De SGP - een open partij

Ambtenaar
Berichten: 9190
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: De SGP - een open partij

Bericht door Ambtenaar »

MGG schreef: Zullen we Ongehoord Nederland en alle rechtse omroepen maar verbieden?
Het zou inderdaad beter zijn om Ongehoord Nederland uit het publieke stelsel te verwijderen. Ze verkondigen louter rabiate onzin.
HersteldHervormd
Berichten: 6068
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: De SGP - een open partij

Bericht door HersteldHervormd »

Ambtenaar schreef:
DDD schreef:Dat ben ik niet met je eens. De uitzending was weer vol onzin en het zou goed zijn als er ook verstandige mensen aanschuiven.
Ongehoord Nederland is een omroep die een duidelijke kleuring heeft en op een eigen manier met feiten omgaat. Het heeft geen enkele toegevoegde waarde om daar een serieuze bijdrage te leveren.
De NOS heeft ook een duidelijk kleur.
Wat ik al aangaf, beter geef je aan dat het jouw kleur niet is, maar zeggen dag Tom een foute jongen is gaat te ver.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Ambtenaar
Berichten: 9190
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: De SGP - een open partij

Bericht door Ambtenaar »

HersteldHervormd schreef: De NOS heeft ook een duidelijk kleur.
De NOS is vrij neutraal.
Wat ik al aangaf, beter geef je aan dat het jouw kleur niet is, maar zeggen dag Tom een foute jongen is gaat te ver.
Nee, want hij mengt zich in het rechts-radicale wereldje en put mede uit de ideeën die daar opgeld doen.
HersteldHervormd
Berichten: 6068
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: De SGP - een open partij

Bericht door HersteldHervormd »

Ambtenaar schreef:
HersteldHervormd schreef: De NOS heeft ook een duidelijk kleur.
De NOS is vrij neutraal.
Wat ik al aangaf, beter geef je aan dat het jouw kleur niet is, maar zeggen dag Tom een foute jongen is gaat te ver.
Nee, want hij mengt zich in het rechts-radicale wereldje en put mede uit de ideeën die daar opgeld doen.
HAHAHAHA kom op hé....
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
MGG
Berichten: 3519
Lid geworden op: 30 jul 2022, 22:05
Locatie: Mgg2023rf@gmail.com

Re: De SGP - een open partij

Bericht door MGG »

Ambtenaar schreef:
MGG schreef: Zullen we Ongehoord Nederland en alle rechtse omroepen maar verbieden?
Het zou inderdaad beter zijn om Ongehoord Nederland uit het publieke stelsel te verwijderen. Ze verkondigen louter rabiate onzin.
En de VPRO mag dan neem ik aan ook verdwijnen? Op kosten van de belastingbetaler een documentaire maken over Kaag waarbij D66 en ministerie van buitenlandse bepalen wat erin komt. Oftewel een complete reclame docu voor Kaag/D66.

Overigens mag van mij het hele publieke stelsel weg. Het kost bakken vol geld en ftm heeft laten zien hoe rot het systeem is. Laat vraag en aanbod maar de inhoud bepalen.
Ambtenaar
Berichten: 9190
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: De SGP - een open partij

Bericht door Ambtenaar »

HersteldHervormd schreef:
HAHAHAHA kom op hé....
Hij schuift niet voor niets bij Ongehoord Nederland aan. Hij wil zijn achterban graag bedienen. In het beste geval is hij gewoon -knip- en dus dom bezig.

Graag wat respectvollere woorden gebruiken
MGG
Berichten: 3519
Lid geworden op: 30 jul 2022, 22:05
Locatie: Mgg2023rf@gmail.com

Re: De SGP - een open partij

Bericht door MGG »

Ambtenaar schreef:
HersteldHervormd schreef: De NOS heeft ook een duidelijk kleur.
De NOS is vrij neutraal.
Wat ik al aangaf, beter geef je aan dat het jouw kleur niet is, maar zeggen dag Tom een foute jongen is gaat te ver.
Nee, want hij mengt zich in het rechts-radicale wereldje en put mede uit de ideeën die daar opgeld doen.
Ik begin steeds meer te snappen waarom je bij de overheid werkt ;). De NOS is in mijn ogen absoluut niet neutraal. Bij punten zoals abortus, Trump en bij het verschil in schrijven over de rechtse en linkse flank van de politiek zie je dat heel duidelijk terugkomen. (Ik lees bewust wel de NOS, maar wel met een kritisch blik.) Het RD is vanzelf ook gekleurd, maar dat is op kosten van de eigen achterban.
Online
DDD
Berichten: 28663
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: De SGP - een open partij

Bericht door DDD »

De NOS probeert wel degelijk neutraal te zijn.

Los daarvan ben ik van mening dat bij een live-programma het kijkers altijd opvalt als iemand de mond gesnoerd wordt, zodat je ook bij Ongehoord Nederland aan een praatprogramma kunt deelnemen.
Ambtenaar
Berichten: 9190
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: De SGP - een open partij

Bericht door Ambtenaar »

HersteldHervormd schreef: Gelukkig is er een rapporteerbutton.
Je vindt het woord mediageil ongepast? Dat is een toch vrij gebruikelijk woord om aan te geven dat iemand voortdurend uit is op publiciteit en graag in de belangstelling staat.
Zeeuw
Berichten: 11591
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: De SGP - een open partij

Bericht door Zeeuw »

Ambtenaar schreef:
HersteldHervormd schreef: Gelukkig is er een rapporteerbutton.
Je vindt het woord mediageil ongepast? Dat is een toch vrij gebruikelijk woord om aan te geven dat iemand voortdurend uit is op publiciteit en graag in de belangstelling staat.
Nee, het is een raar woord. Het betekent duidelijk iets anders.
ZWP
Berichten: 1669
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:43

Re: De SGP - een open partij

Bericht door ZWP »

Zeeuw schreef:
Ambtenaar schreef:
HersteldHervormd schreef: Gelukkig is er een rapporteerbutton.
Je vindt het woord mediageil ongepast? Dat is een toch vrij gebruikelijk woord om aan te geven dat iemand voortdurend uit is op publiciteit en graag in de belangstelling staat.
Nee, het is een raar woord. Het betekent duidelijk iets anders.
Het is een raar woord, maar het betekent niets anders.
Zeeuw
Berichten: 11591
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: De SGP - een open partij

Bericht door Zeeuw »

ZWP schreef:
Zeeuw schreef:
Ambtenaar schreef:
HersteldHervormd schreef: Gelukkig is er een rapporteerbutton.
Je vindt het woord mediageil ongepast? Dat is een toch vrij gebruikelijk woord om aan te geven dat iemand voortdurend uit is op publiciteit en graag in de belangstelling staat.
Nee, het is een raar woord. Het betekent duidelijk iets anders.
Het is een raar woord, maar het betekent niets anders.
Ja, de laatste 4 letters betekenen voor mij iets heel anders. Maar ach, sommigen vinden het cool om een beetje stoer te doen oid.
MGG
Berichten: 3519
Lid geworden op: 30 jul 2022, 22:05
Locatie: Mgg2023rf@gmail.com

Re: De SGP - een open partij

Bericht door MGG »

DDD schreef:De NOS probeert wel degelijk neutraal te zijn.

Los daarvan ben ik van mening dat bij een live-programma het kijkers altijd opvalt als iemand de mond gesnoerd wordt, zodat je ook bij Ongehoord Nederland aan een praatprogramma kunt deelnemen.
Dat ze het proberen wil ik opzich wel geloven, maar in mijn ogen lukt het bij ethische en politieke onderwerpen vaak niet. De npo kost grofweg 800 mil per jaar, waarvan de NOS ruim 100 mil krijgt. Ik vind dat voor zoveel geld proberen neutraal te zijn onvoldoende is.
Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: De SGP - een open partij

Bericht door Erik1960 »

Mediawulps misschien een betere?
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
merel
Berichten: 9775
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: De SGP - een open partij

Bericht door merel »

Zeeuw schreef: Het is een raar woord, maar het betekent niets anders.
Ja, de laatste 4 letters betekenen voor mij iets heel anders. Maar ach, sommigen vinden het cool om een beetje stoer te doen oid.[/quote]

Ik gebruik het woord zelf ook niet graag. Met het gebruik van dit woord is wel gelijk duidelijk wat daarmee bedoeld wordt; omdat die erg opgewonden raakt van media en graag in de mediabelangstelling staat.

De NOS is zeker niet neutraal, maar dat is geen enkele mediabron. Het NRC vind ik nog de meest neutrale krant om te lezen. Dat vind ik ook helemaal niet erg .Daarom moet je je informeren via verschillende bronnen. Voor mij ligt de grens echter wel bij racisme en buitensluiten van bevolkingsgroepen. Daarom kijk ik geen Ongehoord Nederland waar mensen structureel op grond van afkomst gediscrimineerd worden
Plaats reactie