Afscheid en intrede [2]

Gebruikersavatar
Roeline
Inactief
Berichten: 510
Lid geworden op: 22 jun 2017, 19:39

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Roeline »

Morgen blewz de bevestiging en intrede van ds. Hoogerland in GG Rotterdam-IJsselmonde (kerkgebouw GG Barendrecht) en en de bevestiging en intrede van ds. G. Gerritsen in OGG Hardinxveld-Giessendam (kerkgebouw Ger. Gem.).
Gebruikersavatar
Roeline
Inactief
Berichten: 510
Lid geworden op: 22 jun 2017, 19:39

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Roeline »

Roeline schreef:Morgen blewz de bevestiging en intrede van ds. Hoogerland in GG Rotterdam-IJsselmonde (kerkgebouw GG Barendrecht) en en de bevestiging en intrede van ds. G. Gerritsen in OGG Hardinxveld-Giessendam (kerkgebouw Ger. Gem.).
De bevestiging van ds. Gerritsen die op het punt staat te beginnen zit niet achter een slotje (KerkdienstGemist Geref. Gemeente Hardinxveld-Giessendam).
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Jantje »

Roeline schreef:
Roeline schreef:Morgen blewz de bevestiging en intrede van ds. Hoogerland in GG Rotterdam-IJsselmonde (kerkgebouw GG Barendrecht) en en de bevestiging en intrede van ds. G. Gerritsen in OGG Hardinxveld-Giessendam (kerkgebouw Ger. Gem.).
De bevestiging van ds. Gerritsen die op het punt staat te beginnen zit niet achter een slotje (KerkdienstGemist Geref. Gemeente Hardinxveld-Giessendam).
De bevestigingsdienst, die om 14.30 uur aanvangt en geleid wordt door ds. C. van Ruitenburg, en ook de intrededienst van ds. G. Hoogerland, in de Gereformeerde Gemeente van Rotterdam-IJsselmonde, zijn live mee te luisteren via: http://www.kerkomroep.nl/#/kerken/10249.
Laatst gewijzigd door Jantje op 02 mei 2018, 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
JCRyle
Berichten: 2287
Lid geworden op: 29 mei 2017, 13:08

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door JCRyle »

Jantje schreef:
Roeline schreef:
Roeline schreef:Morgen blewz de bevestiging en intrede van ds. Hoogerland in GG Rotterdam-IJsselmonde (kerkgebouw GG Barendrecht) en en de bevestiging en intrede van ds. G. Gerritsen in OGG Hardinxveld-Giessendam (kerkgebouw Ger. Gem.).
De bevestiging van ds. Gerritsen die op het punt staat te beginnen zit niet achter een slotje (KerkdienstGemist Geref. Gemeente Hardinxveld-Giessendam).
De bevestigingsdienst en ook de intrededienst van ds. G. Hoogerland zijn live mee te luisteren via: http://www.kerkomroep.nl/#/kerken/10249.
Eveneens hier!
-DIA-
Berichten: 32741
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door -DIA- »

Ik dacht zo-even: zouden er nog wat mensen geluisterd hebben... Intrede in Rotterdam-IJsselmonde. Ja, een spelonk van Adullam. Het was er wel eens een plekje om wat te horen, en wel eens een goed om zo in de week eens te luisteren. Ook vanavond.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Jesaja40
Berichten: 41
Lid geworden op: 03 jul 2017, 15:56

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Jesaja40 »

-DIA- schreef:Ik dacht zo-even: zouden er nog wat mensen geluisterd hebben... Intrede in Rotterdam-IJsselmonde. Ja, een spelonk van Adullam. Het was er wel eens een plekje om wat te horen, en wel eens een goed om zo in de week eens te luisteren. Ook vanavond.
Zeker!

"Gij immers wilt of zult nooit onze hoop beschamen;
Den HEER zij eeuwig lof, en elk zegg': "Amen, Amen!"
"Leer mij, HEERE! Uw weg; ik zal in Uw waarheid wandelen; verenig mijn hart tot de vreze Uws Naams."
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Luther »

Jesaja40 schreef:
-DIA- schreef:Ik dacht zo-even: zouden er nog wat mensen geluisterd hebben... Intrede in Rotterdam-IJsselmonde. Ja, een spelonk van Adullam. Het was er wel eens een plekje om wat te horen, en wel eens een goed om zo in de week eens te luisteren. Ook vanavond.
Zeker!

"Gij immers wilt of zult nooit onze hoop beschamen;
Den HEER zij eeuwig lof, en elk zegg': "Amen, Amen!"
Helaas staat alles weer achter slot en grendel. Ik wilde de intrededienst nog luisteren.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gebruikersavatar
Roeline
Inactief
Berichten: 510
Lid geworden op: 22 jun 2017, 19:39

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Roeline »

Jesaja40 schreef:
-DIA- schreef:Ik dacht zo-even: zouden er nog wat mensen geluisterd hebben... Intrede in Rotterdam-IJsselmonde. Ja, een spelonk van Adullam. Het was er wel eens een plekje om wat te horen, en wel eens een goed om zo in de week eens te luisteren. Ook vanavond.
Zeker!

"Gij immers wilt of zult nooit onze hoop beschamen;
Den HEER zij eeuwig lof, en elk zegg': "Amen, Amen!"
Ook de intrededienst van ds. G. Gerritsen was zeer de "moeite" waard (geen moeite dus). Zo te zien staan die diensten nog wel openbaar. Mooi ook (hoewel vrij ondergeschikt aan de Woordbediening) om een inkijkje te krijgen in het wel en wee van het beroepingswerk.
GGotK
Berichten: 2185
Lid geworden op: 28 mar 2018, 22:41

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door GGotK »

-DIA- schreef:Ik dacht zo-even: zouden er nog wat mensen geluisterd hebben... Intrede in Rotterdam-IJsselmonde. Ja, een spelonk van Adullam. Het was er wel eens een plekje om wat te horen, en wel eens een goed om zo in de week eens te luisteren. Ook vanavond.
Het was een eenvoudige, bevindelijke maar rijke preek, zoals we dat van hem gewend zijn.
Mistig
Berichten: 2391
Lid geworden op: 03 jul 2017, 13:04
Locatie: Rotterdam eo

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Mistig »

Aantal data m.b.t. afscheid en intrede van predikanten binnen de Gereformeerde Gemeenten:

24-06-2018 Afscheid Ds. J.B. Zippro van Groningen
04-07-2018 Bevestiging en intrede van Ds. J.B. Zippro te Terneuzen (Door ds. A.P. Baaijens)

04-07-2018 Afscheid van Ds. C. Sonnevelt van Alblasserdam
10-07-2018 Bevestiging en intrede van Ds. C. Sonnevelt te Alblasserdam (Door ds. B. van der Heijden)

19-08-2018 Afscheid Ds. D.W. Tuinier van Waarde
05-09-2018 Bevestiging en intrede van Ds. D.W. Tuinier te Kampen (Door ds. A. Schot)

09-09-2018 Afscheid Ds. G.J. Baan van Vlissingen
19-09-2018 Bevestiging en intrede van Ds. G.J. Baan te Rotterdam-Zuidwijk (Door Ds. H. Brons)

De data van afscheid en bevestiging van Ds. W. Harinck zijn (mij) nog niet bekend.
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
aggieoudje
Berichten: 901
Lid geworden op: 10 nov 2015, 21:41

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door aggieoudje »

aggieoudje schreef:Ds J.J. Mulder zal dv Zondag 10 juni 2018 bevestigd worden en intrede doen in de HWBA Krimpen a/d IJssel, vacature wijk Zuid
Ds. J. J. Mulder hoopt as zondag 27 mei om 14.30 afscheid te nemen van Herv. Hedel
Mee te beluisteren op kerkdienstgemist.nl
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Wet en Evangelie
Berichten: 294
Lid geworden op: 07 mar 2018, 20:57

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Wet en Evangelie »

Is er al iets bekend wanneer D.V. de afscheidsdienst van Ds. van Voorden te Opheusden gehouden wordt en zijn bevestiging en intrede te Leerdam plaats zal vinden?
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Luther »

Mistig schreef:Aantal data m.b.t. afscheid en intrede van predikanten binnen de Gereformeerde Gemeenten:

24-06-2018 Afscheid Ds. J.B. Zippro van Groningen
04-07-2018 Bevestiging en intrede van Ds. J.B. Zippro te Terneuzen (Door ds. A.P. Baaijens)

04-07-2018 Afscheid van Ds. C. Sonnevelt van Alblasserdam
10-07-2018 Bevestiging en intrede van Ds. C. Sonnevelt te Alblasserdam (Door ds. B. van der Heijden)

19-08-2018 Afscheid Ds. D.W. Tuinier van Waarde
05-09-2018 Bevestiging en intrede van Ds. D.W. Tuinier te Kampen (Door ds. A. Schot)

09-09-2018 Afscheid Ds. G.J. Baan van Vlissingen
19-09-2018 Bevestiging en intrede van Ds. G.J. Baan te Rotterdam-Zuidwijk (Door Ds. H. Brons)

De data van afscheid en bevestiging van Ds. W. Harinck zijn (mij) nog niet bekend.
11 juli 2018 intrede.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Luther »

Enkele data van afscheid en intrede in de CGK:

- 27 mei 2018: bevestiging en intrede ds. W.N. Middelkoop te Harderwijk; bevestiging door ds. P.D.J. Buijs.
- 27 mei 2018: afscheid dr. A. Versluis van Ouderkerk aan den Amstel.
- 15 juni 2018: bevestiging en intrede (1 dienst) dr. A. Versluis te Ede; bevestiging door ds. P.D.J. Buijs.
- 24 juni 2018: afscheid ds. J.G. Schenau van Goes.
- 30 juni 2018: bevestiging en intrede (1 dienst) kand. J. van Vulpen te Urk (Maranatha); bevestiging door ds. H. Korving en ds. H. Polinder.
- 7 juli 2018: bevestiging en intrede kand. W.L. van der Staaij te Scheveningen; bevestiging door ds. M.A. Kempeneers.
- 31 augustus 2018: bevestiging en intrede ds. J.G. Schenau te Nunspeet (Ichthus).
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Mistig
Berichten: 2391
Lid geworden op: 03 jul 2017, 13:04
Locatie: Rotterdam eo

Re: Afscheid en intrede [2]

Bericht door Mistig »

Herzien overzicht
Aantal data m.b.t. afscheid en intrede van predikanten binnen de Gereformeerde Gemeenten:

24-06-2018 Afscheid Ds. J.B. Zippro van Groningen
04-07-2018 Bevestiging en intrede van Ds. J.B. Zippro te Terneuzen (Door ds. A.P. Baaijens)

04-07-2018 Afscheid van Ds. C. Sonnevelt van Krabbendijke
10-07-2018 Bevestiging en intrede van Ds. C. Sonnevelt te Alblasserdam (Door ds. B. van der Heijden)

19-08-2018 Afscheid Ds. D.W. Tuinier van Waarde
05-09-2018 Bevestiging en intrede van Ds. D.W. Tuinier te Kampen (Door ds. A. Schot)

09-09-2018 Afscheid Ds. G.J. Baan van Vlissingen
19-09-2018 Bevestiging en intrede van Ds. G.J. Baan te Rotterdam-Zuidwijk (Door Ds. H. Brons)

01-07-2018 Afscheid Ds. W. Harinck van Moerkapelle
11-07-2018 Bevestiging en intrede van Ds. W. Harinck te Utrecht (Door Ds. C. Harinck?)
Laatst gewijzigd door Mistig op 24 mei 2018, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
Plaats reactie