FamilyStream

Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: FamilyStream

Bericht door Jantje »

Orchidee schreef:Hier moet toch ook wel iets op te vinden zijn voor jouAfbeelding
Screenshot_20210121-134325.jpg
Afbeelding
Aanpassingen in onderstaande quotes zijn van ondergetekende:
JvW schreef:
BJD schreef:
Erskinees schreef:Gestopt na Geen zin in een proefabonnement. Vind het niet aanbod niet breed genoeg en soms wel erg weinig refo. Bijvoorbeeld van Sela preken van predikanten uit de rechterflank van de GG(iN) is er amper wat te vinden, behalve wat orgeluitvoering. Geldt ook voor klassiek CGK (Bewaar het Pand) en HHK (Gekrookte Riet). Is ook smal aanbod.
Helder, dan hoef ik nog niet over te stappen. :D
Precies dat (onder andere). Ook niets te vinden van Trinity ds. Van Boven en ds. Beens.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: FamilyStream

Bericht door eilander »

Houd je het nog serieus, Jantje?
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: FamilyStream

Bericht door Jantje »

eilander schreef:Houd je het nog serieus, Jantje?
Zeker. Ik ben bloedserieus.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Erskinees
Berichten: 2743
Lid geworden op: 14 jun 2018, 21:15

Re: FamilyStream

Bericht door Erskinees »

Nou zeg, is er iemand gefrustreerd?
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: FamilyStream

Bericht door Jantje »

Nee hoor. Ik wijs alleen dezelfde punten aan bij Geloofstoerusting, als dat jullie aanwijzen bij FamilyStream.

Maar dat mag blijkbaar niet.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Erskinees
Berichten: 2743
Lid geworden op: 14 jun 2018, 21:15

Re: FamilyStream

Bericht door Erskinees »

Ehm... Juist. Bijzonder.
Nathanaël
Berichten: 1051
Lid geworden op: 17 mei 2018, 12:58

Re: FamilyStream

Bericht door Nathanaël »

Jantje schreef:Nee hoor. Ik wijs alleen dezelfde punten aan bij Geloofstoerusting, als dat jullie aanwijzen bij FamilyStream.

Maar dat mag blijkbaar niet.
De manier waarop je het doet is een beetje kinderachtig, daar gaan de reacties vooral over.
Bovendien kloppen je punten deels niet, want er staan wel preken van behoudende CGK en HHK predikanten op. Overigens ook van degelijke hervormden. Ds. Beens en ds. Van Boven zie ik er overigens inderdaad niet tussen staan ;-)
JvW
Berichten: 759
Lid geworden op: 03 jun 2019, 12:16
Locatie: Vlissingen; jvw850forum@gmail.com

Re: FamilyStream

Bericht door JvW »

Jantje schreef:
Orchidee schreef:Hier moet toch ook wel iets op te vinden zijn voor jouAfbeelding
Screenshot_20210121-134325.jpg
Afbeelding
Aanpassingen in onderstaande quotes zijn van ondergetekende:
JvW schreef:
BJD schreef:
Erskinees schreef:Gestopt na Geen zin in een proefabonnement. Vind het niet aanbod niet breed genoeg en soms wel erg weinig refo. Bijvoorbeeld van Sela preken van predikanten uit de rechterflank van de GG(iN) is er amper wat te vinden, behalve wat orgeluitvoering. Geldt ook voor klassiek CGK (Bewaar het Pand) en HHK (Gekrookte Riet). Is ook smal aanbod.
Helder, dan hoef ik nog niet over te stappen. :D
Precies dat (onder andere). Ook niets te vinden van Trinity ds. Van Boven en ds. Beens.
:banghead
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: FamilyStream

Bericht door Tiberius »

On-topic aub. Niet elk topic hoeft perse een GG-topic te worden.
HersteldHervormd
Berichten: 5989
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: FamilyStream

Bericht door HersteldHervormd »

Tiberius schreef:On-topic aub. Niet elk topic hoeft perse een GG-topic te worden.
Opmerking van de dag.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Online
DDD
Berichten: 28481
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: FamilyStream

Bericht door DDD »

eilander schreef:
Erskinees schreef:Gestopt na een proefabonnement. Vind het niet aanbod niet breed genoeg en soms wel erg refo. Bijvoorbeeld van Sela is er amper wat te vinden, behalve wat orgeluitvoering. Geldt ook voor klassiek. Is ook smal aanbod.
Wel eens, toch even wat over de keus in klassiek. Dat zijn 259 cd's. Dat is méér dan mijn verzameling. En daar zit best kwaliteit bij.
Ik vind dat eerlijk gezegd vrijwel niets. Ik heb zelf al meer dan 1000 cd's met klassieke muziek, schat ik. En dat is maar een fractie van het aanbod.
Gebruikersavatar
Forummer
Berichten: 1718
Lid geworden op: 23 sep 2020, 19:51

Re: FamilyStream

Bericht door Forummer »

Ik vind geloofstoerusting.nl een prachtig initiatief waar ik zelf ook al veel aan heb gehad. Vrienden en familie idem. Overigens houdt ik het voorlopig bij Nederlandse predikanten. Waarom weet ik niet, is een kwestie van gevoel.
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
Panny
Berichten: 1809
Lid geworden op: 02 okt 2013, 16:08

Re: FamilyStream

Bericht door Panny »

DDD schreef:
eilander schreef:
Erskinees schreef:Gestopt na een proefabonnement. Vind het niet aanbod niet breed genoeg en soms wel erg refo. Bijvoorbeeld van Sela is er amper wat te vinden, behalve wat orgeluitvoering. Geldt ook voor klassiek. Is ook smal aanbod.
Wel eens, toch even wat over de keus in klassiek. Dat zijn 259 cd's. Dat is méér dan mijn verzameling. En daar zit best kwaliteit bij.
Ik vind dat eerlijk gezegd vrijwel niets. Ik heb zelf al meer dan 1000 cd's met klassieke muziek, schat ik. En dat is maar een fractie van het aanbod.
En hoe breed is het klassieke muziek aanbod op FamilyStream?
Ik luister bijvoorbeeld graag pianoconcerten van Beethoven, Mozart (bijvoorbeeld nummer 20 en 23), Rachmaninov..
Ook de klavecimbelconcerten van Bach maar dan uitgevoerd met piano zijn erg mooi (voor mensen met Spotify, bijvoorbeeld deze cd: https://open.spotify.com/album/3V7HX0tR ... tgD92slsjA).
Toen ik een poosje terug bij iemand in de app van FamilyStream keek kon ik hier niets van vinden.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: FamilyStream

Bericht door eilander »

DDD schreef:
eilander schreef:
Erskinees schreef:Gestopt na een proefabonnement. Vind het niet aanbod niet breed genoeg en soms wel erg refo. Bijvoorbeeld van Sela is er amper wat te vinden, behalve wat orgeluitvoering. Geldt ook voor klassiek. Is ook smal aanbod.
Wel eens, toch even wat over de keus in klassiek. Dat zijn 259 cd's. Dat is méér dan mijn verzameling. En daar zit best kwaliteit bij.
Ik vind dat eerlijk gezegd vrijwel niets. Ik heb zelf al meer dan 1000 cd's met klassieke muziek, schat ik. En dat is maar een fractie van het aanbod.
Het gaat hier over Familystream. Een initiatief dat zich misschien met name richt op gezinnen. Hoeveel gezinnen zouden er zijn die zich kunnen veroorloven 1.000 cd's te kopen? Wij niet in elk geval.
Ik krijg een beetje een onbehaaglijk gevoel bij jouw posting.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: FamilyStream

Bericht door eilander »

Panny schreef:En hoe breed is het klassieke muziek aanbod op FamilyStream?
Ik luister bijvoorbeeld graag pianoconcerten van Beethoven, Mozart (bijvoorbeeld nummer 20 en 23), Rachmaninov..
Ook de klavecimbelconcerten van Bach maar dan uitgevoerd met piano zijn erg mooi (voor mensen met Spotify, bijvoorbeeld deze cd: https://open.spotify.com/album/3V7HX0tR ... tgD92slsjA).
Toen ik een poosje terug bij iemand in de app van FamilyStream keek kon ik hier niets van vinden.
Ik zoek even, zonder een complete lijst te gaan maken:
Mozart: 7 cd's Clavier-Concerte van Anima Eterna
Mozart: The best of Mozart van Bach Orchestra
Mozart: een cd van Dejan Lazic
Beethoven: 7 cd's
Rachmaninov: daar staan maar 5 nummers van
Bach: de door jou genoemde cd staat er niet op. Maar er staat teveel om uit te gaan zoeken of de klavecimbelconcerten er ook bij staan.

Nogmaals, ik ga niet beweren dat je aan je trekken komt als je dagelijks klassiek wil luisteren op hoog niveau. Maar helemaal niets is het ook niet.
Plaats reactie