Conservatisme

Gebruikersavatar
freek
Berichten: 5711
Lid geworden op: 24 nov 2005, 13:55

Re: Conservatisme

Bericht door freek »

MarthaMartha schreef:
freek schreef:Ik vind het eerlijk gezegd een beetje kinderachtig. Waarom mag je elkaar niet op interessante sites wijzen?

(En nou weet ik nog steeds het adres van die website niet)
had je belangstelling dan? :humhihi :humhihi :humhihi
Jawel, ik heb een brede interesse :slurp
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Re: Conservatisme

Bericht door memento »

freek schreef:Ik vind het eerlijk gezegd een beetje kinderachtig. Waarom mag je elkaar niet op interessante sites wijzen?

(En nou weet ik nog steeds het adres van die website niet)
We hebben er niets op tegen als iemand af en toe een interessante link post. Maar als iemand zich alleen maar op dit forum aanmeld om reclame te maken voor zijn website, dan is dat m.i. gewoon spam. Als we dat toelaten, staat binnen de kortste keren het forum vol met postings van mensen die vinden dat ze een interessante website hebben gemaakt...
ConservatieForever
Berichten: 49
Lid geworden op: 13 dec 2008, 17:17
Locatie: Holland
Contacteer:

Re: Conservatisme

Bericht door ConservatieForever »

Hallo iedereen,

Onlangs heb ik een conservatieve blog gelanceerd.
Ik heb afgelopen jaren diverse mensen hier zien posten met Conservatief-rechtse (christelijke) ideeen.
Mensen die positief zijn over bijvoorbeeld de maatschappijvisie van Dr. Bart Jan Spruyt , Hans Hillen e.a.
Graag zou ik deze mensen, die ik vroeger ook ontmoette op onder andere Burke-avonden willen oproepen te reageren in mijn blog. Wellicht om op termijn een groep conservatieven ( christenen en niet-christenen) van diverse politieke huize te vormen. Gewone burgers die zich aangesproken voelen tot intellectuelen van conservatieve snit en in hun essays iets herkennen van hun persoonlijke visie op maatschappij en politiek.

Mensen die dingen willen die eigenlijk misschien wel niet kunnen
Mensen die op zoek zijn naar normen en waarden in de huidige maatschappij
Mensen die van lezen houden en verdieping.
Mensen die vinden dat niet alleen refo's normen en waarden voorstaan
Mensen die zelfcritisch durven te zijn naar de eigen achterban





freek schreef:Ik vind het eerlijk gezegd een beetje kinderachtig. Waarom mag je elkaar niet op interessante sites wijzen?

(En nou weet ik nog steeds het adres van die website niet)

Men dacht dat ik dit forum wilde veroveren met spamberichten over een conservatieve blog die (nog) niet veel inhoud.
Mijn eigenlijke bedoeling is om in contact te komen met conservatieve medeburgers, zowel op dit forum als op mijn blog.
wellicht kwam het omdat het mijn 1e posting was en darmee een beetje verdacht.
Gezien sommige topics ben je als conservatief christen bij sommigen bij voorbaat al verdacht, al verdenk ik daar deze forumeigenaren niet van.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10453
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Conservatisme

Bericht door Zita »

freek schreef:
MarthaMartha schreef:
freek schreef:Ik vind het eerlijk gezegd een beetje kinderachtig. Waarom mag je elkaar niet op interessante sites wijzen?

(En nou weet ik nog steeds het adres van die website niet)
had je belangstelling dan? :humhihi :humhihi :humhihi
Jawel, ik heb een brede interesse :slurp
gezien het onderschrift van onze geachte reclamemaker lijkt het mij niet heel ingewikkeld om erachter te komen :modo
Plaats reactie