petitie tegen PNVD (de pedofielen-partij)

limosa

petitie tegen PNVD (de pedofielen-partij)

Bericht door limosa »

kreeg een aantal mailtjes, mischien hebben meer mensen die inmiddels ontvangen maar het leek me toch goed om even hier te posten

quote van http://www.nokiddingklaagtaan.nu/petitie/
STOP-----DREIGENDE LEGALISERING PEDOFIELE BELANGEN-----STOP
????EEN POLITIEKE PARTIJ DIE OPKOMT VOOR PEDOFIELE BELANGEN????


In het belang van alle kinderen maken wij bezwaar tegen het voornemen tot oprichting van de PNVD (Partij Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit).
Ervan uitgaande dat ontuchtige handelingen met minderjarigen, of aanzetten van minderjarigen tot deze handelingen, zelfs het voortijdig in contact brengen van minderjarigen met soortgelijke handelingen, zeer schadelijk is voor het kind, stellen wij met nadruk dat de PNVD een gevaar inhoudt voor de samenleving in het algemeen en voor kinderen in het bijzonder en derhalve geen bestaansrecht heeft.
Volgens Prof. Dr. J.C.M. Willems, bijzonder hoogleraar in de rechten van het kind (VU) kan het Openbaar Ministerie de PNVD laten verbieden en ontbinden ex artikel 20 Boek 2 Burgerlijk Wetboek wegens strijd met de openbare orde.
Mocht dit niet toereikend zijn, dan eisen wij aanpassing van de Nederlandse wetgeving die de Nederlandse regering in staat stelt om kinderen te beschermen tegen pedofiele belangen.
Kinderen hebben recht op bijzondere zorg en bescherming en de Nederlandse samenleving dient hiervoor op te komen. De regering kan in dit geval een duidelijke grens stellen: "Dit tolereren wij niet in ons land. De belangen van het kind gaan voor."

Teken op deze site de petitie (volledige tekst zie petitie). Alle stemmen worden verzameld en zullen worden aangeboden aan de Tweede Kamer. Stuur dit bericht door naar vrienden en bekenden. Wilt u nog meer doen? Word donateur van de Stichting Profit for the World's Children.
ga naar http://www.nokiddingklaagtaan.nu/petitie/ om de petitie te tekenen
Petrus

Bericht door Petrus »

Dat je daar nú pas mee aankomt................

ik heb direct de eerste dag na het openen van de petitiepagina al getekend, en dat is alweer een tijdje terug hoor.
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Wel een goed initiaitief in elk geval. Niet dat de politieke partij waarschijnlijk maar enige politieke invloed zal krijgen... Maar het blijft goed dat mensen ook gewoon tegen de ideeen zijn. Aan de andere kant, het is wel meer iets voor de vorm dan dat het ook echt veel zou helpen, want seks onder jongeren vanaf 12 jaar (daar is de partij toch voorstander van?) vindt al op grote schaal en vrijwillige basis plaats, dus denk vooral niet dat je dat kan voorkomen of tegenhouden. Vergelijk het met softdrugs aanbieden, het is eigenlijk verboden maar gebeurt ontzettend veel en het wordt ook gewoon gedoogd.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
limosa

Bericht door limosa »

Petrus schreef:Dat je daar nú pas mee aankomt................

ik heb direct de eerste dag na het openen van de petitiepagina al getekend, en dat is alweer een tijdje terug hoor.
ik kreeg dat mailtje nu, en hier op Refoforum had ik er nog niet over gelezen . . .
limosa

Bericht door limosa »

Marnix schreef:Wel een goed initiaitief in elk geval. Niet dat de politieke partij waarschijnlijk maar enige politieke invloed zal krijgen... Maar het blijft goed dat mensen ook gewoon tegen de ideeen zijn. Aan de andere kant, het is wel meer iets voor de vorm dan dat het ook echt veel zou helpen, want seks onder jongeren vanaf 12 jaar (daar is de partij toch voorstander van?) vindt al op grote schaal en vrijwillige basis plaats, dus denk vooral niet dat je dat kan voorkomen of tegenhouden. Vergelijk het met softdrugs aanbieden, het is eigenlijk verboden maar gebeurt ontzettend veel en het wordt ook gewoon gedoogd.
seks onder jongeren vanaf 12 jaar is bepaald niet gebruikelijk in Nederland en vind zeker niet op "grote schaal" plaats, 12 jaar is nog wel erg jong hoor, wat mij betreft wordt die partij op een of andere manier toch verboden en "gewoon gedogen" van seksuele handelingen van ouderen met kinderen van 12 lijkt me helemaal alle perken te buiten gaan
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

limosa schreef:
Marnix schreef:Wel een goed initiaitief in elk geval. Niet dat de politieke partij waarschijnlijk maar enige politieke invloed zal krijgen... Maar het blijft goed dat mensen ook gewoon tegen de ideeen zijn. Aan de andere kant, het is wel meer iets voor de vorm dan dat het ook echt veel zou helpen, want seks onder jongeren vanaf 12 jaar (daar is de partij toch voorstander van?) vindt al op grote schaal en vrijwillige basis plaats, dus denk vooral niet dat je dat kan voorkomen of tegenhouden. Vergelijk het met softdrugs aanbieden, het is eigenlijk verboden maar gebeurt ontzettend veel en het wordt ook gewoon gedoogd.
seks onder jongeren vanaf 12 jaar is bepaald niet gebruikelijk in Nederland en vind zeker niet op "grote schaal" plaats, 12 jaar is nog wel erg jong hoor, wat mij betreft wordt die partij op een of andere manier toch verboden en "gewoon gedogen" van seksuele handelingen van ouderen met kinderen van 12 lijkt me helemaal alle perken te buiten gaan
Hm met ouderen gaat idd alle perken te buiten. Wat betreft seks tussen jongeren vanaf 12 jaar, het komt veel meer voor dan je denkt. Vanaf een jaar of 12 a 13 vindt er tegenwoordig al een hoop seksueel verkeer plaats...
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Dathenum

Bericht door Dathenum »

limosa schreef:seks onder jongeren vanaf 12 jaar is bepaald niet gebruikelijk in Nederland
Ik heb het even opgezocht op internet, en citeer:

In Nederland is men er betrekkelijk vroeg bij, meisjes zijn gemiddeld 16,1 en jongens 16,9 jaar als ze voor het eerst seks hebben. Nog altijd 10% van de Nederlanders is 20 jaar of ouder als ze het voor het eerst doen. Maar liefst 1/3 is jonger dan 16.
limosa

Bericht door limosa »

Marnix schreef:Hm met ouderen gaat idd alle perken te buiten. Wat betreft seks tussen jongeren vanaf 12 jaar, het komt veel meer voor dan je denkt. Vanaf een jaar of 12 a 13 vindt er tegenwoordig al een hoop seksueel verkeer plaats...
kan me er niks bij voorstellen, ik denk eerder vanaf 14-15-16 jaar maar hoe dan ook, legaliseren zou de indruk wekken dat dit allemaal normaal is, moeten we niet naar toe
limosa

Bericht door limosa »

Dathenum schreef:
limosa schreef:seks onder jongeren vanaf 12 jaar is bepaald niet gebruikelijk in Nederland
Ik heb het even opgezocht op internet, en citeer:

In Nederland is men er betrekkelijk vroeg bij, meisjes zijn gemiddeld 16,1 en jongens 16,9 jaar als ze voor het eerst seks hebben. Nog altijd 10% van de Nederlanders is 20 jaar of ouder als ze het voor het eerst doen. Maar liefst 1/3 is jonger dan 16.
dat bedoel ik, 14-15-16 is de leeftijd dat velen gaan expirimenteren, 12-13 jaar behoort echt nog wel tot de uitzonderingen
Gebruikersavatar
olfie
Berichten: 836
Lid geworden op: 26 jan 2006, 21:00
Locatie: Ergens in Zuid-Holland

Bericht door olfie »

limosa schreef:
Dathenum schreef:
limosa schreef:seks onder jongeren vanaf 12 jaar is bepaald niet gebruikelijk in Nederland
Ik heb het even opgezocht op internet, en citeer:

In Nederland is men er betrekkelijk vroeg bij, meisjes zijn gemiddeld 16,1 en jongens 16,9 jaar als ze voor het eerst seks hebben. Nog altijd 10% van de Nederlanders is 20 jaar of ouder als ze het voor het eerst doen. Maar liefst 1/3 is jonger dan 16.
dat bedoel ik, 14-15-16 is de leeftijd dat velen gaan expirimenteren, 12-13 jaar behoort echt nog wel tot de uitzonderingen
Misschien dat het hier in NL. meevalt, maar ik heb een video gezien, met daarop interviews met kinderen en ouders uit achterstandswijken in de VS, en daar is het vrij normaal, zelfs voor de ouders, dat de kinderen op hun 11e tot 12e beginnen met experimenteren, en dan omder het motto "Hoe meer zielen hoe meer vreugd", denk niet dat ik meer uit hoef te leggen.
Je gelooft je eigen ogen ECHT NIET!!
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
Petrus

Bericht door Petrus »

olfie schreef: Je gelooft je eigen ogen ECHT NIET!!
En jij hebt, wetende wat de registratie inhieldt, het tóch gezien van begin tot einde?? Opmerkelijk..............
Gebruikersavatar
olfie
Berichten: 836
Lid geworden op: 26 jan 2006, 21:00
Locatie: Ergens in Zuid-Holland

Bericht door olfie »

Petrus schreef:
olfie schreef: Je gelooft je eigen ogen ECHT NIET!!
En jij hebt, wetende wat de registratie inhieldt, het tóch gezien van begin tot einde?? Opmerkelijk..............
:?: Ikke even niet snap niet. Het betrof een welbekende videoband, niet bij iedereen even gewaardeerd cq. geaccepteerd; "They sold their soul for rock and roll"
En die heb ik inderdaad van begin tot eind gezien.
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
Petrus

Bericht door Petrus »

olfie schreef:
:?: Ikke even niet snap niet.
Hé knuffelturk, maar je weet wel hoe je belastingverlaging aan moet vragen??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
David J
Berichten: 863
Lid geworden op: 21 jun 2004, 18:18

Bericht door David J »

Petrus spreek in raadselen...
Petrus

Bericht door Petrus »

David J schreef:Petrus spreek in raadselen...
Nou nee.........ik doelde op de inhoud van de tape. Als je de inhoudt tevoren kent, en je gaat 'm tóch van begin tot einde zien, dan gaat er iets niet helemaal goed volgens mij.

Een tape waarin expliciet kindersex aan de orde komt................dan is het ietwat bedenkelijk dat je tóch van de inhoud kennis wilt nemen.

Ik zou zo'n tape écht niet willen zien.
Plaats reactie