De islam in huis

MarcoBijl
Berichten: 54
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:12

Re: De islam in huis

Bericht door MarcoBijl »

Rome als Antichrist
Ik moet volgen jullie Openbaring 13;17 nog maar es goed lezen.
Ook de kanttekeningen en Matthew Henry?
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: De islam in huis

Bericht door samanthi »

Sola Gratia schreef:
Moderamen schreef:
MarcoBijl schreef:Rome als anti christ.
Terwijl de Luthersen /PKN een verbond met de RKK hebben gemaakt en de nationale synode de RKK ook binnen haalt. Dus we halen de anti christen zelf in huis
Als je Rome nog steeds als antichrist ziet moet je Openbaringen toch echt maar eens goed lezen.
En de Johannesbrieven helaas is er veel onkunde
Maar,zoals ik zal zei:de hele wereld zit aan de voeten van de Paus, kijk maar naar zijn bevestiging
Joden arabieren moslims protestanten hindoos, noem maar op, ze zaten er. dat geeft toch zeker ook wel te denken.
Laatst gewijzigd door samanthi op 24 aug 2017, 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4030
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: De islam in huis

Bericht door Maanenschijn »

MarcoBijl schreef:Rome als Antichrist
Ik moet volgen jullie Openbaring 13;17 nog maar es goed lezen.
Ook de kanttekeningen en Matthew Henry?
Ik heb toevallig Matthew Henry er vanmiddag op nageslagen. Zoals hij kind van zijn tijd was haalt hij voorbeelden aan van pausen en gebeurtenissen die aan de antichrist doet denken. Maar het opvallende is dat hij schrijft: zij die menen... zij die... hij geeft hier dus niet zijn eigen mening weer. Wel constateert Henry dat in vervlogen tijd de Roomse kerk sterk doet denken de antichrist.

Mogelijk heeft de tijd dat inzicht helaas ingehaald en moeten we constateren dat het volgende beest is opgekomen, uiteindelijk resulterende in het rijk van de antichrist.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Plaats reactie