Is Mozilla Firefox duivels?

elbert
Berichten: 1332
Lid geworden op: 30 jul 2004, 09:04
Contacteer:

Re: Is Mozilla Firefox duivels?

Bericht door elbert »

Easter eggs zijn grapjes van programmeurs die ze in programma's stoppen als het eenmaal af is. Na het werk van het maken van een programma, is het ontspannend voor programmeurs om een dagje eens iets leuks te doen. Dat resulteert dus in easter eggs. Dat heeft niets te maken met de duivel, maar met humor.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Is Mozilla Firefox duivels?

Bericht door eilander »

elbert schreef:Easter eggs zijn grapjes van programmeurs die ze in programma's stoppen als het eenmaal af is. Na het werk van het maken van een programma, is het ontspannend voor programmeurs om een dagje eens iets leuks te doen. Dat resulteert dus in easter eggs. Dat heeft niets te maken met de duivel, maar met humor.
...tenzij je natuurlijk grapjes erin stopt die verwijzen naar iets met een duivelse achtergrond.
elbert
Berichten: 1332
Lid geworden op: 30 jul 2004, 09:04
Contacteer:

Re: Is Mozilla Firefox duivels?

Bericht door elbert »

@eilander dan is het een ander verhaal inderdaad. Dan zijn de programmeurs duivels bezig.
jemateboer
Berichten: 22
Lid geworden op: 15 mei 2017, 10:14
Contacteer:

Re: Is Mozilla Firefox duivels?

Bericht door jemateboer »

In dit topic staan wat interessante zaken. Het Apple-logo, de reden waarom Mozilla duivels zou zijn...

Ik ben programmeur. Als programmeur, als je programma's maakt, probeer je soms je stempel te zetten. Een teken dat het 'jouw' code is. Dit kan gaan van kleine icoontjes tot grote functies. Mijn ervaring met programmeurs die te nadrukkelijk hun stempel willen zetten is dat zij het niet lang redden. De zogeheten community zorgt er wel voor dat dit opgemerkt wordt en in de meeste gevallen verwijdert wordt.

Moeten we deze software gebruiken? Ik weet daar het antwoord niet op. Het is in mijn mening dezelfde vergelijking als de pen. Met een pen kun je zonde schrijven en Goddelijke geschriften schrijven. Moeten we daarom de pen verbannen?

Als je voor jezelf zeker weet dat een product bewust Gods Woord bestrijd, God bestrijd of op welke manier dan ook probeert zonde te maken, verwijder en negeer het. Het is volgens mij het enige advies wat ergens op slaat. "Maar hoe weet ik dat dan?" Net zoals we weten wat de Bijbel ons verteld: met onderzoek.
Henk Karels
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jan 2022, 09:41

Re: Is Mozilla Firefox duivels?

Bericht door Henk Karels »

Dat geloven jullie zelf toch niet? Dat Firefox duivels is.
Gelijk een dorstige kemel ben ik in dit Mesech der ellende
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Is Mozilla Firefox duivels?

Bericht door Hendrikus »

Henk Karels schreef:Dat geloven jullie zelf toch niet? Dat Firefox duivels is.
Die koe zit al vijf jaar in de sloot, haal jij 'm er weer uit ;)
~~Soli Deo Gloria~~
Ditbenik
Inactief
Berichten: 3465
Lid geworden op: 25 feb 2011, 17:09

Re: Is Mozilla Firefox duivels?

Bericht door Ditbenik »

Hendrikus schreef:
Henk Karels schreef:Dat geloven jullie zelf toch niet? Dat Firefox duivels is.
Die koe zit al vijf jaar in de sloot, haal jij 'm er weer uit ;)
Hij heeft zich zelfs aangemeld om alleen dit bericht te plaatsen tot nu toe.
Valcke
Berichten: 7605
Lid geworden op: 31 aug 2018, 17:55

Re: Is Mozilla Firefox duivels?

Bericht door Valcke »

Ik kan mij voorstellen dat iemand die nieuw is, niet direct ziet dat hij/zij reageert op een oud bericht. Laten we een nieuwkomer vriendelijk ontvangen! Welkom, beste Henk Karels!
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Is Mozilla Firefox duivels?

Bericht door Hendrikus »

Valcke schreef:Ik kan mij voorstellen dat iemand die nieuw is, niet direct ziet dat hij/zij reageert op een oud bericht. Laten we een nieuwkomer vriendelijk ontvangen! Welkom, beste Henk Karels!
Tuurlijk welkom. Wel knap dat je uit de catacomben van dit forum juist zo'n oud bericht opduikelt en dáárop reageert ;)
~~Soli Deo Gloria~~
Plaats reactie