Presidentsverkiezingen USA 2016

ZWP
Berichten: 1669
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:43

Re: Presidentsverkiezingen USA 2016

Bericht door ZWP »

J.C. Philpot schreef:Ik lees op nu.nl:
Donald Trump waarschuwt Rusland dat het zich klaar moet maken, omdat de VS van plan is raketten af te vuren op Syrië. Hiermee reageert de Amerikaanse president op het dreigement dat Amerikaanse raketten die worden afgevuurd, allemaal uit de lucht worden geschoten.
De uitspraken van Vladimir Putin en van Donald Trump vervullen mij met zorg. Met deze leiders aan het roer en deze concrete situatie zijn alle ingrediënten voor een wereldoorlog aanwezig.

Laten we ook met betrekking tot deze situatie als christenen de oproep van de apostel Paulus serieus nemen: Ik vermaan dan vóór alle dingen, dat gedaan worden smekingen, gebeden, voorbiddingen, dankzeggingen voor alle mensen, voor koningen en allen die in hoogheid zijn, opdat wij een gerust en stil leven leiden mogen in alle godzaligheid en eerbaarheid.
Inmiddels is zijn toon weer gematigd. Gelukkig, maar ook typerend voor zijn stijl van communicatie.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8942
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Presidentsverkiezingen USA 2016

Bericht door J.C. Philpot »

Ik lees op de site van het Reformatorisch Dagblad: "Trump neemt gas terug over Syrië". Het gifgas was dus niet afkomstig van Assad, maar van Trump! ;)
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Presidentsverkiezingen USA 2016

Bericht door Mara »

Willem Post in o.m. de Telegraaf:
Post: „Emotie speelt een belangrijke rol voor hem. Zo is hij in de zakenwereld altijd geweest: hij bluft en dreigt. Dat zijn de tactieken van Trump.”

Robert van de Roer op twitter: Mijn analyse zojuist @WNLVandaag over 7 jaar mini-wereldoorlog in Syrie en Trumps megafoondiplomatie. De VS hebben nog steeds geen heldere strategie, net als in het Obama-tijdperk. Assad wegbombarderen is niet aan de orde.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
zondaar
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 mar 2018, 16:25

Re: Presidentsverkiezingen USA 2016

Bericht door zondaar »

J.C. Philpot schreef:Ik lees op de site van het Reformatorisch Dagblad: "Trump neemt gas terug over Syrië". Het gifgas was dus niet afkomstig van Assad, maar van Trump! ;)
Deels eens het is allemaal in scene gezet, Trump wilde de troepen terugtrekken uit Syrië, maar dat mag niet van de Deep State! Vandaar deze nep-gifgas aanval.

Op zaterdag 7 april zou president Assad zijn eigen bevolking hebben bestookt met gifgas. Dat scenario hebben we vorig jaar ook al gezien. Het bleek toen niet waar en nu ook niet. Het is steeds dezelfde film, tot vervelens toe! Zoals we weten, houdt de VS ten noorden van de Eufraat een aanzienlijk deel van Syrië bezet, zogenaamd om ISIS te bestrijden, maar in feite beschermen ze ISIS. Maar Trump zei onlangs dat hij de Amerikaanse troepen wil terugtrekken uit Syrië. De Russische minister van Buitenlandse Zaken Lavrov waarschuwde al op 14 maart dat er een valse gifgasvlag werd voorbereid. Op 7 april was het zover: Meer dan 500 mensen, voornamelijk vrouwen en kinderen, slachtoffer van gifgasaanval in Douma. Deze voorstad van Damascus was nog in handen van een rebellengroep die wordt betaald door Saoedi-Arabië. De Jerusalem Post: Dozens reported killed in suspected Syria gas attack, Damascus denies. De Amerikaans/Israëlische oorlogstrom klinkt nu luider dan ooit. Israël is zelfs al begonnen met schieten, de VS en Frankrijk staan te popelen! En het nieuws staat bol van deze valse vlag.

Deze steeds weer opgevoerde vileine comedie met Witte Helmen en huilende kinderen eindelijk tot het verleden zal laten behoren. De Pavlov-reactie van MSM op deze zoveelste fake-‘chemische aanval op eigen mensen door Assad’ die gebruikt wordt voor oorlog, maakt hen voorgoed irrelevant als het om nieuws gaat. Zij verkondigen de mening van de macht die hen betaalt zonder geweten.

En wat denkt je van deze vondst van gifgas in Oost Goutha? Proof: Intel Drop, Trump, Bolton behind Syria chemical attacks, confirmed
Germany, Britain, America, Israel – VT provides proof of chemical warfare and war crimes.
De rebellen waren rijkelijk voorzien van gore viezigheid uit het vrije wilde westen! Kortom: het is allemaal onzin en ik hoop maar dat er geen wereldoorlog van komt. Want Saddam Hoessein had weliswaar geen massavernietigingswapens, maar Irak is toch grondig verwoest. Assad is een democratisch gekozen president, maar Syrië ligt in puin, Libië ligt in puin, Irak ligt in puin en Afghanistan ligt in puin: al deze oorlogen zijn op leugens gebouwd.
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9193
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Presidentsverkiezingen USA 2016

Bericht door parsifal »

zondaar schreef: Deep State!
Daar hield het op.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Presidentsverkiezingen USA 2016

Bericht door eilander »

Verwacht je nu echt dat mensen dit soort onzin-complottheorieën geloven? Dit is te bizar voor woorden: een president die zijn eigen bevolking laat bombarderen, wordt hier een 'democratisch gekozen president' genoemd. Alsof er niets mis mee is... ik vind het afschuwelijk om te lezen.
Laag
Berichten: 657
Lid geworden op: 26 apr 2017, 11:27

Re: Presidentsverkiezingen USA 2016

Bericht door Laag »

Kan iemand mij uitleggen wat Deep State inhoud? Wie, wat, waar, hoe?
Mannetje
Berichten: 7745
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Presidentsverkiezingen USA 2016

Bericht door Mannetje »

eilander schreef:Verwacht je nu echt dat mensen dit soort onzin-complottheorieën geloven? Dit is te bizar voor woorden: een president die zijn eigen bevolking laat bombarderen, wordt hier een 'democratisch gekozen president' genoemd. Alsof er niets mis mee is... ik vind het afschuwelijk om te lezen.
Met Assad is veel mis, maar dat hij volgens de in Syrië geldende regels officieel gekozen is, is wel waar.
Daarom heb ik nooit zo goed begrepen waarom het Westen hem wel weg wilde hebben.
Christenen in Syrië zien hem ook echt als hun president.

Neemt niet weg dat bovengenoemd verhaal nogal kolderiek zou zijn, als het niet om zul je ernstige zaken gaat.
-
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Presidentsverkiezingen USA 2016

Bericht door eilander »

Mannetje schreef:
eilander schreef:Verwacht je nu echt dat mensen dit soort onzin-complottheorieën geloven? Dit is te bizar voor woorden: een president die zijn eigen bevolking laat bombarderen, wordt hier een 'democratisch gekozen president' genoemd. Alsof er niets mis mee is... ik vind het afschuwelijk om te lezen.
Met Assad is veel mis, maar dat hij volgens de in Syrië geldende regels officieel gekozen is, is wel waar.
Daarom heb ik nooit zo goed begrepen waarom het Westen hem wel weg wilde hebben.
Christenen in Syrië zien hem ook echt als hun president.

Neemt niet weg dat bovengenoemd verhaal nogal kolderiek zou zijn, als het niet om zul je ernstige zaken gaat.
Natuurlijk, dat weet ik ook wel. Het gaat mij erom dat je, als je "Assad" zegt, dat er dan bij mij andere dingen naar boven komen dan "democratisch gekozen president van Syrië".
alexv
Berichten: 486
Lid geworden op: 02 apr 2013, 01:18

Re: Presidentsverkiezingen USA 2016

Bericht door alexv »

eilander schreef:Verwacht je nu echt dat mensen dit soort onzin-complottheorieën geloven? Dit is te bizar voor woorden: een president die zijn eigen bevolking laat bombarderen, wordt hier een 'democratisch gekozen president' genoemd. Alsof er niets mis mee is... ik vind het afschuwelijk om te lezen.
Waarom zou hij zoveel stemmen krijgen met de verkiezingen. En waarom gaan er veel vluchteling terug.
Omdat ze ook een bom op hun hoofd willen?

Komop eilander iemand met jou inteligentie moet op zn minst vragen hebben.
Lees nu eens wat.

En wat denk je van die democratisch verkozen " zonder bewijs bommen gooier"
Afschuwenlijk he!
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17333
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Presidentsverkiezingen USA 2016

Bericht door huisman »

alexv schreef:
eilander schreef:Verwacht je nu echt dat mensen dit soort onzin-complottheorieën geloven? Dit is te bizar voor woorden: een president die zijn eigen bevolking laat bombarderen, wordt hier een 'democratisch gekozen president' genoemd. Alsof er niets mis mee is... ik vind het afschuwelijk om te lezen.
Waarom zou hij zoveel stemmen krijgen met de verkiezingen. En waarom gaan er veel vluchteling terug.
Omdat ze ook een bom op hun hoofd willen?

Komop eilander iemand met jou inteligentie moet op zn minst vragen hebben.
Lees nu eens wat.

En wat denk je van die democratisch verkozen " zonder bewijs bommen gooier"
Afschuwenlijk he!
Alexv lager kun je niet zakken. Assad heeft deze gruwelen met de paplepel ingekregen.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bloedbad_van_Hama

Ik ben ook een Trump hater maar kan toch niet Assad zijn misdaden vergoelijken. Assad is een moordenaar en vermoord zijn eigen bevolking met gruwelijke wapens.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
alexv
Berichten: 486
Lid geworden op: 02 apr 2013, 01:18

Re: Presidentsverkiezingen USA 2016

Bericht door alexv »

huisman schreef:
alexv schreef:
eilander schreef:Verwacht je nu echt dat mensen dit soort onzin-complottheorieën geloven? Dit is te bizar voor woorden: een president die zijn eigen bevolking laat bombarderen, wordt hier een 'democratisch gekozen president' genoemd. Alsof er niets mis mee is... ik vind het afschuwelijk om te lezen.
Waarom zou hij zoveel stemmen krijgen met de verkiezingen. En waarom gaan er veel vluchteling terug.
Omdat ze ook een bom op hun hoofd willen?

Komop eilander iemand met jou inteligentie moet op zn minst vragen hebben.
Lees nu eens wat.

En wat denk je van die democratisch verkozen " zonder bewijs bommen gooier"
Afschuwenlijk he!
Alexv lager kun je niet zakken. Assad heeft deze gruwelen met de paplepel ingekregen.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bloedbad_van_Hama

Ik ben ook een Trump hater maar kan toch niet Assad zijn misdaden vergoelijken. Assad is een moordenaar en vermoord zijn eigen bevolking met gruwelijke wapens.

OK Huisman, voordat we verder praten, is dit het ultime bewijs? Hoe komt het dat Syriese Christenen een grote aanhanger zijn van Assad?
Wie heeft dit op wikipedia gezet? Wat is het aanvullende bewijs? Ik laat me graag leren maar wel met betere bronnen. Ik sta echt open voor een andere mening maar wel overtuigend.
Waarom krijgt hij ongeveer 90% van de stemmen bij een opkomst van zon 70%? Waarom willen zoveel vluchtelingen terug? Waarom zeggen waarnemers dat de verkiezingen eerlijk verlopen zijn. Het kan je niet aanstaan maar dit is wat ik weet. Je wist zeker dat Assad chemische wapens had gebruikt maar de Amerikaanse minister zegt zelf NO EVEDENCE!!
Ik neem especially jou heel serieus. Maar laten we nu eens gewoon praten hierover.
Ik geloof zeker dat Assad geen heilige is maar dat hij moet verdwijnen is onzin. Christenen worden niet vervolgt daar dat is gewoon een feit.
So, I like to talk about it maar wel met respect to the facts . En als jij goeie feiten hebt zal ik erkennen dat ik fout zit.

Echt waar ik heb respect voor je maar ik geloof niets zomaar of omdat het in de krant staat. Reageer anders maar met een pb.
alexv
Berichten: 486
Lid geworden op: 02 apr 2013, 01:18

Re: Presidentsverkiezingen USA 2016

Bericht door alexv »

O, sorry ik zie nu dat de link over zijn vader gaat.
Dat is natuurlijk niet eerlijk. Hij hoeft niet persee het zelfde te zijn als zijn vader.
Hij heeft een veel westerse inslag. Hij is arts en heeft GB gestudeerd. Dit is een beetje je vader dronk dus jij ben ook een zuiplap.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23841
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Presidentsverkiezingen USA 2016

Bericht door refo »

alexv schreef:
huisman schreef:
alexv schreef:
eilander schreef:Verwacht je nu echt dat mensen dit soort onzin-complottheorieën geloven? Dit is te bizar voor woorden: een president die zijn eigen bevolking laat bombarderen, wordt hier een 'democratisch gekozen president' genoemd. Alsof er niets mis mee is... ik vind het afschuwelijk om te lezen.
Waarom zou hij zoveel stemmen krijgen met de verkiezingen. En waarom gaan er veel vluchteling terug.
Omdat ze ook een bom op hun hoofd willen?

Komop eilander iemand met jou inteligentie moet op zn minst vragen hebben.
Lees nu eens wat.

En wat denk je van die democratisch verkozen " zonder bewijs bommen gooier"
Afschuwenlijk he!
Alexv lager kun je niet zakken. Assad heeft deze gruwelen met de paplepel ingekregen.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bloedbad_van_Hama

Ik ben ook een Trump hater maar kan toch niet Assad zijn misdaden vergoelijken. Assad is een moordenaar en vermoord zijn eigen bevolking met gruwelijke wapens.

OK Huisman, voordat we verder praten, is dit het ultime bewijs? Hoe komt het dat Syriese Christenen een grote aanhanger zijn van Assad?
Wie heeft dit op wikipedia gezet? Wat is het aanvullende bewijs? Ik laat me graag leren maar wel met betere bronnen. Ik sta echt open voor een andere mening maar wel overtuigend.
Waarom krijgt hij ongeveer 90% van de stemmen bij een opkomst van zon 70%? Waarom willen zoveel vluchtelingen terug? Waarom zeggen waarnemers dat de verkiezingen eerlijk verlopen zijn. Het kan je niet aanstaan maar dit is wat ik weet. Je wist zeker dat Assad chemische wapens had gebruikt maar de Amerikaanse minister zegt zelf NO EVEDENCE!!
Ik neem especially jou heel serieus. Maar laten we nu eens gewoon praten hierover.
Ik geloof zeker dat Assad geen heilige is maar dat hij moet verdwijnen is onzin. Christenen worden niet vervolgt daar dat is gewoon een feit.
So, I like to talk about it maar wel met respect to the facts . En als jij goeie feiten hebt zal ik erkennen dat ik fout zit.

Echt waar ik heb respect voor je maar ik geloof niets zomaar of omdat het in de krant staat. Reageer anders maar met een pb.
En christenen in de US zijn ook geen Trump-haters.
Plaats reactie