Formatie 2010

Gebruikersavatar
freek
Berichten: 5711
Lid geworden op: 24 nov 2005, 13:55

Formatie 2010

Bericht door freek »

Omdat het topic over de verkiezingen - waar inmiddels ook de formatie werd besproken - is gesloten, stel ik voor om in dit topic verder te discussiëren over de coalitieonderhandelingen.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17245
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Formatie 2010

Bericht door huisman »

freek schreef:Omdat het topic over de verkiezingen - waar inmiddels ook de formatie werd besproken - is gesloten, stel ik voor om in dit topic verder te discussiëren over de coalitieonderhandelingen.
Dit kon wel eens een heel lang topic worden en misschien over een paar maanden weer hernoemd moeten worden als verkiezingstopic :)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
oesterschelpje
Berichten: 832
Lid geworden op: 16 jun 2010, 14:35

Re: Formatie 2010

Bericht door oesterschelpje »

Wat denk je van de huidige besprekingen?
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17245
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Formatie 2010

Bericht door huisman »

oesterschelpje schreef:Wat denk je van de huidige besprekingen?

Vers van de pers
http://nos.nl/artikel/166530-paarsplus- ... -baan.html

Ik hoop dat voorlopig definitief wordt :huhu
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Erasmiaan
Berichten: 8596
Lid geworden op: 17 okt 2005, 21:25

Re: Formatie 2010

Bericht door Erasmiaan »

huisman schreef:
oesterschelpje schreef:Wat denk je van de huidige besprekingen?

Vers van de pers
http://nos.nl/artikel/166530-paarsplus- ... -baan.html

Ik hoop dat voorlopig definitief wordt :huhu
Haalt opgelucht adem...
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Formatie 2010

Bericht door refo »

Wacht nou maar af.
In 1994 wisten we ook 1 ding 'zeker': PvdA en VVD kan in ieder geval niet samen. Het werd uiteindelijk toch paars.

En zelfs al komt je droomkabinet er: op prinsen moeten we maar geen vertrouwen stellen.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Erasmiaan
Berichten: 8596
Lid geworden op: 17 okt 2005, 21:25

Re: Formatie 2010

Bericht door Erasmiaan »

refo schreef:Wacht nou maar af.
In 1994 wisten we ook 1 ding 'zeker': PvdA en VVD kan in ieder geval niet samen. Het werd uiteindelijk toch paars.

En zelfs al komt je droomkabinet er: op prinsen moeten we maar geen vertrouwen stellen.
Ik heb geen droomkabinet, alleen ik hoop wel op een optie die de beste is van de slechtsten. En op de prins stel ik zeker niet zoveel vertrouwen. Ik ben blij dat zijn moeder er nog zit.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17245
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Formatie 2010

Bericht door huisman »

refo schreef:Wacht nou maar af.
In 1994 wisten we ook 1 ding 'zeker': PvdA en VVD kan in ieder geval niet samen. Het werd uiteindelijk toch paars.

En zelfs al komt je droomkabinet er: op prinsen moeten we maar geen vertrouwen stellen.
Ik droom nooit over politiek :huhu
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
oesterschelpje
Berichten: 832
Lid geworden op: 16 jun 2010, 14:35

Re: Formatie 2010

Bericht door oesterschelpje »

[/quote]
Ik heb geen droomkabinet, alleen ik hoop wel op een optie die de beste is van de slechtsten. En op de prins stel ik zeker niet zoveel vertrouwen. Ik ben blij dat zijn moeder er nog zit.[/quote]

;) ik ook!
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Formatie 2010

Bericht door refo »

Exegese is niet jullie beste kant: ook op moeders van prinsen moet je niet vertrouwen.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17245
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Formatie 2010

Bericht door huisman »

refo schreef:Exegese is niet jullie beste kant: ook op moeders van prinsen moet je niet vertrouwen.
En op politici zeker niet...als je Femke Halsema voor de verkiezingen hoorde over het harde en asociale verkiezingsprogramma van de VVD en een paar dagen naar de verkiezingen is regeren met de VVD haar hoogste doel :bobo
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Formatie 2010

Bericht door Luther »

Misschien wordt het dan toch tijd voor een zakenkabinet of een minderheidskabinet: VVD-CDA, met gedoogsteun van PVV en SGP.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Erasmiaan
Berichten: 8596
Lid geworden op: 17 okt 2005, 21:25

Re: Formatie 2010

Bericht door Erasmiaan »

refo schreef:Exegese is niet jullie beste kant: ook op moeders van prinsen moet je niet vertrouwen.
Dan moet je dat zeggen. Moet ik op jouw woorden ook al exegese toepassen... ::bye
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: Formatie 2010

Bericht door Joannah »

Erasmiaan schreef:
refo schreef:Wacht nou maar af.
In 1994 wisten we ook 1 ding 'zeker': PvdA en VVD kan in ieder geval niet samen. Het werd uiteindelijk toch paars.

En zelfs al komt je droomkabinet er: op prinsen moeten we maar geen vertrouwen stellen.
Ik heb geen droomkabinet, alleen ik hoop wel op een optie die de beste is van de slechtsten. En op de prins stel ik zeker niet zoveel vertrouwen. Ik ben blij dat zijn moeder er nog zit.
Het koningshuis heeft natuurlijk helemaal niets te vertellen en vervult slechts een ceremoniele funktie, dat de prins meer brosjes op zijn jasje heeft dan Leonid Brezjnev destijds zegt nauwelijks iets :-)
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Formatie 2010

Bericht door helma »

ben je blij dat je weer de kans hebt zoiets te zeggen? :deg
Plaats reactie