Het beleid van president Trump

gallio
Berichten: 1963
Lid geworden op: 14 jan 2004, 16:01

Re: Het beleid van president Trump

Bericht door gallio »

J.C. Philpot schreef:Wel bijzonder vind ik het altijd hoe de media Trump op de foto zetten. Nu heeft Trump al niet zo'n liefelijke uitstraling, maar het lijkt erop dat de fotograven er een hobby van maken om dit extreem te benadrukken door de hoek en compositie van de foto's die ze maken.

Trump spreekt de pers over het afzeggen van het bezoek aan Denemarken:

Afbeelding
Waarom vindt je deze foto extreem? Ik heb wel ergere fotos gezien. Een foto vanuit een andere hoek zou nog steeds een oudere man laten zien met een grote mond en een wijzend vingertje. Dus wat is er verkeerd met deze foto?
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8917
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Het beleid van president Trump

Bericht door J.C. Philpot »

gallio schreef:Waarom vindt je deze foto extreem? Ik heb wel ergere fotos gezien. Een foto vanuit een andere hoek zou nog steeds een oudere man laten zien met een grote mond en een wijzend vingertje. Dus wat is er verkeerd met deze foto?
Mijn opmerking is een algemene opmerking, en gaat niet per definitie over deze foto.

Hier een leuke link, over hoe de fotograaf invloed kan hebben over hoe iemand of iets overkomt:
https://petapixel.com/2018/06/11/trump- ... t-stories/
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8917
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Het beleid van president Trump

Bericht door J.C. Philpot »

Hier specifiek over hoe de media Trump plaagt met hoe ze de foto's maken of selecteren:

https://mashable.com/2017/01/19/media-p ... urope=true
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
gallio
Berichten: 1963
Lid geworden op: 14 jan 2004, 16:01

Re: Het beleid van president Trump

Bericht door gallio »

J.C. Philpot schreef:Hier specifiek over hoe de media Trump plaagt met hoe ze de foto's maken of selecteren:

https://mashable.com/2017/01/19/media-p ... urope=true
Ja ja, het is altijd de schuld van de media als Trump het niet goed doet. Maar stel je gerust, in de betrouwbare pers worden fotos gebruikt waar Trump 'normaal' op staat.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8917
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Het beleid van president Trump

Bericht door J.C. Philpot »

gallio schreef:Ja ja, het is altijd de schuld van de media als Trump het niet goed doet.
Dat hoor je mij niet zeggen. Die conclusie is van jou.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
gallio
Berichten: 1963
Lid geworden op: 14 jan 2004, 16:01

Re: Het beleid van president Trump

Bericht door gallio »

J.C. Philpot schreef:
gallio schreef:Ja ja, het is altijd de schuld van de media als Trump het niet goed doet.
Dat hoor je mij niet zeggen.
Klopt, dat zegt Trump zelf en dat zeggen zijn supporters.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8917
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Het beleid van president Trump

Bericht door J.C. Philpot »

gallio schreef:
J.C. Philpot schreef:
gallio schreef:Ja ja, het is altijd de schuld van de media als Trump het niet goed doet.
Dat hoor je mij niet zeggen.
Klopt, dat zegt Trump zelf en dat zeggen zijn supporters.
Dat geloof ik niet. Ik zie graag een letterlijk citaat van Trump dat "het is altijd de schuld van de media is als Trump het niet goed doet". Anders ga ik er vanuit dat je opmerking onzin is.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
gallio
Berichten: 1963
Lid geworden op: 14 jan 2004, 16:01

Re: Het beleid van president Trump

Bericht door gallio »

J.C. Philpot schreef:
gallio schreef:
J.C. Philpot schreef:
gallio schreef:Ja ja, het is altijd de schuld van de media als Trump het niet goed doet.
Dat hoor je mij niet zeggen.
Klopt, dat zegt Trump zelf en dat zeggen zijn supporters.
Dat geloof ik niet. Ik zie graag een letterlijk citaat van Trump dat "het is altijd de schuld van de media is als Trump het niet goed doet". Anders ga ik er vanuit dat je opmerking onzin is.
Zo, een letterlijk citaat nog wel. En je denkt dat ik kostbare tijd ga besteden om dat op te zoeken? :haha
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8917
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Het beleid van president Trump

Bericht door J.C. Philpot »

gallio schreef:Zo, een letterlijk citaat nog wel. En je denkt dat ik kostbare tijd ga besteden om dat op te zoeken? :haha
Kennelijk weet jij zeker dat Trump dat heeft gezegt, dus zo veel tijd hoeft je dat niet te kosten :hum

Maar als een dergelijk citaat niet bestaat (omdat Trump dit nooit heeft gezegt) kost het inderdaad veel tijd om het op te zoeken ;)
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
gallio
Berichten: 1963
Lid geworden op: 14 jan 2004, 16:01

Re: Het beleid van president Trump

Bericht door gallio »

J.C. Philpot schreef:
gallio schreef:Zo, een letterlijk citaat nog wel. En je denkt dat ik kostbare tijd ga besteden om dat op te zoeken? :haha
Kennelijk weet jij zeker dat Trump dat heeft gezegt, dus zo veel tijd hoeft je dat niet te kosten :hum

Maar als een dergelijk citaat niet bestaat (omdat Trump dit nooit heeft gezegt) kost het inderdaad veel tijd om het op te zoeken ;)
Alle tijd die ik aan zo iets zou besteden is TE VEEL tijd omdat er al genoeg over het absurde gedrag van deze man gezegd is. ::bye
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8917
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Het beleid van president Trump

Bericht door J.C. Philpot »

gallio schreef: Alle tijd die ik aan zo iets zou besteden is TE VEEL tijd omdat er al genoeg over het absurde gedrag van deze man gezegd is. ::bye
Prima. Maar neem dan ook niet de tijd om onjuiste beweringen over hem te posten ;)
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9164
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Het beleid van president Trump

Bericht door parsifal »

Trump geeft de media wel eens de schuld van zaken waar hij zelf invloed op heeft gehad.
"The Fake News Media is doing everything they can to crash the economy because they think that will be bad for me and my re-election. The problem they have is that the economy is way too strong and we will soon be winning big on Trade, and everyone knows that, including China!"

Of zaken waar "de media" niet minder verantwoord lijken te handelen dan de president zelf
"The Media has a big responsibility to life and safety in our Country. Fake News has contributed greatly to the anger and rage that has built up over many years. News coverage has got to start being fair, balanced and unbiased, or these terrible problems will only get worse!"
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Charles
Berichten: 1553
Lid geworden op: 06 jan 2014, 08:44

Re: Het beleid van president Trump

Bericht door Charles »

De laatste grote peiling van het persbureau Reuters en Ipsos States of the Nation voor de uitkomst van de Amerikaanse presidentsverkiezingen, gaf Hillary Clinton een winstkans van 90 procent. Als iets de verdienste van Trump is, dan betreft dat het feit dat hij aantoont dat de (mainstream)media enorm bevooroordeeld is en verre van objectief en zelfs antidemocratisch genoemd mag worden.

De manier waarop Amerikaanse en Nederlandse media op Trump reageren is ontluisterend.
gallio
Berichten: 1963
Lid geworden op: 14 jan 2004, 16:01

Re: Het beleid van president Trump

Bericht door gallio »

J.C. Philpot schreef:
gallio schreef: Alle tijd die ik aan zo iets zou besteden is TE VEEL tijd omdat er al genoeg over het absurde gedrag van deze man gezegd is. ::bye
Prima. Maar neem dan ook niet de tijd om onjuiste beweringen over hem te posten ;)
Goed punt. Ik heb echter tot nu toe geen onjuiste beweringen over hem gepost en hoop dat in de toekomst ook niet te doen.
gallio
Berichten: 1963
Lid geworden op: 14 jan 2004, 16:01

Re: Het beleid van president Trump

Bericht door gallio »

Charles schreef:De laatste grote peiling van het persbureau Reuters en Ipsos States of the Nation voor de uitkomst van de Amerikaanse presidentsverkiezingen, gaf Hillary Clinton een winstkans van 90 procent. Als iets de verdienste van Trump is, dan betreft dat het feit dat hij aantoont dat de (mainstream)media enorm bevooroordeeld is en verre van objectief en zelfs antidemocratisch genoemd mag worden.

De manier waarop Amerikaanse en Nederlandse media op Trump reageren is ontluisterend.
De kans dat Clinton zou winnen met een voorsprong van ongeveer 3,000,000 stemmen was inderdaad heel groot. Dat had de pers goed ingeschat. Als zij in 3 staten net 1% meer had gehaald had zij de verkiezing wel gewonnen.

Het valt mij op dat RD juist zo enorm pro-Trump is, hoewel het de laatste tijd wel wat lijkt te minderen. De man zegt christen te zijn, en stelt zich pro-Israel en anti-abortus op, en dat is voor Refo-Nederland blijkbaar genoeg.
Plaats reactie