Bladwijzers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Salomo
Berichten: 93
Lid geworden op: 04 jan 2020, 10:38

Bladwijzers

Bericht door Salomo »

Hoe werken bladwijzers. Ik kan namelijk nergens mijn opgeslagen bladwijzers vinden.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Bladwijzers

Bericht door Tiberius »

Favorieten bedoel je denk ik. Die werken niet in deze installatie.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Bladwijzers

Bericht door -DIA- »

Salomo schreef:Hoe werken bladwijzers. Ik kan namelijk nergens mijn opgeslagen bladwijzers vinden.
Dat verschilt welke brouwser je gebruikt. Ik vond het systeem van Internet Explorer ideaal om overzichtelijk in mapjes op te slaan. Edge is wel de minst handige. En die wil zich nota bene de opvolger van Explorer noemen. Dat is voor mij puur degradatie!
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Bladwijzers

Bericht door refo »

-DIA- schreef:
Salomo schreef:Hoe werken bladwijzers. Ik kan namelijk nergens mijn opgeslagen bladwijzers vinden.
Dat verschilt welke brouwser je gebruikt. Ik vond het systeem van Internet Explorer ideaal om overzichtelijk in mapjes op te slaan. Edge is wel de minst handige. En die wil zich nota bene de opvolger van Explorer noemen. Dat is voor mij puur degradatie!
Ik kan me niet voorstellen dat je in de favorietenbalk geen mappen kunt maken.

Ik lees ergens:
Websites ordenen
De websites die op de favorietenbalk worden weergegeven kun je ordenen door ze te verslepen.

Je kunt in de favorietenbalk ook een mapstructuur aanmaken, zodat je een handige onderverdeling kunt maken. Klik met de rechtermuisknop op de favorietenbalk en kies Nieuwe map maken. Kies een korte, duidelijke naam.

Je kunt nu de iconen die al op je favorietenbalk staan naar deze map slepen, net zoals dat je dat met bestanden in de Verkenner zou doen.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Bladwijzers

Bericht door Tiberius »

Jawel hoor, in Edge kan je zeker mapjes maken.
Gebruikersavatar
Salomo
Berichten: 93
Lid geworden op: 04 jan 2020, 10:38

Re: Bladwijzers

Bericht door Salomo »

Ik bedoel "onderwerp bladwijzeren"

Onder de moersleutel
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Bladwijzers

Bericht door -DIA- »

Tiberius schreef:Jawel hoor, in Edge kan je zeker mapjes maken.
Het is lastig geworden. Ik gebruikte Firefox, Explorer, Chrome, en Edge. Wat in de ene browser niet goed werkte dat deed het in een andere wel. Alles tenslotte synchroniseren en mappen samenvoegen resulteert in een onoverzichtelijke warboel. Mappen uit elke browser staan apart en maak daar maar eens een overzichtelijk geheel van. Het was zo eenvoudig: Een browser, en een opslag voor favorieten (zo heetten die in Explorer) en je kon er mee schuiven en in allerlei volgorde dan wel alfabetisch of hoe dan ook. Alles was duidelijk. Maar als je 4 browsers samenvoegt krijg je chaos. En dat raad ik dus ook niemand aan. En wat ook duidelijk is geworden: Voor mij zijn favorieten (bookmarks of bladwijzers) in Edge niet te vergelijken met de oude makkelijke Favorieten bij Internet Explorer.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Bladwijzers

Bericht door refo »

Wat moet je dan allemaal bijhouden? Ik heb een stuk of 20 favorieten. En dat is het dan wel. Sommige niet favoriete dingen gebruik ik ook vaak. Als ik dan 2 of 3 letters type, weet chrome meestal wel wat er aankomt.
Chrisje72
Berichten: 1478
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Bladwijzers

Bericht door Chrisje72 »

Ik gebruik symbaloo als startpagina. Daar kan je ook van alles op groeperen, op tabbladen, maar ook binnen een tabblad kan je groepjes maken enz.
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Bladwijzers

Bericht door Dodo »

Je kunt ze ook allemaal een keer in een word-documentje zetten. Daarvanuit kun je ook aanklikken (control-klik geloof ik). Dan kun je daarna kiezen welke browser je favoriet is, en ze geleidelijk daar in de bladwijzers zetten.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Bladwijzers

Bericht door -DIA- »

Dodo schreef:Je kunt ze ook allemaal een keer in een word-documentje zetten. Daarvanuit kun je ook aanklikken (control-klik geloof ik). Dan kun je daarna kiezen welke browser je favoriet is, en ze geleidelijk daar in de bladwijzers zetten.
Dat is misschien een idee! Dank voor de suggestie!
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Plaats reactie