update RD-app

Plaats reactie
Online
DDD
Berichten: 28480
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

update RD-app

Bericht door DDD »

Sinds de update vanmorgen van mijn RD-app ben ik alle kranten die nog klaarstonden om gelezen te worden kwijt. En dat zonder waarschuwing vooraf! De helpdesk is vandaag en maandag niet bereikbaar. Heeft iemand enig idee hoe ik de update op een iPad kan terugdraaien?
Gebruikersavatar
Auto
Berichten: 4533
Lid geworden op: 22 feb 2002, 20:01

Re: update RD-app

Bericht door Auto »

DDD schreef:Sinds de update vanmorgen van mijn RD-app ben ik alle kranten die nog klaarstonden om gelezen te worden kwijt. En dat zonder waarschuwing vooraf! De helpdesk is vandaag en maandag niet bereikbaar. Heeft iemand enig idee hoe ik de update op een iPad kan terugdraaien?
Het zou kunnen dat je de app kunt verwijderen, de Ipad vervolgens aansluiten op je pc, dan start itunes op en dan bij Ipad kan je zien wat er verwijderd is aan apps. Volgens mij kan je dan de oude app installeren en dan kan je dus de oude kranten weer downloaden en installeren.

Misschien helpt dit je?
Online
DDD
Berichten: 28480
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: update RD-app

Bericht door DDD »

Ik vrees van niet, want de oude kranten waren in de oude app maar tot een maand geleden te downloaden en in de nieuwe versie op dit moment maar tot een week geleden. Ik had ook nog oudere staan. En bovendien is ook niet meer te zien welke ik oorspronkelijk al verwijderd had. De meeste heb ik wel gelezen maar de kranten die ik nog niet uithad wilde ik dit weekeinde lezen. Daar komt dus niets van...

Maar natuurlijk dank voor het meedenken!
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: update RD-app

Bericht door refo »

Waarom zou je een oude krant lezen?
GJdeBruijn
Berichten: 2198
Lid geworden op: 09 mar 2010, 13:37

Re: update RD-app

Bericht door GJdeBruijn »

refo schreef:Waarom zou je een oude krant lezen?
Sprak refo die digibron gebruikt..... :)
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: update RD-app

Bericht door refo »

Zo is 't maar net.
En rd.nl bewaart ook alles.
Online
DDD
Berichten: 28480
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: update RD-app

Bericht door DDD »

refo schreef:Waarom zou je een oude krant lezen?
Omdat het RD niet zozeer waardevol is vanwege de actualiteitswaarde, maar vanwege de duiding en achtergronden. Het overgrote deel van de artikelen in de bijlagen zou net zo goed een jaar eerder of later kunnen zijn verschenen.

Bovendien vind ik het gewoon belangrijk om alle kranten te hebben gelezen. Als ik in Digibron een artikel van de laatste 25 jaar lees is dat vaak een feest van herkenning. Dat wil ik graag zo houden.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: update RD-app

Bericht door refo »

DDD schreef:
refo schreef:Waarom zou je een oude krant lezen?
Omdat het RD niet zozeer waardevol is vanwege de actualiteitswaarde, maar vanwege de duiding en achtergronden. Het overgrote deel van de artikelen in de bijlagen zou net zo goed een jaar eerder of later kunnen zijn verschenen.

Bovendien vind ik het gewoon belangrijk om alle kranten te hebben gelezen. Als ik in Digibron een artikel van de laatste 25 jaar lees is dat vaak een feest van herkenning. Dat wil ik graag zo houden.
Nou, zo vreselijk waardevol is het RD nou ook weer niet.
Maar je geeft zo zelf wel aan waarom je je niet druk moet maken om een oude krant.
Online
DDD
Berichten: 28480
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: update RD-app

Bericht door DDD »

Dat laatste begrijp ik dan weer niet, maar dat is ook gewoon erg off-topic. Zo'n app hoort het gewoon goed te doen en niet de kranten ineens te verwijderen vanwege een nieuwe opmaak van de applicatie.
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: update RD-app

Bericht door henriët »

Ik vind de update een goede vooruitgang.
Dat je een artikel kunt vergroten. Fijn!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
hervormde
Berichten: 522
Lid geworden op: 25 jan 2008, 21:49

Re: update RD-app

Bericht door hervormde »

Hoe verwijder je kranten in deze app?
Plaats reactie