In memoriam

Bartieeee
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 dec 2017, 08:13

Re: In memoriam

Bericht door Bartieeee »

AHeik schreef:Is er iemand die de zondagavond dienst heeft.
Deze is niet te downloaden of te koop buiten de gemeenten leden.
Na de rouwdienst van zaterdag, zou ik deze ook graag beluisteren.
Het was heel bijzonder om te horen.
Ik weet niet welke u bedoeld, maar kijk hier eens http://www.kerkomroep.nl/#/kerken/10699?mp=10699
AHeik
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 apr 2018, 22:13

Re: In memoriam

Bericht door AHeik »

Dank je.
Helaas werkt het niet.
NorahLinde
Berichten: 215
Lid geworden op: 26 feb 2018, 12:52

Re: In memoriam

Bericht door NorahLinde »

AHeik schreef:Dank je.
Helaas werkt het niet.
Ik kan via de link hier boven gewoon luisteren wat ik luisteren wil. Ook de dienst van 15 april...
AHeik
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 apr 2018, 22:13

Re: In memoriam

Bericht door AHeik »

Ja, dit klopt.
Het is alleen niet de avonddienst van 22 april.
Verder kan je alles terug luisteren.
Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: In memoriam

Bericht door Mannetje »

AHeik schreef:Ja, dit klopt.
Het is alleen niet de avonddienst van 22 april.
Verder kan je alles terug luisteren.
Wellicht kun je contact opnemen met de GG van Woerden? Voor direct betrokkenen zullen zij vast een preek beschikbaar willen stellen.

Maar... zou het ook kunnen dat deze dienst met reden niet openbaar is gemaakt. Moet je dan echt koste wat het kost die dienst willen beluisteren, terwijl men bewust kiest om hem niet op internet te zetten? Daar zal toch een reden voor zijn?
-
Charles
Berichten: 1553
Lid geworden op: 06 jan 2014, 08:44

Re: In memoriam

Bericht door Charles »

Mannetje schreef: Maar... zou het ook kunnen dat deze dienst met reden niet openbaar is gemaakt. Moet je dan echt koste wat het kost die dienst willen beluisteren, terwijl men bewust kiest om hem niet op internet te zetten? Daar zal toch een reden voor zijn?
Dit dus.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: In memoriam

Bericht door -DIA- »

Mannetje schreef:
AHeik schreef:Ja, dit klopt.
Het is alleen niet de avonddienst van 22 april.
Verder kan je alles terug luisteren.
Wellicht kun je contact opnemen met de GG van Woerden? Voor direct betrokkenen zullen zij vast een preek beschikbaar willen stellen.

Maar... zou het ook kunnen dat deze dienst met reden niet openbaar is gemaakt. Moet je dan echt koste wat het kost die dienst willen beluisteren, terwijl men bewust kiest om hem niet op internet te zetten? Daar zal toch een reden voor zijn?
De dienst werd wel live uitgezonden, en zo heb ik het wel kunnen beluisteren. Ook nog een poos daarna heeft de dienst nog open gestaan om te beluisteren.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: In memoriam

Bericht door Mara »

-DIA- schreef: De dienst werd wel live uitgezonden, en zo heb ik het wel kunnen beluisteren. Ook nog een poos daarna heeft de dienst nog open gestaan om te beluisteren.
Bij sommige GG's die live uitzenden via internet, wordt de dienst na ongeveer een uur verwijderd. Standaard dus.
Het zal met die nieuwe wet toch zoeken worden naar wat wel en wat niet uitgezonden mag worden.
Ik hoorde weleens in de voorbede dat meneer X uit de Molenstraat al maandenlang in het verpleeghuis verblijft en dat het heel moeilijk voor hem is, omdat zijn vrouw overleden is. Dat kan een uitnodiging zijn om een kijkje te gaan nemen, voor iemand met slechte bedoelingen.
Ik hoorde van iemand uit onze k.r. dat ze geen gemeentegids (met namen en adressen) meer mogen laten slingeren.
Vanuit het kerkelijk bureau zijn adviezen gegeven.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: In memoriam

Bericht door Jantje »

-DIA- schreef:
Mannetje schreef:
AHeik schreef:Ja, dit klopt.
Het is alleen niet de avonddienst van 22 april.
Verder kan je alles terug luisteren.
Wellicht kun je contact opnemen met de GG van Woerden? Voor direct betrokkenen zullen zij vast een preek beschikbaar willen stellen.

Maar... zou het ook kunnen dat deze dienst met reden niet openbaar is gemaakt. Moet je dan echt koste wat het kost die dienst willen beluisteren, terwijl men bewust kiest om hem niet op internet te zetten? Daar zal toch een reden voor zijn?
De dienst werd wel live uitgezonden, en zo heb ik het wel kunnen beluisteren. Ook nog een poos daarna heeft de dienst nog open gestaan om te beluisteren.
Inderdaad was deze indrukwekkende zondagavonddienst live mee te beluisteren.

Wie niet begrijpt waarom deze dienst niet online staat, moet bedenken dat het internet voor zo'n dienst niet bedoeld is.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
Klavart
Berichten: 1240
Lid geworden op: 24 jun 2015, 08:36

Re: In memoriam

Bericht door Klavart »

Jantje schreef:...moet bedenken dat het internet voor zo'n dienst niet bedoeld is.
U bedoelt waarschijnlijk dat zo'n dienst niet voor het internet bedoeld is...
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: In memoriam

Bericht door Jantje »

Klavart schreef:
Jantje schreef:...moet bedenken dat het internet voor zo'n dienst niet bedoeld is.
U bedoelt waarschijnlijk dat zo'n dienst niet voor het internet bedoeld is...
Ja, het is maar hoe je het bekijkt. Volgens mij heeft de zin dezelfde betekenis en weet iedereen wat ik bedoel.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Reforok
Verbannen
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 feb 2018, 15:31

Re: In memoriam

Bericht door Reforok »

Charles schreef:
Mannetje schreef: Maar... zou het ook kunnen dat deze dienst met reden niet openbaar is gemaakt. Moet je dan echt koste wat het kost die dienst willen beluisteren, terwijl men bewust kiest om hem niet op internet te zetten? Daar zal toch een reden voor zijn?
Dit dus.
Excusez le mot.
Maar ik zie ook een vorm van "ramptoerisme", degenen die oprecht medeleven tonen Daargelaten.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: In memoriam

Bericht door Mara »

Reforok schreef: Excusez le mot.
Maar ik zie ook een vorm van "ramptoerisme", degenen die oprecht medeleven tonen Daargelaten.
Dat is er altijd, ook bij een begrafenis.
Men komt van heinde en verre, maar de rouwdragenden horen na 6 weken of 8 maanden, wanneer de pijn van het gemis heviger wordt, niets meer!
Mij zegt het nooit zoveel, al die volgauto's en belangstellenden.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
RotterS
Berichten: 136
Lid geworden op: 19 feb 2013, 15:35

Re: In memoriam

Bericht door RotterS »

Ik kon net de dienst van zaterdag 21 april van GG Woerden gewoon terugluisteren. Of dit de hele dienst is, of dat er in geknipt is, weet ik niet. Ik heb hem niet helemaal geluisterd.
Reacties kunnen even op zich laten wachten. Vooral in het weekend staat mijn computer uit. Dat is namelijk lekker rustig, probeer het maar!
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: In memoriam

Bericht door Jantje »

RotterS schreef:Ik kon net de dienst van zaterdag 21 april van GG Woerden gewoon terugluisteren. Of dit de hele dienst is, of dat er in geknipt is, weet ik niet. Ik heb hem niet helemaal geluisterd.
Het gaat niet over de rouwdienst, maar het gaat over de avonddienst in Woerden, van afgelopen zondagavond.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Plaats reactie