Referendum 6 april Oekraine

Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17326
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Referendum 6 april Oekraine

Bericht door huisman »

Mister schreef:
huisman schreef:
refo schreef:Opkomst nu 32% volgens prognose.
Ik denk dat de 30% helaas wel gehaald wordt. Komen nog wel wat grote gemeenten (Amsterdam) die onder de 30% zullen zitten.

Het "eigen volk eerst" kamp heeft gewonnen......Nederland wordt steeds asocialer.
Klinkt lekker genuanceerd. ;)
De waarheid kent geen nuance. :garde
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
alexv
Berichten: 486
Lid geworden op: 02 apr 2013, 01:18

Re: Referendum 6 april Oekraine

Bericht door alexv »

huisman schreef:
Mister schreef:
huisman schreef:
refo schreef:Opkomst nu 32% volgens prognose.
Ik denk dat de 30% helaas wel gehaald wordt. Komen nog wel wat grote gemeenten (Amsterdam) die onder de 30% zullen zitten.

Het "eigen volk eerst" kamp heeft gewonnen......Nederland wordt steeds asocialer.
Klinkt lekker genuanceerd. ;)
De waarheid kent geen nuance. :garde
Jou waarheid dan.
Mannetje
Berichten: 7735
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Referendum 6 april Oekraine

Bericht door Mannetje »

Zo'n tweederde van de Nederlanders heeft gisteren het referendum weggestemd...
-
Gebruikersavatar
Bookreader
Berichten: 175
Lid geworden op: 09 aug 2007, 16:24

Re: Referendum 6 april Oekraine

Bericht door Bookreader »

Mannetje schreef:Zo'n tweederde van de Nederlanders heeft gisteren het referendum weggestemd...
Je bedoelt dat ongeveer twee derde niet is komen opdagen, en dus helemaal niet gestemd heeft?
...en gij zult voor het aangezicht des HEEREN, uws Gods, zeven dagen vrolijk zijn. (Leviticus 23:40b)
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18712
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: RE: Re: Referendum 6 april Oekraine

Bericht door helma »

Wim Anker schreef:Alle voorstemmers worden ook bedankt. Door hun inzet is dit raadgevend referendum geldig!
Als voorstemmers niet thuis waren gebleven was er misschien ook een andere uitkomst geweest.
ejvl
Berichten: 5736
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: Referendum 6 april Oekraine

Bericht door ejvl »

Mannetje schreef:Zo'n tweederde van de Nederlanders heeft gisteren het referendum weggestemd...
De spelregels zijn dat degene die wel stemmen, de uitslag bepalen, ook voor diegenen die niet zijn komen stemmen.
In dit geval is er dus een uitslag tegen het verdrag, en dat geldt ook voor degenen die thuis zijn gebleven :)
Wim Anker
Berichten: 3894
Lid geworden op: 05 dec 2014, 18:34

Re: Referendum 6 april Oekraine

Bericht door Wim Anker »

Mannetje schreef:Zo'n tweederde van de Nederlanders heeft gisteren het referendum weggestemd...
Wie niet stemt heeft gewoon geen recht van spreken. Dat is m.i.een grondregel.

Het manipulatieve gedrag van de SGP en de reacties van de SGP gisteren over de opkomst/uitslag zijn gewoon triest.
Mannetje
Berichten: 7735
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Referendum 6 april Oekraine

Bericht door Mannetje »

Bookreader schreef:
Mannetje schreef:Zo'n tweederde van de Nederlanders heeft gisteren het referendum weggestemd...
Je bedoelt dat ongeveer twee derde niet is komen opdagen, en dus helemaal niet gestemd heeft?
Juist, die bedoel ik. De overgrote meerderheid van ons volk heeft klaarblijkelijk in het geheel geen behoefte aan de referendumpoppenkast.
-
Wim Anker
Berichten: 3894
Lid geworden op: 05 dec 2014, 18:34

Re: Referendum 6 april Oekraine

Bericht door Wim Anker »

Overigens ben ik bevestigd in mijn mening dat een Nee juist is door te letten op de de evenredigheid:

Hoe meer goddeloosheid in een stad, hoe meer ja stemmers.
Mannetje
Berichten: 7735
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: RE: Re: Referendum 6 april Oekraine

Bericht door Mannetje »

helma schreef:
Wim Anker schreef:Alle voorstemmers worden ook bedankt. Door hun inzet is dit raadgevend referendum geldig!
Als voorstemmers niet thuis waren gebleven was er misschien ook een andere uitkomst geweest.
Als de voorstemmer wel thuis waren gebleven, zou het referendum ongeldig zijn geweest...
-
Mannetje
Berichten: 7735
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Referendum 6 april Oekraine

Bericht door Mannetje »

Wim Anker schreef:Overigens ben ik bevestigd in mijn mening dat een Nee juist is door te letten op de de evenredigheid:

Hoe meer goddeloosheid in een stad, hoe meer ja stemmers.
Zo lust ik er nog wel een paar... Misschien zijn die ja-stemmers in de goddeloze steden wel juist diegenen die hun stem verheffen tegen de goddeloosheid, en daarom ja stemmen?
-
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18712
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: RE: Re: Referendum 6 april Oekraine

Bericht door helma »

Wim Anker schreef:Overigens ben ik bevestigd in mijn mening dat een Nee juist is door te letten op de de evenredigheid:

Hoe meer goddeloosheid in een stad, hoe meer ja stemmers.
Gelukkig hoor jij daar dan niet bij!
Wim Anker
Berichten: 3894
Lid geworden op: 05 dec 2014, 18:34

Re: RE: Re: Referendum 6 april Oekraine

Bericht door Wim Anker »

helma schreef:
Wim Anker schreef:Overigens ben ik bevestigd in mijn mening dat een Nee juist is door te letten op de de evenredigheid:

Hoe meer goddeloosheid in een stad, hoe meer ja stemmers.
Gelukkig hoor jij daar dan niet bij!
Nou zeg. Dit is gewoon een discussie over her referendum. Moet het nu zo op de persoon? Mij vielen die uitslagen (Amsterdam) gwoon op. En het bevestigse mij in de mening dat het geen goed verdrag is. De partijen die het meest anti christelijk zijn zijn ook de grootste voorstanders. GL en D66 o.a.
Laatst gewijzigd door Wim Anker op 07 apr 2016, 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18712
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Referendum 6 april Oekraine

Bericht door helma »

In Veenendaal, opkomst: 33,6 %. Tegen: 66,6 . Voor: 32,8
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18712
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: RE: Re: RE: Re: Referendum 6 april Oekraine

Bericht door helma »

Wim Anker schreef:
helma schreef:
Wim Anker schreef:Overigens ben ik bevestigd in mijn mening dat een Nee juist is door te letten op de de evenredigheid:

Hoe meer goddeloosheid in een stad, hoe meer ja stemmers.
Gelukkig hoor jij daar dan niet bij!
Nou zeg. Dit is gewoon een discussie over her referendum. Moet het nu zo op de persoon? Mij vielen die uitslagen (Amsterdam) gwoon op. En het bevestigse mij in de mening dat het geen goed verdrag is.
Ik vond het een aparte stelling, maar je hebt gelijk, ik had niet op de persoon moeten reageren. Excuses
Plaats reactie