Koopzondag

Ambtenaar
Berichten: 9146
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Koopzondag

Bericht door Ambtenaar »

Het is gewoon uitermate onverstandig extreme vergelijkingen te maken, zoals met een drugskartel. Drugskartels handelen niet enkel illegaal door drugs te verkopen, ze gebruiken ook extreme vormen van geweld. De vergelijking gaat nogal mank, de ondernemers schaadden namelijk niemand met hun eenmalige opstelling op zondag.
Gebruikersavatar
John Galt
Berichten: 1222
Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:09

Re: Koopzondag

Bericht door John Galt »

Dank je voor het delen. Ik vind aangifte ook nogal wat. Ik verwacht dat ze daar neits mee gaan bereiken. De hele zaak is gepolariseerd, dat merk je aan alles. En dat is niet primair de schuld van de SGP.
Maar juist christenpolitici zouden hun woorden met zout moeten besprengen. Nu ben ik toch al geen fan van coliumns (er zijn er maar weinig die de gave hebben goede te schrijven) en juist in die publicatievorm zie je het vaak mis gaan.
Who is John Galt? :quoi
Gebruikersavatar
Anselmus
Berichten: 1106
Lid geworden op: 27 aug 2019, 19:18

Re: RE: Re: Koopzondag

Bericht door Anselmus »

Ambtenaar schreef:Het is gewoon uitermate onverstandig extreme vergelijkingen te maken, zoals met een drugskartel. Drugskartels handelen niet enkel illegaal door drugs te verkopen, ze gebruiken ook extreme vormen van geweld. De vergelijking gaat nogal mank, de ondernemers schaadden namelijk niemand met hun eenmalige opstelling op zondag.
Klopt. Daarnaast past 'kartel' bij het vocabulaire van een partij waar de media sowieso bovenop zit. Deze SGP'er heeft veel naar Baudet geluisterd Afbeelding.
Fides Quaerens Intellectum
HersteldHervormd
Berichten: 5989
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Koopzondag

Bericht door HersteldHervormd »

Bij ons zijn de winkels dicht op zondag. Echt wel prettig hoor.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Plaats reactie