Muziek gezocht: heft aan, heft aan, een luide zang

Plaats reactie
Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Muziek gezocht: heft aan, heft aan, een luide zang

Bericht door Mannetje »

Een van de kinderen moet voor het kerstfeest van de zondagschool het lied: "Heft aan, heft aan, een luide zang" leren.
Nu heeft hij wel de tekst, maar niet de melodie meegekregen.

Ik heb geprobeerd hem op internet te vinden, maar tot op heden zonder resultaat. Is er iemand die de melodie beschikbaar heeft? Een compleet arrangement hoeft niet, alleen de melodienootjes is voldoende.
-
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Re: Muziek gezocht: heft aan, heft aan, een luide zang

Bericht door Jongere »

Mannetje schreef:Een van de kinderen moet voor het kerstfeest van de zondagschool het lied: "Heft aan, heft aan, een luide zang" leren.
Nu heeft hij wel de tekst, maar niet de melodie meegekregen.

Ik heb geprobeerd hem op internet te vinden, maar tot op heden zonder resultaat. Is er iemand die de melodie beschikbaar heeft? Een compleet arrangement hoeft niet, alleen de melodienootjes is voldoende.
Zoek je de bladmuziek? Die kan ik ook zo snel niet vinden. Digitaal dan, heb 'm wel op papier. Het is gezang 29 van de oude Hervormde Bundel.

Op deze pagina vind je in ieder geval de melodie op muziek (ook gezang 29): http://www.hervormddinteloord.com/muziek.htm#5
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Muziek gezocht: heft aan, heft aan, een luide zang

Bericht door Hendrikus »

Jongere schreef:
Mannetje schreef:Een van de kinderen moet voor het kerstfeest van de zondagschool het lied: "Heft aan, heft aan, een luide zang" leren.
Nu heeft hij wel de tekst, maar niet de melodie meegekregen.

Ik heb geprobeerd hem op internet te vinden, maar tot op heden zonder resultaat. Is er iemand die de melodie beschikbaar heeft? Een compleet arrangement hoeft niet, alleen de melodienootjes is voldoende.
Zoek je de bladmuziek? Die kan ik ook zo snel niet vinden. Digitaal dan, heb 'm wel op papier. Het is gezang 29 van de oude Hervormde Bundel.

Op deze pagina vind je in ieder geval de melodie op muziek (ook gezang 29): http://www.hervormddinteloord.com/muziek.htm#5
Het is ook Weerklank 123.

Een van onze kinderen moest het op de kleuterschool al leren en zong uit volle borst "Heft aan, heft aan een luierzang" :)
~~Soli Deo Gloria~~
Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Muziek gezocht: heft aan, heft aan, een luide zang

Bericht door Mannetje »

Dank allen.

Helaas heb ik geen hervormde liedbundel (of weerklank, maar ik weet niet of ik dat jammer vind ;) ).
Met de link van CvdW kan ik wel wat uit de voeten, maar als iemand een fotootje o.i.d. heeft uit de hervormde liedbundel zou ik dat nog mooier vinden.
Wellicht is hij daar iets minder hoog gezet, want Mannetje en familie kunnen zo hoog niet komen...
-
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Muziek gezocht: heft aan, heft aan, een luide zang

Bericht door Hendrikus »

Mannetje schreef:Dank allen.

Helaas heb ik geen hervormde liedbundel (of weerklank, maar ik weet niet of ik dat jammer vind ;) ).
Nee, duidelijk dat je dat niet weet :slurp
~~Soli Deo Gloria~~
Plaats reactie