Kandidatenlijst SGP 2021

DDD
Berichten: 28482
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Kandidatenlijst SGP 2021

Bericht door DDD »

Nee, dat hoeft niet. Bij het FD 5 artikelen gratis, bij het ND ook, met uitzondering van premium-artikelen. Artikelen over de GG zijn altijd premium. Baas boven baas. :D
Gebruikersavatar
John Galt
Berichten: 1222
Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:09

Re: Kandidatenlijst SGP 2021

Bericht door John Galt »

Mara schreef:Zo af en toe popt er een SGP stemmer op waarvan je het niet verwacht had.
Nu een voetbaltrainer.
Uit een interview in het Nederlands Dagblad:
"Na een reis door het internationale topvoetbal is Martin Jol (65) terug in ‘zijn’ Den Haag. Hij probeert eigenaar te worden van zijn eerste profclub ADO. Het geloof dat hij een geliefd kind van God is, blijft hij omarmen. En steevast stemt hij SGP.

Op jonge leeftijd leerde hij dat hij Gods geliefde kind was. Moeder Jannetje nam hem mee naar de Scheveningse Oude Kerk. ‘Mijn moeder bracht het gevoel op me over dat geloven geen moeilijke opdracht was. Dat het geloof een geschenk is waar je niets voor hoeft te doen. Maar de kerkdiensten vond ik wél een heel lange zit. Na de dienst moest ik bovendien nog naar de zondagsschool. Ik had de discipline om mee te gaan, maar vond de zondag niet echt leuk. Ik was liever buiten gaan voetballen.’
https://www.nd.nl/leven/sport/1055021/m ... mooi-huis-
Ik dacht net op internet ook te zien: "Messi naar SGP."
Maar er stond PSG. Toch jammer.
Who is John Galt? :quoi
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Kandidatenlijst SGP 2021

Bericht door Mara »

John Galt schreef: Ik dacht net op internet ook te zien: "Messi naar SGP."
Maar er stond PSG. Toch jammer.
Maar het is wel een religie. Huilende achterblijvers. :fi
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
John Galt
Berichten: 1222
Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:09

Re: Kandidatenlijst SGP 2021

Bericht door John Galt »

Mijn zusje heeft ook wel eens gehuild toen een populaire leraar wegging. Toch is ze hem nu allang weer vegeten. Zo gaat dat met Messi ook.
Who is John Galt? :quoi
Plaats reactie