laptop probleem
- Dodo
- Berichten: 5647
- Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
- Locatie: dodo.refoforum@gmail.com
Re: laptop probleem
Wat is de les dan?
Re: laptop probleem
Dat ik er gewoon meer bovenop ga zitten en niet meer pik als ze een werkdag noemen als reactietijd en zich daar vervolgens niet aan houden. Omdat de winkel maandag de hele dag gesloten was, meende ik een dag te kunnen winnen.
Als de medewerker maandag gezegd had, brengt u hem maar naar een depot van de vervoerder, was er geen probleem geweest.
Zo ging dat bij de laptop van dochter ook nl. (zelfde vervoerder trouwens)
Maar door dat heen en weer gezeur, niet reageren binnen een beloofde werkdag, kon dit 5 dagen door blijven etteren en nu zelfs verder tot dinsdag.
Ik vind het niet fair om een medewerker uit te kafferen, die ik niet eerder aan de telefoon had gehad er dus niets aan kon doen.
Hij schrok, toen hij ons dossier las. Hij bood ook meteen excuses aan.
Fijn, maar dat maakt de wachttijd dus niet korter helaas.
Misschien gaat het daar niet altijd zo, maar is dit een incident.
Als de medewerker maandag gezegd had, brengt u hem maar naar een depot van de vervoerder, was er geen probleem geweest.
Zo ging dat bij de laptop van dochter ook nl. (zelfde vervoerder trouwens)
Maar door dat heen en weer gezeur, niet reageren binnen een beloofde werkdag, kon dit 5 dagen door blijven etteren en nu zelfs verder tot dinsdag.
Ik vind het niet fair om een medewerker uit te kafferen, die ik niet eerder aan de telefoon had gehad er dus niets aan kon doen.
Hij schrok, toen hij ons dossier las. Hij bood ook meteen excuses aan.
Fijn, maar dat maakt de wachttijd dus niet korter helaas.
Misschien gaat het daar niet altijd zo, maar is dit een incident.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Re: laptop probleem
Ik denk dat je volgende week een rekening krijgt. Scheve scharnieren is meestal een slordigheidsprobleem.
Spitten en niet moe worden.
Re: laptop probleem
O? Gaat dan het tweede ook niet naar zijn grootje? Die tweede ziet er nog prima uit.Ezen schreef:Ik denk dat je volgende week een rekening krijgt. Scheve scharnieren is meestal een slordigheidsprobleem.
En er zit vrijwel nog geen krasje op.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Re: laptop probleem
Inmiddels tig telefoontjes verder..... de ene keer zei "het informatienummer" :Tiberius schreef:Dat moet je niet doen.Mara schreef:Dus ik blijf beleefd en vriendelijk aan de telefoon.
Als je probleem niet opgelost wordt, kan je het beste naar zijn leidinggevende vragen. Of naar de escalations officer.
we wachten op onderdelen of
de laptop gaat momenteel naar een ander reparatiecentrum of
het duurt altijd minimaal 6 weken mevrouw en als laatste: de mededeling dat de laptop zoekgeraakt is.
Vanmorgen de winkel maar eens gebeld of zij iets kunnen betekenen, want dit is werkelijk gekmakend.
De warme douche voor hen, want nu blijkt dat hij hoogstwaarschijnlijk a.s. dinsdag bij hen wordt verwacht, zo niet, gaan zij
informeren voor ons.
Aan de winkel ligt het dus zeker niet! Geweldige service, vriendelijke medewerkers.
Maar volgende keer wordt het toch echt een ander merk!
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Re: laptop probleem
Zoveel merken zijn er anders niet.