JSF: Op naar Balkenende-V?

Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Re: JSF: Op naar Balkenende-V?

Bericht door Bonny »

Gijs83 schreef:
henriët schreef:
Gijs83 schreef:Het laatste nieuws is dat ze het besluit uitstellen tot 2010. Ze laten het dus bezinken! Ik denk een wijs besluit!

bron: http://www.nu.nl
en op grond waarvan vind jij dit dan een wijs besluit?????????
Ze nemen niet overhaast een besluit(alhoewel de tijd was er wel een keer rijp voor) en ze voorkomen een kabinetscrisis.
Niet een overhaast besluit?? Dit speelt al sinds 2001 en misschien nog eerder.
The Groom's still waiting at the altar
elbert
Berichten: 1340
Lid geworden op: 30 jul 2004, 09:04
Contacteer:

Re: JSF: Op naar Balkenende-V?

Bericht door elbert »

Het was wel te verwachten. Dit kabinet blinkt niet uit in daadkracht. Aan de andere kant kent de ontwikkeling van de JSF (door Lockheed Martin) toch al vertragingen, dus dan kan een jaar uitstel in de besluitvorming wel lijden.
Hoppípolla
Berichten: 145
Lid geworden op: 24 apr 2009, 15:22

Re: JSF: Op naar Balkenende-V?

Bericht door Hoppípolla »

elbert schreef:Het was wel te verwachten. Dit kabinet blinkt niet uit in daadkracht. Aan de andere kant kent de ontwikkeling van de JSF (door Lockheed Martin) toch al vertragingen, dus dan kan een jaar uitstel in de besluitvorming wel lijden.
Men zou de ontwikkeling van de JSF stop moeten zetten, zeker in deze economisch zware tijden.

Van een objectief oordeel is ook geen sprake, tenslotte heeft de JSF nauwelijks een voorsprong op de Gripen, die ook nog eens goedkoper is. Nederland moet weer meelopen met de grotere jongens.

Ik vind het onverantwoord.
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: JSF: Op naar Balkenende-V?

Bericht door Luther »

Hoppípolla schreef:
elbert schreef:Het was wel te verwachten. Dit kabinet blinkt niet uit in daadkracht. Aan de andere kant kent de ontwikkeling van de JSF (door Lockheed Martin) toch al vertragingen, dus dan kan een jaar uitstel in de besluitvorming wel lijden.
Men zou de ontwikkeling van de JSF stop moeten zetten, zeker in deze economisch zware tijden.

Van een objectief oordeel is ook geen sprake, tenslotte heeft de JSF nauwelijks een voorsprong op de Gripen, die ook nog eens goedkoper is. Nederland moet weer meelopen met de grotere jongens.

Ik vind het onverantwoord.
Ja, het is inderdaad een monsterlijk compromis.
Mij heeft deze affaire wel weer bevestigd in het feit dat het CDA uitmuntend politiek kan bedrijven (met alle kwalijke kanten die daarbij horen). Maar het proces kan gewoon doorgaan. En natuurlijk wordt het uiteindelijk de JSF...
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23849
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: JSF: Op naar Balkenende-V?

Bericht door refo »

Het is een perfect besluit. Zo kunnen alle partijen rustig een afgewogen keuze maken. Het is vooral pers en oppositie die er een 'weinig daadkrachtig kabinet' verhaal van maken.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Hoppípolla
Berichten: 145
Lid geworden op: 24 apr 2009, 15:22

Re: JSF: Op naar Balkenende-V?

Bericht door Hoppípolla »

refo schreef:Het is een perfect besluit. Zo kunnen alle partijen rustig een afgewogen keuze maken. Het is vooral pers en oppositie die er een 'weinig daadkrachtig kabinet' verhaal van maken.
Daadkracht ontbreekt misschien niet, maar een eerlijke keuze en houding wel.
Plaats reactie