Het beleid van president Trump

Dodo

Re: Het beleid van president Trump

Berichtdoor Dodo » 07 Nov 2019, 18:31

Mara schreef:
Bonny schreef:Vrouw op de kansel. Is sowieso al een probleem op dit forum. Dus :bobo

:haha
En bovendien verlaagt het RD zich ook al tot boulevardniveau:
Paula White scheidde twee keer, trouwde drie keer en werd in 2011 hand-in-hand gefotografeerd met Benny Hinn, een bekende televangelist. Beide ontkenden dat er sprake was van een relatie. Hinn was op dat moment getrouwd.

Maar goed, ze is christelijk zullen we maar zeggen. :hum

Soort van. Welvaartsevangelie. Als het je niet voor de wind gaat, is dat je eigen schuld. Je moet het maar afbidden en -geloven en eisen, dan gaat het je goed.

Zita
Moderator

Berichtdoor Zita » 07 Nov 2019, 18:49

Mara schreef:
Bonny schreef:Vrouw op de kansel. Is sowieso al een probleem op dit forum. Dus :bobo

:haha
En bovendien verlaagt het RD zich ook al tot boulevardniveau:
Paula White scheidde twee keer, trouwde drie keer en werd in 2011 hand-in-hand gefotografeerd met Benny Hinn, een bekende televangelist. Beide ontkenden dat er sprake was van een relatie. Hinn was op dat moment getrouwd.

Maar goed, ze is christelijk zullen we maar zeggen. :hum

Ik begrijp niet waarom je het hier plaatst als je het boulevardniveau vindt.

parsifal

Berichtdoor parsifal » 08 Nov 2019, 09:10

Wat ik wel een grappig detail vind is dat Paula White lange tijd een pastor was in "without walls" international church.

Verder heb ik het niet zo op "prosperity gospel" omdat dat m.i. lijnrecht tegenover het echte Evangelie staat.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."

Terug naar “Politiek”