Ger Gem in Ned B.V.

Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Ger Gem in Ned B.V.

Bericht door Herman »

We gaan toch niet weer een toespraken ontsporing krijgen op refoforum? Er lijkt langzamerhand sprake van een complex...
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Ger Gem in Ned B.V.

Bericht door Piet Puk »

Herman schreef:We gaan toch niet weer een toespraken ontsporing krijgen op refoforum? Er lijkt langzamerhand sprake van een complex...
Nee, wat mij betreft niet. Ik vroeg enkel of ik de enigste was die dit vond?
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Ger Gem in Ned B.V.

Bericht door refo »

Piet Puk schreef:
refo schreef:
Piet Puk schreef:Ik heb me geërgerd aan de toespraak vanuit de gemeente Gouda. Weet niet of ik daar de enigste in was?

Vergeef me: dit hoort misschien in het topic Grote ergernissen, maar goed.
Heb je wel echt geluisterd?
Ja
Nou, volgens mij kan dat niet. Je hebt vermoedelijk de eerste zinnen gehoord en bent meteen een post in dit topic gaan typen. De relevante zaken heb je niet gehoord.
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Ger Gem in Ned B.V.

Bericht door Piet Puk »

refo schreef:
Piet Puk schreef:
refo schreef:
Piet Puk schreef:Ik heb me geërgerd aan de toespraak vanuit de gemeente Gouda. Weet niet of ik daar de enigste in was?

Vergeef me: dit hoort misschien in het topic Grote ergernissen, maar goed.
Heb je wel echt geluisterd?
Ja
Nou, volgens mij kan dat niet. Je hebt vermoedelijk de eerste zinnen gehoord en bent meteen een post in dit topic gaan typen. De relevante zaken heb je niet gehoord.
Ik ga er maar niet verder op in. Hier worden dingen gesuggereerd, die niet juist zijn. Blijkbaar(als jij geluisterd hebt), vond jij het heel waardevol en verschillen wij van mening.
GGBeroopingswerk
Berichten: 693
Lid geworden op: 26 jun 2008, 13:55

Re: Ger Gem in Ned B.V.

Bericht door GGBeroopingswerk »

Ik vraag me wel eens af of het percentage slagers onder ons niet hoger is dan het landelijk gemiddelde. Het fileren gaat sommigen erg goed af.
Piet Puk schreef:Nee, wat mij betreft niet. Ik vroeg enkel of ik de enigste was die dit vond?
Twee van mijn kinderen vinden jouw inderdaad de "enigste", nummer drie houdt meer van Prummeltje.
Pianoman
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 jan 2018, 20:27

Re: Ger Gem in Ned B.V.

Bericht door Pianoman »

jouw?
Plaats reactie