Admissie Examens CGK 2019

Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Admissie Examens CGK 2019

Bericht door Jantje »

Misschien kiest hij wel alleen maar voor 'rechtdoor'.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3952
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Admissie Examens CGK 2019

Bericht door Terri »

JSF schreef:
NorahLinde schreef:Inderdaad, sjonge jonge, ik vergis me idd en krijg meteen een stempel... en wat voor 1...
Hoe dan ook ben ik blij en dankbaar dat 3 broeders toegelaten zijn! Of dat nou 3 van 3 is of van 6, het zijn 3 broeders die straks in Gods wijngaard worden uitgezonden. Zoals wij overigens állen elke dag opnieuw worden uitgezonden en geroepen een lichtend licht te zijn op de plek waar Hij ons stelt! Als we daar dan ook weer even bij stilstaan i.p.v. gelijk te gaan hakketakken...
Jammer deze reactie. Geen vals getuigenis verspreiden m.a.w. wacht u voor fake news ...zeg dan niets!!
Deze reactie roept bij mij erg veel herkenning op t.o.v. een forummer die ooit afscheid nam..... :ouin
Soms
Berichten: 50
Lid geworden op: 26 feb 2018, 22:13

Re: Admissie Examens CGK 2019

Bericht door Soms »

HHKtE schreef:
Jantje schreef:Als ik zo eens naar de gemeenten keek waar de aangenomen studenten lid zijn, dan zijn het nu vooral jonge mannen uit de midden- en rechterflank van de CGK.
Ermelo is geen midden of rechtse gemeente meer.
Erg modern
Ken je deze gemeente zelf?
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Admissie Examens CGK 2019

Bericht door refo »

Zeeuw schreef:
JSF schreef:
NorahLinde schreef:Inderdaad, sjonge jonge, ik vergis me idd en krijg meteen een stempel... en wat voor 1...
Hoe dan ook ben ik blij en dankbaar dat 3 broeders toegelaten zijn! Of dat nou 3 van 3 is of van 6, het zijn 3 broeders die straks in Gods wijngaard worden uitgezonden. Zoals wij overigens állen elke dag opnieuw worden uitgezonden en geroepen een lichtend licht te zijn op de plek waar Hij ons stelt! Als we daar dan ook weer even bij stilstaan i.p.v. gelijk te gaan hakketakken...
Jammer deze reactie. Geen vals getuigenis verspreiden m.a.w. wacht u voor fake news ...zeg dan niets!!
Ik zou, als nieuwkomer met 6 berichten, vooral een beetje stoppen met dit soort berichten. Als iemand aangeeft zich vergist te hebben, dit aangeeft en dan nog eroverheen knallen, dan mis je veel normale vormen van communicatie.
JSF is geen nieuwkomer. Ik herken de stijl.
Plaats reactie