Deze is echt leuk...

Pimpelmees
Berichten: 691
Lid geworden op: 30 sep 2014, 13:27

Re: Deze is echt leuk...

Bericht door Pimpelmees »

Inderdaad een leuke Parel. Eentje die je ook wel aan het denken zet over onze (schijnbare) afhankelijkheid ten aanzien van het wifi-kastje.
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Deze is echt leuk...

Bericht door Luther »

De 51-jarige Ian Harris is boos. Als lid van de Kerk van het Vliegende Spaghettimonster, die het pastavergiet vereert als religieus kledingstuk, wil hij met de 'heilige' ijzeren bol op de foto in zijn rijbewijs. De DVLA, belast met de uitgifte van rijbewijzen in Groot-Brittannië, wijst echter keer op keer de pasfoto's van Harris af, vanwege het vergiet.

Afbeelding

Bron: AD
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Deze is echt leuk...

Bericht door Luther »

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gebruikersavatar
Floppy
Berichten: 1358
Lid geworden op: 13 nov 2013, 09:20
Locatie: Een gezegend landje aan zee

Re: Deze is echt leuk...

Bericht door Floppy »

Luther schreef:De 51-jarige Ian Harris is boos. Als lid van de Kerk van het Vliegende Spaghettimonster, die het pastavergiet vereert als religieus kledingstuk, wil hij met de 'heilige' ijzeren bol op de foto in zijn rijbewijs. De DVLA, belast met de uitgifte van rijbewijzen in Groot-Brittannië, wijst echter keer op keer de pasfoto's van Harris af, vanwege het vergiet.

Afbeelding

Bron: AD
Hmmm.... van dit soort incidenten word ik zelf niet zo heel erg vrolijk, eerlijk gezegd...
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Deze is echt leuk...

Bericht door Mara »

Je ziet de foto en denkt: o, wat een leuke kat, hij gaat de trap op. O nee, hij gaat de trap af. Of toch niet? :jongle
Afbeelding
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Lotta
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 apr 2015, 14:57

Re: Deze is echt leuk...

Bericht door Lotta »

Ik denk dat hij de trap af loopt!
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Deze is echt leuk...

Bericht door Mara »

Afbeelding

Proost :haha
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Deze is echt leuk...

Bericht door Dodo »

Mara schreef:Afbeelding

Proost :haha
Ieks!
Gebruikersavatar
Floppy
Berichten: 1358
Lid geworden op: 13 nov 2013, 09:20
Locatie: Een gezegend landje aan zee

Re: Deze is echt leuk...

Bericht door Floppy »

Dodo schreef:
Mara schreef:Afbeelding

Proost :haha
Ieks!
Je hoort toch wel regelmatig dat sommige mensen in een bepaalde fase daar te weinig van hebben; dan biedt de Jumbo mooi uitkomst.
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9160
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Deze is echt leuk...

Bericht door parsifal »

Een goede bekende met wie ik jaren geleden veel over God, Christendom en geloof praatte (voor ze naar de VS terug ging) plaatste ongeveer het volgende op facebook, waaruit blijkt dat ze het principe van Calvinisme redelijk begrijpt: "Ik heb nu een meer Calvinistische aanpak van omkoping: Ik bak nu koekjes voor mijn professoren NADAT ze me A's hebben gegeven"
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Deze is echt leuk...

Bericht door Dodo »

AD.nl schreef:Dat betekent niet dat haar producten dalijk voor een appel en een ei te koop zijn.
Dalijk??
Marco
Berichten: 3595
Lid geworden op: 31 jul 2007, 13:55
Locatie: Waddinxveen

Re: Deze is echt leuk...

Bericht door Marco »

Boogschutters Van der Ven en Van den Berg treffen elkaar op WK
http://www.nu.nl/sport-overig/4098119/b ... ar-wk.html

Ik wist niet, dat ze op elkaar schoten :quoi
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10423
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Deze is echt leuk...

Bericht door Orchidee »

Er is een nieuwe caravan op de markt, speciaal voor diegenen die straks tot 72 jaar moeten doorwerken,
Afbeelding
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Deze is echt leuk...

Bericht door Mara »

Peter Poepjes, Angela Schijt of Jet de Hoop... zaterdag 20 februari mag iedereen met een poep-gerelateerde achternaam gratis naar DierenPark Amersfoort.
Het is de tweede keer dat het dierenpark een poepdag organiseert. Vorig jaar kwamen meneer Vollebroek, Bout en Drollinga erop af.
:haha
bron: AD.nl
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Deze is echt leuk...

Bericht door eilander »

Mara schreef:Peter Poepjes, Angela Schijt of Jet de Hoop... zaterdag 20 februari mag iedereen met een poep-gerelateerde achternaam gratis naar DierenPark Amersfoort.
Het is de tweede keer dat het dierenpark een poepdag organiseert. Vorig jaar kwamen meneer Vollebroek, Bout en Drollinga erop af.
:haha
bron: AD.nl
Grappig. Ik zie ook de discussies al voor me bij de kassa. Mevrouw Pot? Mag alleen naar binnen als haar voorletters W.C. zijn.
Laten we meneer De Bruyne nu wel of niet binnen?
Plaats reactie