SGP-jaarvergadering

Eveline de Pater
Berichten: 283
Lid geworden op: 02 okt 2009, 10:37

SGP-jaarvergadering

Bericht door Eveline de Pater »

Weet iemand welke tweetallen er waren op de laatste jaarvergadering van de SGP. In het RD staat alleen wie er gekozen zijn.
Bruna
Berichten: 1734
Lid geworden op: 27 feb 2016, 16:00
Locatie: brunarefoforum@gmail.com

Re: SGP-jaarvergadering

Bericht door Bruna »

Eveline de Pater schreef:Weet iemand welke tweetallen er waren op de laatste jaarvergadering van de SGP. In het RD staat alleen wie er gekozen zijn.
Zie hieronder Eveline.

Dr. M. Klaassen v Drs A. Snoek beiden predikant pkn

Dhr. J.W. Benschop v dhr W. Van Wisselaar beiden cgk

Ds. G. Clements v ds. G.W.S. Mulder beiden predikant gg

Herkiesbaar Drs. P. Zevenbergen, tegenkandidaat dhr. C.A. Oosterwijk
emigrant
Verbannen
Berichten: 895
Lid geworden op: 10 okt 2015, 21:49

Re: SGP-jaarvergadering

Bericht door emigrant »

De lijsttrekker is met 99% van de stemmen herkozen, maar er was geen tegenkandidaat. Vreemd. Wil niemand anders, of mag niemand anders?
Kijk niet naar de spelling en grammatica, ik ben dyslectisch.
Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Re: SGP-jaarvergadering

Bericht door Bonny »

Dat zijn Sovjet-percentages, :D
The Groom's still waiting at the altar
-DIA-
Berichten: 32705
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: SGP-jaarvergadering

Bericht door -DIA- »

Bonny schreef:Dat zijn Sovjet-percentages, :D
Of zou het meer écht kameraadschappelijk zijn? Het is te hopen! :)
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Mannetje
Berichten: 7694
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: SGP-jaarvergadering

Bericht door Mannetje »

emigrant schreef:De lijsttrekker is met 99% van de stemmen herkozen, maar er was geen tegenkandidaat. Vreemd. Wil niemand anders, of mag niemand anders?
Toch treurig, dat mensen zich niet kandidaat stellen en vervolgens ook niet op de huidige lijsttrekker willen stemmen...
-
Panny
Berichten: 1809
Lid geworden op: 02 okt 2013, 16:08

Re: SGP-jaarvergadering

Bericht door Panny »

Erg fijn dat de SGP achterban zo unaniem staat achter de heer Van der Staaij!
Hij doet het erg goed en de partij ontwikkelt zich ook steeds meer naar een richting waar ik erg blij mee ben!
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23814
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: SGP-jaarvergadering

Bericht door refo »

Panny schreef:Erg fijn dat de SGP achterban zo unaniem staat achter de heer Van der Staaij!
Hij doet het erg goed en de partij ontwikkelt zich ook steeds meer naar een richting waar ik erg blij mee ben!
Maar dat heeft wel tot gevolg dat je even goed CDA, PVDA of VVD kunt stemmen. De regering krijgt alle steun van de SGP, omdat tegen zijn niet hun stijl is.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: SGP-jaarvergadering

Bericht door eilander »

refo schreef:
Panny schreef:Erg fijn dat de SGP achterban zo unaniem staat achter de heer Van der Staaij!
Hij doet het erg goed en de partij ontwikkelt zich ook steeds meer naar een richting waar ik erg blij mee ben!
Maar dat heeft wel tot gevolg dat je even goed CDA, PVDA of VVD kunt stemmen. De regering krijgt alle steun van de SGP, omdat tegen zijn niet hun stijl is.
Ah, ze zijn er nog: de echte In-het-Spoor-geluiden :)
Ezen
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 aug 2014, 14:19

Re: SGP-jaarvergadering

Bericht door Ezen »

Is dat een debattruc? (In het spoor zegt dat ook, in het spoor is stom, jij bent stom.)
Spitten en niet moe worden.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23814
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: SGP-jaarvergadering

Bericht door refo »

En dat voor een moddereter...

Maar je snapt het niet: ik roep echt op om te zorgen dat er geen paars kabinet komt. Voor zover ik Van het spoot begrijp, doet die dat niet.
Ik maak me sterk dar Pechtold in ruil voor steun aan het belastingplan heeft afgesproken dat op termijn al die christelijke dingetjes verdwijnen op termijn. Z'n partijgenoten zijn dat niet 100% eens, dus mschn valt het mee, maar voor de zekerheid maar CDA-groen stemmen om D66-groen te voorkomen. De SGP vindt alles goed, dus die maakt het niet uit.
hans kooi
Verbannen
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 apr 2016, 14:12

Re: SGP-jaarvergadering

Bericht door hans kooi »

Ach tis allemaal doorgestoken kaart de hele politiek. Maat niet uit waar je op stemt, want de democratie bestaat in wezen niet.
Met als gevolg idd dat de christelijke normen en waarden steeds verder verdwijnen
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: SGP-jaarvergadering

Bericht door eilander »

Ezen schreef:Is dat een debattruc? (In het spoor zegt dat ook, in het spoor is stom, jij bent stom.)
Ik begrijp niet zo goed waarom mij dit verweten wordt. Afgezien van het feit dat ik in real life (en dus ook op het forum) eigenlijk nooit mensen voor 'stom' zou uitmaken, heb ik noch van In het spoor, noch van @refo de indruk dat ze voor een dergelijke kwalificatie in aanmerking zouden komen.
refo schreef:En dat voor een moddereter...

Maar je snapt het niet: ik roep echt op om te zorgen dat er geen paars kabinet komt. Voor zover ik Van het spoot begrijp, doet die dat niet.
Ik maak me sterk dar Pechtold in ruil voor steun aan het belastingplan heeft afgesproken dat op termijn al die christelijke dingetjes verdwijnen op termijn. Z'n partijgenoten zijn dat niet 100% eens, dus mschn valt het mee, maar voor de zekerheid maar CDA-groen stemmen om D66-groen te voorkomen. De SGP vindt alles goed, dus die maakt het niet uit.
Fijn dat je de moeite neemt om je stelling toe te lichten. Ik denk dat ik je zorgen wel deel.
Moet de SGP meer getuigen volgens jou? Ik vind het wel erg kort door de bocht om te beweren dat de SGP alles maar goed vindt, ik denk dat je de mannen in de TK en EK daarmee geen recht doet. Hoewel ik ook van mening ben dat het niet zo goed is als de SGP in een soort van sleutelpositie zit.
CvdW
Berichten: 2928
Lid geworden op: 23 mar 2015, 13:07

Re: SGP-jaarvergadering

Bericht door CvdW »

Ik heb gelezen dat twee raadsleden uit Zaltbommel niet gestemd hebben op 6 april. Reden die aangevoerd werd (volgens artikel) was dat er onduidelijkheid was binnen de SGP en men tegen referendum is.
Eerste vraag: Hebben ze ook niet gestemd met de vorige referendum (grondwet)?
Tweede vraag: vrouwenstandpunt? Toen ook maar niet gestemd?
Wat heb je aan zulke SGP-mensen?
Hoe is 'In het spoor' ook al weer ontstaan?
Laten we met z'n allen 'In het spoor' steunen!
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: SGP-jaarvergadering

Bericht door eilander »

CvdW schreef:Ik heb gelezen dat twee raadsleden uit Zaltbommel niet gestemd hebben op 6 april. Reden die aangevoerd werd (volgens artikel) was dat er onduidelijkheid was binnen de SGP en men tegen referendum is.
Eerste vraag: Hebben ze ook niet gestemd met de vorige referendum (grondwet)?
Tweede vraag: vrouwenstandpunt? Toen ook maar niet gestemd?
Wat heb je aan zulke SGP-mensen?
Hoe is 'In het spoor' ook al weer ontstaan?
Laten we met z'n allen 'In het spoor' steunen!
Ik ben ook een redelijk actieve SGP-er en heb met volle overtuiging niet gestemd. Bij het vorige referendum heb ik wel gestemd. De vraag die toen gesteld werd was duidelijk en eenduidig, dat was nu niet. Ik zou werkelijk niet weten of ik voor of tegen had moeten stemmen.
De aanleiding tot het referendum is ook heel anders, ofwel de initiatiefnemers.

Wat je vraag over het vrouwenstandpunt hier doet, begrijp ik niet zo. En ik begrijp ook niet waarom je stelt dat ze niet goed functioneren binnen de SGP. Of ik lees je vraag "Wat heb je aan zulke SGP-mensen?" niet goed.
Plaats reactie