Politiek leiderschap

Hoe rechts ben ik?

1) PVV met Wilders als leider
4
9%
2) TON met Mevr. Verdonk als redder
1
2%
3) De heer M. Rutte als liberaal
0
Geen stemmen
4) De heer B. van der Vlies als bijbelgetrouwe
33
72%
5) De heer Slob als compromis sluiter
4
9%
6) De heer Pechtold als ultieme liberaal
4
9%
 
Totaal aantal stemmen: 46

Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Politiek leiderschap

Bericht door jvdg »

Ter rechterzijde fungeren een aantal politieke partijen.
Graag zou ik willen weten hoe de RF'ers zich positioneren.

Daartoe wilde ik graag een Poll plaatsen.
Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Re: Politiek leiderschap

Bericht door Bonny »

Ik mis het CDA in de keuze-opties. Daarnaast, waarom is Pechtold wel een optie? D66 is meer links-liberaale dan rechts. Hij zal het vast niet fijn vinden om in dit rijtje te staan.
The Groom's still waiting at the altar
Medereiziger
Berichten: 263
Lid geworden op: 10 feb 2009, 10:55

Re: Politiek leiderschap

Bericht door Medereiziger »

Wat bizar dat Wilders al 3 stemmen heeft weten te vergaren in deze poll. Dat had ik, zeker op dit forum niet verwacht.
The liberator who destroyed my property has realigned my perceptions.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33199
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Politiek leiderschap

Bericht door Tiberius »

Medereiziger schreef:Wat bizar dat Wilders al 3 stemmen heeft weten te vergaren in deze poll. Dat had ik, zeker op dit forum niet verwacht.
Het zijn er 2. Nog bizarder vind ik dat Pechtold en Rutte een stem hebben gekregen.
Medereiziger
Berichten: 263
Lid geworden op: 10 feb 2009, 10:55

Re: Politiek leiderschap

Bericht door Medereiziger »

Tiberius schreef:
Medereiziger schreef:Wat bizar dat Wilders al 3 stemmen heeft weten te vergaren in deze poll. Dat had ik, zeker op dit forum niet verwacht.
Het zijn er 2. Nog bizarder vind ik dat Pechtold en Rutte een stem hebben gekregen.
Zojuist waren het er 3, of ik moet me hebben vergist.

Pechtold en Rutte zijn geen dictators in spé, Wilders daarentegen... die man heeft van politiek bedrijven geen kaas gegeten en is voorstander van de deportatie van iedereen met een dubbel paspoort...
The liberator who destroyed my property has realigned my perceptions.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33199
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Politiek leiderschap

Bericht door Tiberius »

Medereiziger schreef:
Tiberius schreef:
Medereiziger schreef:Wat bizar dat Wilders al 3 stemmen heeft weten te vergaren in deze poll. Dat had ik, zeker op dit forum niet verwacht.
Het zijn er 2. Nog bizarder vind ik dat Pechtold en Rutte een stem hebben gekregen.
Zojuist waren het er 3, of ik moet me hebben vergist.
Ik zie het al: je kan je stem achteraf nog wijzigen.
Wilhelm
Berichten: 3240
Lid geworden op: 13 okt 2007, 19:26

Re: Politiek leiderschap

Bericht door Wilhelm »

Medereiziger schreef:[ Wilders daarentegen... die man heeft van politiek bedrijven geen kaas gegeten ...
Je kan veel over hem zeggen , maar dit ben ik niet met je eens.
Verleden jaar was hij genomineerd voor politicus van het jaar , en ook de peilingen zeggen genoeg.
Je moet zaken kunnen scheiden , het niet met hem eens zijn houdt niet in dat het een slecht politicus is.

In het debat is hij ijzersterk. Pechtold , die idd erger is in zijn meningen , die er op uit is om de hele christelijke traditie om zeep te helpen, heeft als uitstekende debater, de grootste moeite in het debat met Wilders.
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Re: Politiek leiderschap

Bericht door Rens »

Zo te merken kun je je stem eindeloos blijven wijzigen, zoals ik zojuist merkte toen ik het uitprobeerde................

foutje???????

bedankt dan hé....

zal effe Apeldoorn bellen.....wie heeft het nummer voor me......??
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Medereiziger
Berichten: 263
Lid geworden op: 10 feb 2009, 10:55

Re: Politiek leiderschap

Bericht door Medereiziger »

Wilhelm schreef: Je kan veel over hem zeggen , maar dit ben ik niet met je eens.
Verleden jaar was hij genomineerd voor politicus van het jaar , en ook de peilingen zeggen genoeg.
Je moet zaken kunnen scheiden , het niet met hem eens zijn houdt niet in dat het een slecht politicus is.
Dat heeft weinig te maken met zijn politieke kwaliteiten, meer met zijn spraakmakende uitlatingen. Dat de peilingen genoeg zeggen komt doordat een deel van het volk op eenzelfde racistische, generaliserende manier tegen Nederland aankijkt.
In het debat is hij ijzersterk. Pechtold , die idd erger is in zijn meningen , die er op uit is om de hele christelijke traditie om zeep te helpen, heeft als uitstekende debater, de grootste moeite in het debat met Wilders.
Wellicht is hij in redevoeringen sterk, maar ga maar eens met hem in debat rondom economische kwesties.
The liberator who destroyed my property has realigned my perceptions.
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Re: Politiek leiderschap

Bericht door Rens »

PVV is een, zoals je dat noemt, een One-Issue partij.......constant hameren op één en hetzelfde (Moslim/Islam-) aambeeld........op dat punt overruled Wilders iedereen, maar al te veel verder komt hij ook niet.

Los daarvan: hij is een onbetwiste meester in het bespelen van de media, die daar dan ook en masse op reageren, of beter gezegd: zich daardoor laten ringeloren..........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Re: Politiek leiderschap

Bericht door Jongere »

Wilhelm schreef:In het debat is hij ijzersterk.
Pardon?
Ik vind het één van de slechtste debaters van ons parlement. Hij weet wel de aandacht te trekken ja, dus een "goede" politicus zal het ongetwijfeld zijn.
Maar als je wel eens debatten volgt weet je waarom Pechtold moeite met hem heeft (valt wel mee trouwens hoor) - het is vaak grote woorden, weinig zeggen. Dat is dezelfde moeite die ik heb als ik met een kind moet discussieren waarom iets wel of niet mag.
Gebruikersavatar
freek
Berichten: 5711
Lid geworden op: 24 nov 2005, 13:55

Re: Politiek leiderschap

Bericht door freek »

Jongere schreef:
Wilhelm schreef:In het debat is hij ijzersterk.
Pardon?
Ik vind het één van de slechtste debaters van ons parlement. Hij weet wel de aandacht te trekken ja, dus een "goede" politicus zal het ongetwijfeld zijn.
Maar als je wel eens debatten volgt weet je waarom Pechtold moeite met hem heeft (valt wel mee trouwens hoor) - het is vaak grote woorden, weinig zeggen.
Inderdaad. Tijdens de algemene beschouwingen heb ik hem gevolgd. Meer dan wat bleren over dat 'Marokkaanse tuig' en allerhande 'hufters' doet hij niet. IJzersterk is wel de laatste kwalificatie die ik aan hem zou geven.
Medereiziger
Berichten: 263
Lid geworden op: 10 feb 2009, 10:55

Re: Politiek leiderschap

Bericht door Medereiziger »

Waarom laten de Wilders-stemmers zo weinig van zich horen?
The liberator who destroyed my property has realigned my perceptions.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10420
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Politiek leiderschap

Bericht door Zita »

Medereiziger schreef:Waarom laten de Wilders-stemmers zo weinig van zich horen?
omdat ze verdwijnen. 't Is er nu nog maar eentje :modo
Cumulus
Berichten: 57
Lid geworden op: 26 feb 2009, 17:19

Re: Politiek leiderschap

Bericht door Cumulus »

Ik snap niet hoe je als christen op Wilders kan stemmen zeg. Waarom de deur dichtdoen voor vluchtelingen die alles hebben moeten achterlaten? Waarom het beledigen en minachten van andere groeperingen tot kunst verheffen? De gelijkenis van de Barmhartige Samaritaan heeft ons toch geleerd om elkaar te helpen en te beoordelen van hoe iemand is en niet om wat hij is?
Plaats reactie