Afscheid en intrede [2]

kasparov
Berichten: 360
Lid geworden op: 17 nov 2017, 00:15

Re: RE: Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door kasparov »

Bona Fide schreef:
kasparov schreef:
Ad Anker schreef:28 maart: Bevestiging (door ds. K. Boeder) en intrede van ds. G. Pater, te Ouddorp. Aanvang diensten: 14.30 en 19.00 uur.
Deze worden gehouden in de HHK van Ouddorp:

http://kerkdienstgemist.nl/streams/1003561
Niet meer na te luisteren ergens, dat iemand weet?

Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk
Nee, alleen online te beluisteren.
GerGem
Berichten: 202
Lid geworden op: 13 nov 2013, 17:15
Locatie: Den Haag

Re: RE: Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door GerGem »

Bona Fide schreef:
kasparov schreef:
Ad Anker schreef:28 maart: Bevestiging (door ds. K. Boeder) en intrede van ds. G. Pater, te Ouddorp. Aanvang diensten: 14.30 en 19.00 uur.
Deze worden gehouden in de HHK van Ouddorp:

http://kerkdienstgemist.nl/streams/1003561
Niet meer na te luisteren ergens, dat iemand weet?

Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk
Stuur een pb als je m wil hebben!
-DIA-
Berichten: 32738
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door -DIA- »

Afscheid ds. van Laar.
De AFSCHEIDSDIENST op DV woensdag 18 april is in eigen kerkgebouw en vangt aan om 19.30 uur.
De eigen gemeenteleden worden verzocht om uiterlijk 19.10 uur in de kerk aanwezig te zijn. In de twee zijvakken worden vanaf de voorkant enkele banken geserveerd voor genodigden. De dienst kan via internet worden meegeluisterd.
Dat hoeft niet aangevraagd te worden. De verbinding is open. Na de dienst wordt voor genodigden van buiten Rijssen koffie o.d. aangeboden. Voor hen is er dan tevens de gelegenheid van ds. en mevr. van Laar afscheid te nemen.

Bevestiging en intrede ds. van Laar.
De BEVESTIGINGS- EN INTREDEDIENST in Barneveld is op DV 25 april. Aanvang van de diensten resp. om 14.00 en 19.00 uur. De diensten zullen worden gehouden in het kerkgebouw van de Gereformeerde Gemeente in Nederland. Deze kerk staat naast de kerk van de Ger. Gem. In de bevestigingsdienst zal ds. G. Beens uit Kootwijkerbroek voorgaan. Ook deze diensten worden uitgezonden via internet, zodat ook in Rijssen kan worden meegeluisterd.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Jesaja40
Berichten: 41
Lid geworden op: 03 jul 2017, 15:56

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Jesaja40 »

De afscheidsdienst van ds. van Laar is te beluisteren via de volgende link:
https://www.gergemrijssen.nl
"Leer mij, HEERE! Uw weg; ik zal in Uw waarheid wandelen; verenig mijn hart tot de vreze Uws Naams."
Gebruikersavatar
Wandelende
Inactief
Berichten: 3076
Lid geworden op: 13 jun 2017, 06:43

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Wandelende »

Volgende week wordt Fam. Dekker uitgezonden voor de ZGG. Uitzending vanuit GG Middelburg Zuid.
Weet iemand of de dienst openbaar uitgezonden gaat worden via bijv. Kerkomroep?
(~)
Gebruikersavatar
Gerson
Berichten: 292
Lid geworden op: 26 nov 2012, 12:52

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Gerson »

Wandelende schreef:Volgende week wordt Fam. Dekker uitgezonden voor de ZGG. Uitzending vanuit GG Middelburg Zuid.
Weet iemand of de dienst openbaar uitgezonden gaat worden via bijv. Kerkomroep?
https://gergemmiddelburgzuid.nl/kerktelefoon
-DIA-
Berichten: 32738
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door -DIA- »

Jesaja40 schreef:De afscheidsdienst van ds. van Laar is te beluisteren via de volgende link:
https://www.gergemrijssen.nl
Zijn er nog mensen die hebben meegeluisterd? Sorry dat ik even nieuwsgierig ben...
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Roos2017
Berichten: 548
Lid geworden op: 02 okt 2017, 18:59

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Roos2017 »

Nee, wij niet, wij zijn niet van de GG en wonen ver van Rijssen, en verblijven momenteel in Egypte. :)
Laat me weten waarom je daar nieuwsgierig naar bent ...
Laatst gewijzigd door Roos2017 op 18 apr 2018, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-DIA-
Berichten: 32738
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door -DIA- »

Roos2017 schreef:Nee, wij niet, wij zijn niet van de GG en wonen ver van Rijssen, en verblijven momenteel in Egypte. :)
Om de afstand had u het niet hoeven te laten... Al is het zelfs Egypte! :)
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Roos2017
Berichten: 548
Lid geworden op: 02 okt 2017, 18:59

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Roos2017 »

-DIA- schreef:
Roos2017 schreef:Nee, wij niet, wij zijn niet van de GG en wonen ver van Rijssen, en verblijven momenteel in Egypte. :)
Om de afstand had u het niet hoeven te laten... Al is het zelfs Egypte! :)
Je hebt een punt, Dia, maar wat moeten wij luisteren naar een dominee die we geheel niet kennen?
-DIA-
Berichten: 32738
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door -DIA- »

Roos2017 schreef:
-DIA- schreef:
Roos2017 schreef:Nee, wij niet, wij zijn niet van de GG en wonen ver van Rijssen, en verblijven momenteel in Egypte. :)
Om de afstand had u het niet hoeven te laten... Al is het zelfs Egypte! :)
Je hebt een punt, Dia, maar wat moeten wij luisteren naar een dominee die we geheel niet kennen?
Dat is niet belangrijk. Het belangrijkste is om de woorden Gods te mogen horen.
Die zijn niet aan een predikant gebonden maar God wil Zich wel binden aan het Woord.
Of hij nu ds. Pietersen of ds. Ali Ben Zine heet dat maakt niet uit.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Roos2017
Berichten: 548
Lid geworden op: 02 okt 2017, 18:59

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Roos2017 »

-DIA- schreef: Dat is niet belangrijk. Het belangrijkste is om de woorden Gods te mogen horen.
Die zijn niet aan een predikant gebonden maar God wil Zich wel binden aan het Woord.
Of hij nu ds. Pietersen of ds. Ali Ben Zine heet dat maakt niet uit.
Op zich is het belangrijkst om Gods Woord te horen, maar versta jij dan ook onze dominees die in de Arabische of Hebreeuwse taal Gods Woord verkondigen?
Ben het met je eens hoor, de naam van een predikant, waar ook ter wereld, maakt niet uit, als het Woord maar in waarheid verkondigd mag worden!

ds Ali BenZine? Foei!! Shame on you!!
-DIA-
Berichten: 32738
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door -DIA- »

Roos2017 schreef:
-DIA- schreef: Dat is niet belangrijk. Het belangrijkste is om de woorden Gods te mogen horen.
Die zijn niet aan een predikant gebonden maar God wil Zich wel binden aan het Woord.
Of hij nu ds. Pietersen of ds. Ali Ben Zine heet dat maakt niet uit.
Op zich is het belangrijkst om Gods Woord te horen, maar versta jij dan ook onze dominees die in de Arabische of Hebreeuwse taal Gods Woord verkondigen?
Ben het met je eens hoor, de naam van een predikant, waar ook ter wereld, maakt niet uit, als het Woord maar in waarheid verkondigd mag worden!

ds Ali BenZine? Foei!! Shame on you!!
Even, al is het midden in de nacht, het was niet de bedoeling om u te kwetsen. Juist niet, ik wilde geen bestaande naam gebruiken, en daarom heb ik de toevlucht genomen tot een niet bestaande naam. Als u dat kwetst dan wil ik u vanzelf mijn excuses aanbieden. Nogmaals het was niet krenkend bedoeld. Juist tegenovergesteld.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Jantje »

-DIA- schreef:
Jesaja40 schreef:De afscheidsdienst van ds. van Laar is te beluisteren via de volgende link:
https://www.gergemrijssen.nl
Zijn er nog mensen die hebben meegeluisterd? Sorry dat ik even nieuwsgierig ben...
Ik heb een gedeelte gehoord. En wat ik gehoord heb, vond ik zeer mooi. Is de dienst nog terug te beluisteren?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
ArieB
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 mei 2016, 15:35

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door ArieB »

Hier ook gedeeltelijk meegeluisterd. Indrukwekkende dienst!
Plaats reactie