De organist

Gerrit35
Berichten: 108
Lid geworden op: 25 jun 2019, 13:18

Re: RE: Re: RE: Re: De organist

Bericht door Gerrit35 »

ejvl schreef:Zo was ik laatst in Kampen waarde Toccata F Dur van Bach op het programma stond, de Scherzo Symphonique en ut mineur van Guilmant maar ook de Postlude Festival van Amédée Reuchsel, 3 totaal verschillende stukken muziek maar wel op niveau gespeeld.
Ik hou niet van slepend traag orgelspel maar wel van de muzikale breedte. Zo ga ik rustig naar een concert van Hayo Boerema, Sietse de Vries, maar ook van Marco den Toom of Minne Veldman.
Kijk, met jou kan ik praten ;)
Afgelopen zomer ook weer prachtige stukken gehoord tijdens orgelconcerten in onze plaatselijke gemeente, zoals de Ouverture "Paulus" van Mendelssohn en 'Weinen, Klagen, Sorgen, Zagen' van Liszt.

Overigens kan ik uit je naam afleiden wie je bent. Op FB word je aanbevolen als vriend :D Maar ik denk niet dat we elkaar ooit hebben ontmoet...
ejvl
Berichten: 5745
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: RE: Re: RE: Re: De organist

Bericht door ejvl »

Gerrit35 schreef: Overigens kan ik uit je naam afleiden wie je bent. Op FB word je aanbevolen als vriend :D Maar ik denk niet dat we elkaar ooit hebben ontmoet...
Dat zou maar zo kunnen, wellicht lid van eenzelfde groep? Ik zou het zo niet weten overigens.
Maakt mij ook niets uit hoor, mijn nickname zijn initialen, ik ben hier niet anoniem. :)
Gerrit35
Berichten: 108
Lid geworden op: 25 jun 2019, 13:18

Re: De organist

Bericht door Gerrit35 »

Jantje schreef:Behalve @Jantje, die houdt graag van pap. En het liefst elke dag dezelfde, met dezelfde smaak en de zelfde substantie.
Al dat gekauw, daar wordt ik zo moe van!
Jantje schreef:Ik heb het niet volledig gehoord. Maar ik vond het erg saai en ook wat iel klinken en er was vaak herhaling. En aangezien ik daar niet van hou...
Volgens mij spreek je jezelf hier een klein beetje heel erg tegen :? :haha
Plaats reactie