Abortus

Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Abortus

Bericht door helma »

http://www.brinktv.com . Gianna Jessen vertelde tijdens de Mars voor het Leven hoe ze een abortus overleefde
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10420
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Abortus

Bericht door Zita »

http://www.nu.nl/gezondheid/4196775/gyn ... rsnee.html

Mooi dat meer mensen ertoe neigen om het ongeboren kind rechten te geven.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Abortus

Bericht door helma »

Uitzicht bij de abortuskliniek in Rotterdam:
https://www.facebook.com/SchreeuwomLeve ... 934885813/
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Abortus

Bericht door samanthi »

helma schreef:Uitzicht bij de abortuskliniek in Rotterdam:
https://www.facebook.com/SchreeuwomLeve ... 934885813/
Kan jehet voor mij kopieeren?
Ik kan niet op faceboek.
bedankt alvast
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Abortus

Bericht door helma »

Ik heb al gekeken of ik het zonder facebook kon vinden, maar dat lukt me niet
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Abortus

Bericht door samanthi »

helma schreef:Ik heb al gekeken of ik het zonder facebook kon vinden, maar dat lukt me niet
Probeer het wel als mijn dochter er is, bedankt voor de moeite
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Jessy 1987
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 jul 2016, 23:00

Re: Abortus

Bericht door Jessy 1987 »

deurkruk schreef:...Gij zult niet doodslaan... dit gebod kennen we allemaal wel, maar hoe zit dat als je gedwongen wordt tot Abortus?

Deurkruk
Abortus is moord. Als je het kind weg laat halen ben je in mijn ogen een moordenaar en als je het kind niet wilt opvoeden, kun je het altijd ter adoptie afstaan.
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Abortus

Bericht door samanthi »

Jessy 1987 schreef:
deurkruk schreef:...Gij zult niet doodslaan... dit gebod kennen we allemaal wel, maar hoe zit dat als je gedwongen wordt tot Abortus?

Deurkruk
Abortus is moord. Als je het kind weg laat halen ben je in mijn ogen een moordenaar en als je het kind niet wilt opvoeden, kun je het altijd ter adoptie afstaan.
Ja Jessy Abortus is altijd moord, maar er zijn weleens meisjes of vrouwen die gedwongen worden, dan komt de schuld niet bij het meijse of de vrouw te liggen, maar bij de gene die haar dwingt.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Jessy 1987
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 jul 2016, 23:00

Re: Abortus

Bericht door Jessy 1987 »

Dat is zeker waar maar juridisch gezien ligt de bal altijd bij het meisje aangezien er een wettelijke bedenktijd voorafgaand aan de abortus bestaat. Ik vind ook dat een arts bij een vermoeden van dwang moet kunnen weigeren de abortus uit te voeren.
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Abortus

Bericht door samanthi »

Jessy 1987 schreef:Dat is zeker waar maar juridisch gezien ligt de bal altijd bij het meisje aangezien er een wettelijke bedenktijd voorafgaand aan de abortus bestaat. Ik vind ook dat een arts bij een vermoeden van dwang moet kunnen weigeren de abortus uit te voeren.
Een btje naief, sorry, die bedenktijd stelt niets voor en een abortusarts voert zijn taak uit en verder niets.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Jessy 1987
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 jul 2016, 23:00

Re: Abortus

Bericht door Jessy 1987 »

samanthi schreef:
Jessy 1987 schreef:Dat is zeker waar maar juridisch gezien ligt de bal altijd bij het meisje aangezien er een wettelijke bedenktijd voorafgaand aan de abortus bestaat. Ik vind ook dat een arts bij een vermoeden van dwang moet kunnen weigeren de abortus uit te voeren.
Een btje naief, sorry, die bedenktijd stelt niets voor en een abortusarts voert zijn taak uit en verder niets.
Die is 5 dagen. veel tijd om het meisje onder druk te zetten.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Abortus

Bericht door helma »

Ik denk dat er weinig abortusartsen zijn die proberen een abortus tegen te houden. Het gebeurt nogal eens dat de vrijwilligers bij een abortuskliniek dmv een gesprek een moeder weet te overtuigen om haar kindje te houden en dat er dan vanuit de abortuskliniek woedend gereageerd wordt.
coco
Berichten: 357
Lid geworden op: 27 mei 2016, 06:00

Re: Abortus

Bericht door coco »

Het woord 'abortusarts' is sowieso ongepast. Eerder de beul die zijn laffe 'werk' uitvoert..
:hi
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Abortus

Bericht door samanthi »

coco schreef:Het woord 'abortusarts' is sowieso ongepast. Eerder de beul die zijn laffe 'werk' uitvoert..
mee eens, hij draagt zijn artsentitel onterecht
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Isala
Berichten: 1267
Lid geworden op: 27 sep 2013, 22:14

Re: Abortus

Bericht door Isala »

Directeur van abortuskliniek is geridderd...
https://www.dirkvangenderen.nl/2016/08/ ... gt-lintje/
Hora est!
Plaats reactie