Is de VN overbodig? (uit: Geen herziening euthanasiebeleid)

Bureaucraat
Berichten: 603
Lid geworden op: 01 jun 2009, 11:41

Re: Geen herziening euthanasiebeleid

Bericht door Bureaucraat »

Bert Mulder schreef:
En net zoals het streven met het bouwen van de toren van Babel een streven tegen God was, zo zie ik ook de VN, als het streven van het beest tegen God en Zijn Kerk.
Je kunt en mag dat zo zien, maar het is slechts een interpretatie.
rekcor
Berichten: 1981
Lid geworden op: 15 aug 2005, 11:25

Re: Geen herziening euthanasiebeleid

Bericht door rekcor »

Bert Mulder schreef:
rekcor schreef:
Bert Mulder schreef:2. Het (proberen) voorkomen van oorlogen, (on vaak nog op een onrechtvaardige manier), als een tegenstreven tot de tekenen des tijds die God geordineerd heeft.
Dit is wel een van de opmerkelijkste reacties die ik ooit op dit forum gelezen heb. Meen je dit echt?

Dan moeten we ook valse profeten toelaten in de gemeente (Matheus 24:5), mensen laten verhongeren (Matheus 24:7), egoïsme, geldzucht en arrogantie toejuichen (2 Timotheus 4:1-3,7), etc.

Openbaring 13:3
En ik zag een van zijn hoofden als tot den dood gewond, en zijn dodelijke wond werd genezen; en de gehele aarde verwonderde zich achter het beest.


Zal ik proberen, aan de hand van de Schrift, mijn positie uit te leggen.

Nu zie ik het bouwen van de toren van Babel als een manifestatie van het beest in Openbaring. En dat beest werd toen verwond, name door de spraakverwarring. Die wond is nu geheeld. Alles en iedereen is nu globaal ingesteld. Zoals ook de VN, die ik zie als een hedendaagse manifestatie van het beest.

En net zoals het streven met het bouwen van de toren van Babel een streven tegen God was, zo zie ik ook de VN, als het streven van het beest tegen God en Zijn Kerk.
Maar nu verander je van onderwerp. De vraag was of het proberen te voorkomen van oorlogen een tegenstreven van de tekenen van de eindtijd (en dus) van God is.

Vervolgens overtuig je me nog niet dat de VN de hedendaagse manifestatie van het beest is. Vervolgt de VN Gods kerk? Zo ja, hoe?
rekcor
Berichten: 1981
Lid geworden op: 15 aug 2005, 11:25

Re: Is de VN overbodig? (uit: Geen herziening euthanasiebeleid)

Bericht door rekcor »

*schopt Bert Mulder*

(puur figuurlijk natuurlijk)
Plaats reactie