kabinets-crisis?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sola Scriptura
Berichten: 499
Lid geworden op: 03 apr 2008, 14:37

kabinets-crisis?

Bericht door Sola Scriptura »

Hoelang kan een christelijke partij regeren voor er een crisis komt?
Als ze echt Bijbels blijven...ik denk dat ze deze zaken wel overleven (homo-positie/embryo) , Maar hoelang kan dat goed gaan, meer en meer water bij de wijn?

Vrezen moet ik dat dit niet lang goed zal gaan, of ben ik pessimistisch en is het koffiedik kijken? Ik zeg; voor de zomer is het over...
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Re: kabinets-crisis?

Bericht door jvdg »

Sola Scriptura schreef:Hoelang kan een christelijke partij regeren voor er een crisis komt?
Als ze echt Bijbels blijven...ik denk dat ze deze zaken wel overleven (homo-positie/embryo) , Maar hoelang kan dat goed gaan, meer en meer water bij de wijn?

Vrezen moet ik dat dit niet lang goed zal gaan, of ben ik pessimistisch en is het koffiedik kijken? Ik zeg; voor de zomer is het over...
Hou het maar op koffiedik kijken.
De politiek is grillig.....
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Re: kabinets-crisis?

Bericht door Rens »

Zowel de CU als de PvdA spreken grote woorden als dat het "embryo-probleem" voor hen "principiëel" is, zij het tegengesteld.

Maar als het er écht op aankomt, wordt er wel weer een paar liter water bij de wijn gedaan.......(hoewel er wel kabinetten om heel wat minder gevallen zijn, denk aan de gezochte oorzaak "grondproblematiek" van heel lang geleden)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Plaats reactie