Refoforum op een I-PAD

Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Refoforum op een I-PAD

Bericht door Tiberius »

ejvl schreef:Wellicht moet je het forum opnieuw registreren bij Tapatalk?
Heb ik al doorgegeven aan de helpdesk van EMG. Even afwachten tot zij antwoorden.
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9086
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Re: Refoforum op een I-PAD

Bericht door Bert Mulder »

Tiberius schreef:
Bert Mulder schreef:Merk dat vandaag Tapatalk beter werkt mef refoforum, hij heeft niet gecrashed vandaag
In vergelijking met?
Bij mij werkt het op zichzelf stabiel. Alleen kan je refoforum niet meer vinden, dus bij een herinstallatie ben je hem kwijt.
In vergelijking met eergisteren was het veel meer stabiel. Hoewel ik een crash had na dat ik dit postte, gisteren.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Refoforum op een I-PAD

Bericht door Tiberius »

Tiberius schreef:
ejvl schreef:Wellicht moet je het forum opnieuw registreren bij Tapatalk?
Heb ik al doorgegeven aan de helpdesk van EMG. Even afwachten tot zij antwoorden.
Dit krijg ik terug van de helpdesk:
Het forum is gewoon geregistreerd. Ik heb trouwens zojuist een update van Tapatalk (4.7.0) geïnstalleerd. En vervolgens zowel via Tapatalk en de site een bericht geplaatst. Dat werkte gewoon goed.
Ik zie niet wat er mis zou zijn. Als je via refoforum.nl naar de Tapatalk app gaat, gaat het in ieder geval goed.
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2864
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Refoforum op een I-PAD

Bericht door FlyingEagle »

Op mijn Windows 8.1 laptop kan Refoforum niet worden gevonden. Hoe kom ik trouwens vanaf de site op de app uit? Ik krijg geen melding ofzo
ejvl
Berichten: 5726
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: Refoforum op een I-PAD

Bericht door ejvl »

Tiberius schreef:
Tiberius schreef:
ejvl schreef:Wellicht moet je het forum opnieuw registreren bij Tapatalk?
Heb ik al doorgegeven aan de helpdesk van EMG. Even afwachten tot zij antwoorden.
Dit krijg ik terug van de helpdesk:
Het forum is gewoon geregistreerd. Ik heb trouwens zojuist een update van Tapatalk (4.7.0) geïnstalleerd. En vervolgens zowel via Tapatalk en de site een bericht geplaatst. Dat werkte gewoon goed.
Ik zie niet wat er mis zou zijn. Als je via refoforum.nl naar de Tapatalk app gaat, gaat het in ieder geval goed.
Als ik via Chrome op Android naar het forum ga krijg ik inderdaad de melding om hem in de app te openen. Ik heb de app dus weer terug.
Als ik zoek rechtstreeks via Tapatalk vind ik hem echter nog niet.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Refoforum op een I-PAD

Bericht door Tiberius »

Zoals je ziet, weer doorgemeld op het tapatalk forum; eveneens naar supportdesk van EMG.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Refoforum op een I-PAD

Bericht door Tiberius »

Wil je het nog eens proberen, Ejvl? Of iemand anders.
De vraag is dus of je refoforum kan vinden vanuit het zoekveld in de Tapatalk-applicatie. Op Windows (Phone & 8.1) lukt het wel.
Gebruikersavatar
Wittewrongel
Inactief
Berichten: 340
Lid geworden op: 06 nov 2013, 15:52

Re: Refoforum op een I-PAD

Bericht door Wittewrongel »

Afbeelding

Op Android 4.4.2 wel
Wie Gods wil doet naar zijn wil, Die doet doet niet Gods wil, maar zijn eigen wil. ~ Wittewrongel
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Refoforum op een I-PAD

Bericht door Tiberius »

Bedankt!
Nu nog een iPad-gebruiker?
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Refoforum op een I-PAD

Bericht door Tiberius »

Tiberius schreef:Bedankt!
Nu nog een iPad-gebruiker?
Niemand? Dan sluiten we de case.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Refoforum op een I-PAD

Bericht door -DIA- »

Vraagje (dom natuurlijk, ben er me volkomen van bewust, maar niet verdiept in deze materie): Wat is een Ipad, en je hoort en leest ook van Ipod en Iphone... Ik zou niet weten wat wat precies is, en wat je ermee kunt.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Germanicus
Berichten: 726
Lid geworden op: 10 jul 2010, 11:10

Re: Refoforum op een I-PAD

Bericht door Germanicus »

-DIA- schreef:Vraagje (dom natuurlijk, ben er me volkomen van bewust, maar niet verdiept in deze materie): Wat is een Ipad, en je hoort en leest ook van Ipod en Iphone... Ik zou niet weten wat wat precies is, en wat je ermee kunt.
Zoek even plaatjes via Google (dat is een zoekmachine op je computer).
Hier beneden is het niet.
ejvl
Berichten: 5726
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: Refoforum op een I-PAD

Bericht door ejvl »

-DIA- schreef:Vraagje (dom natuurlijk, ben er me volkomen van bewust, maar niet verdiept in deze materie): Wat is een Ipad, en je hoort en leest ook van Ipod en Iphone... Ik zou niet weten wat wat precies is, en wat je ermee kunt.
Een Ipod is een apparaatje waar je muziek mee kunt luisteren.
Een Iphone is een mobiele telefoon.
Een Ipad is een tablet, een soort kleine draagbare computer.
Pimpelmees
Berichten: 691
Lid geworden op: 30 sep 2014, 13:27

Re: Re : Refoforum op een I-PAD

Bericht door Pimpelmees »

ejvl schreef:
-DIA- schreef:Vraagje (dom natuurlijk, ben er me volkomen van bewust, maar niet verdiept in deze materie): Wat is een Ipad, en je hoort en leest ook van Ipod en Iphone... Ik zou niet weten wat wat precies is, en wat je ermee kunt.
Een Ipod is een apparaatje waar je muziek mee kunt luisteren.
Een Iphone is een mobiele telefoon.
Een Ipad is een tablet, een soort kleine draagbare computer.
Ter aanvulling: De Ipod, Iphone en Ipad zijn allen van het merk Apple, met dat logo waar een hap is genomen uit de paradijslijke appel. Als je iphone letterlijk leest staat er ik-telefoon. In die zin past het mooi bij onze ik-gecentreerde tijd.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Re : Refoforum op een I-PAD

Bericht door Mara »

Pimpelmees schreef:
ejvl schreef:
-DIA- schreef:Vraagje (dom natuurlijk, ben er me volkomen van bewust, maar niet verdiept in deze materie): Wat is een Ipad, en je hoort en leest ook van Ipod en Iphone... Ik zou niet weten wat wat precies is, en wat je ermee kunt.
Een Ipod is een apparaatje waar je muziek mee kunt luisteren.
Een Iphone is een mobiele telefoon.
Een Ipad is een tablet, een soort kleine draagbare computer.
Ter aanvulling: De Ipod, Iphone en Ipad zijn allen van het merk Apple, met dat logo waar een hap is genomen uit de paradijslijke appel. Als je iphone letterlijk leest staat er ik-telefoon. In die zin past het mooi bij onze ik-gecentreerde tijd.
Zou het dat echt zijn, heeft de oprichter dit echt zo bedacht?
Overigens, als ik had geweten dat het niet zoveel uitmaakt of je een A merk tablet koopt of een I pad, had ik dat andere merk wel genomen, dat had ons geld gescheeld.
In de praktijk zie ik de meerwaarde niet zo.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Plaats reactie