Het haar van Balkende

BOELY

Het haar van Balkende

Bericht door BOELY »

Wat vinden jullie van de vergelijking van Balkende en Potter? en wat vinden jullie van zijn bos haar?
Alfredt

Bericht door Alfredt »

lijkt hij op Potter dan? Volgens mij is hij het gewoon.... bekijk de link maar eens
http://www.tempelman.nu/janpeterpotter.jpg

hijzelf zit er in elk geval niet zo mee. Op 15 mei heeft hij op een basisschool in Capelle aan den IJssel nog voorgelezen uit dat boek. en had hij een vergelijkingsfoto meegenomen. Dus Duitse taferelen gaan we hier denk ik niet krijgen.

[Veranderd op 17/5/02 door Alfredt]
Aapje

Bericht door Aapje »

Boely,
Ik heb toch aan jou ook nog nooit gevraagd wat je van mijn haar vind.

Je bent toch niet jaloers op J.P. Balkelende
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

aapje heeft apehaar... zonder twijfel.

wat betreft JPB, niks mis met dat haar toch???
Die beste man moet vtoch ook haar hebben.. en of je het nou rechts links of rechtuit knipt zal mij een biet wezen
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
P.Paape

Bericht door P.Paape »

Over het kapsel van JP heb ik de volgende uitspraken al gehoord:
"gereformeerd", "degelijk", "lief", "schattig", "cool", "braaf", "vertrouwd" "Harry Potter"... Wie heeft er nog aanvullingen?

Ik vind dat hij er jonger uit ziet dan hij is (46), dit komt denk ik ook door zijn kapsel. Maar wat maakt het uit hoe hij zijn haar heeft. Zolang het netjes is, is het prima. Al lijkt het me wel eens "apart" een minister met een groene CDA hanekam te hebben :bou: :D
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23849
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Als ik JPB was liet ik het grijs verven. Past beter bij een premier.
Jelle

Bericht door Jelle »

Volgens mij kamt hij zijn haar naar recht naar voren omdat hij later nog de mogelijkheid heeft als het zo zou uitkomen het naar links of rechts te kunnen kammen.
Nu nog maar even in het midden houden.
Maar het zou aardig zijn als hij mijn kapsel zou hebben. mijn kapsel komt wat bedaagder over, grijs en naar links en rechts en naar voren gekamd, kan ik toch nog alle kanten mee uit.
P.Paape

Bericht door P.Paape »

Maar het zou aardig zijn als hij mijn kapsel zou hebben. mijn kapsel komt wat bedaagder over, grijs en naar links en rechts en naar voren gekamd, kan ik toch nog alle kanten mee uit.
Zo, Jelle, hij jouw haar, of jij zijn haar? Hij oogt natuurlijk wel heel jong.... Of heb je misschien zelf politieke ambities? Je hebt er het kapsel voor, zo je zegt: je kunt er alle kanten mee uit :,:P
Gr. Peet
Jelle

Bericht door Jelle »

Origineel geplaatst door P.Paape
Zo, Jelle, hij jouw haar, of jij zijn haar? Hij oogt natuurlijk wel heel jong.... Of heb je misschien zelf politieke ambities? Je hebt er het kapsel voor, zo je zegt: je kunt er alle kanten mee uit :,:P
Gr. Peet


Dag Peet, Balkenende mocht willen dat hij zo'n mooie grijze bos haar had als ik. :,
Nee politieke ambities heb ik niet, wel gehad maar dat werd me niet in dank afgenomen, ik had n.l. inplaats van Bush president willen worden van Amerika. Maar daar denk ik maar niet meer aan.
Moet er trouwens geen boete komen als men teveel over het haar van van Balkenende schrijft?
Ik blijf toch maar bij mijn eigen begroeiing op mijn hoofd. Een jonge man van 56 met grijs haar wordt tegenwoordig toch wel graag gezien.:,
Groet Jelle

[Veranderd op 21/5/02 door Jelle]
P.Paape

Bericht door P.Paape »

[...]Nee politieke ambities heb ik niet, wel gehad maar dat werd me niet in dank afgenomen, ik had n.l. inplaats van Bush president willen worden van Amerika. Maar daar denk ik maar niet meer aan.
Moet er trouwens geen boete komen als men teveel over het haar van van Balkenende schrijft?
Ik blijf toch maar bij mijn eigen begroeiing op mijn hoofd. Een jonge man van 56 met grijs haar wordt tegenwoordig toch wel graag gezien. :,
Groet Jelle
Ladies and gentlemen, I present the president of the United States of America....:
sirr Jelle "DeePee"

:, Klinkt goed, Jelle! :, [Wilt u er niet meer aan denken vanwege de enorme nachtmerries die het presidentschap met zich meebrengt, of vanwege de vergelijking met chimpansees/Harry Potters, die presidenten over zich heen krijgen:! ?]

Als president kunt u natuurlijk over "de boetes op uitlatingen over JPB-kapsels" beslissen, hoeft u het niet aan een ander te vragen ;).

Ja hoor, jonge mannen met de leeftijd van 56, neigend naar fabulistisch presidentschap, zijn hier ten zeerste welkom op het forum voor hun prikkelend commentaar :P. Mits ze grijsbehaard zijn natuurlijk, want dat is hype....:in
Zoeker

Bericht door Zoeker »

Fantastisch dat kapsel van Balkenende.
Lekker gereformeerd.
En Harry Potter? Wat is dat?
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Pak ik vandaag het RD uit de brievenbus. Zie ik tot mijn schrik op de voorpagina rechts achter Balkenende onze beste forummer Jelle staan.

Jelle ik meen het serieus je lijkt er sprekend op. Of zijn we alweer toe aan een nieuwe meeting.

Druk hier voor een klein plaatje. Je kunt beter het RD er bij pakken
P.Paape

Bericht door P.Paape »

Ik heb het ook gezien Matthijs,

na vergelijkend warenonderzoek met de forumdagfoto's, en een klein onderzoekje naar de politieke ambities van de heer J. de Pater, kwam ik tot de conclusie dat hij het wel MOET zijn!

:D Peet
The Critical Brother

Bericht door The Critical Brother »

Origineel geplaatst door matthijs019
Pak ik vandaag het RD uit de brievenbus. Zie ik tot mijn schrik op de voorpagina rechts achter Balkenende onze beste forummer Jelle staan.

Jelle ik meen het serieus je lijkt er sprekend op. Of zijn we alweer toe aan een nieuwe meeting.
Jongens,

Ik ben er helemaal uit.
Jelle is gewoon de bodyguard van Jan Peter Balkenende. Kijk maar eens hoe nauwlettend hij JPB in de gaten houdt!
Hij heeft alleen deze keer z'n "Pim-stropdas" thuisgelaten..............

The Critical Brother (niet van undercoveragenten hoor!)

[Veranderd op 21/6/02 door The Critical Brother]
Lecram

Bericht door Lecram »

Origineel geplaatst door The Critical Brother
Jongens,

Ik ben er helemaal uit.
Jelle is gewoon de bodyguard van Jan Peter Balkenende. Kijk maar eens hoe nauwlettend hij JPB in de gaten houdt!
Hij heeft alleen deze keer z'n "Pim-stropdas" thuisgelaten..............

The Critical Brother (niet van undercoveragenten hoor!)
Ik twijfel daaraan TCB, volges mij is Jelle een geheim agent van de SGP. Ik zie dat aan zijn vermomming. Oftewel, hij heeft geen stropdas om en dat is de beste vermomming voor een spion van de SGP.

Als je goed oplet, Jelle, dan haalt de SGP bij de volgende verkiezingen (aan het eind van dit jaar) ook 43 zetels.

Jelle for (SGP) minister president!!!!!!
Plaats reactie