Hervormd Sint Philipsland

Gesloten
kerkganger
Berichten: 95
Lid geworden op: 11 okt 2018, 10:54

Hervormd Sint Philipsland

Bericht door kerkganger »

Goedenavond,

Ik hoorde recent dat ds. G van den Berg(PKN Sint Philipsland) niet meer voorgaat in zijn gemeente. Is er iemand die daar meer vanaf weet? Als je op kerktijden.nl kijkt zie je dat hij alleen nog maar in andere (Hervormde) gemeentes voorgaat. Ook heeft de kerk in Sint Philipsland al tot eind van het jaar de diensten ingevuld met andere predikanten.

Ds. G van den Berg is 13 maart 2016 bevestigd als predikant te Sint Philipsland.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Hervormd Sint Philipsland

Bericht door eilander »

kerkganger schreef:Goedenavond,

Ik hoorde recent dat ds. G van den Berg(PKN Sint Philipsland) niet meer voorgaat in zijn gemeente. Is er iemand die daar meer vanaf weet? Als je op kerktijden.nl kijkt zie je dat hij alleen nog maar in andere (Hervormde) gemeentes voorgaat. Ook heeft de kerk in Sint Philipsland al tot eind van het jaar de diensten ingevuld met andere predikanten.

Ds. G van den Berg is 13 maart 2016 bevestigd als predikant te Sint Philipsland.
Nee, daar is niets officieels over bekend. Ook de kerkbode meldt daarvan niets, behalve dat inderdaad in de kerkdiensten voor de komende twee weken niet ds. Van den Berg zal voorgaan.
Ik zou niet weten wat er verder aan officieels te melden valt, en daarom maar op slot.
Gesloten