Nachthutje in den komkommerhof

Orckie

Bericht door Orckie »

Oorspronkelijk gepost door Pim
Oorspronkelijk gepost door lily
Lord, I believe, help thou my unbelief..
dat kan ik niet in nederlands zeggen,
(..)
"Ik geloof Heere, maar kom mijn ongelovigheid te hulp."

Dat is het inderdaad......
Dat is het zeker; maar gelukkig ook wat realistischer en bevindelijker dan het eerder gepostte:

Every night when I go to sleep I know
that I am under his wings, and every morning when I stand up, I know that
I am covered from head to foot with his
righteousness.


Gods ware volk heeft het niet altijd in de zak.
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Orckie
Oorspronkelijk gepost door Pim
Ik meen serieus dat uit die lezingen bijzonder veel te leren valt. En misschien op wat evenwichtiger en meer volledig dan hier over geloven en groeien in het geloof gepost wordt!!

En trouwens ds Vreugdenhil verkoopt er wellicht minder boeken door als mensen de lezingen kunnen beluisteren, maar dat zal hem blijkbaar een spreekwoordelijke zorg zijn.
ik sallet ns daunlooduh!
Moet je zeker doen!
enne...als je geïnteresseerd bent na het beluisteren is het altijd goed het boek te kopen! Het boek is toch altijd beter dan de film, zeggen ze altijd?
Nu maak jij er een advertorial van ;)
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Orckie

Bericht door Orckie »

Oorspronkelijk gepost door PimNu maak jij er een advertorial van ;)
:D :D :D
Egbert
Berichten: 1334
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:17

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door Orckie
Oorspronkelijk gepost door EgbertOrcie ga in de hoek staan en schaam je. Er zijn en worden door uit de Bijbel opgebouwde teksten complete ketterijen verkondigd. Ik heb altijd geleerd 'bezie een tekst in z'n context en niet 'bouw uit verschillende teksten je eigen interpretatie'
Wat een vijandschap toch weer tegen de aloude waarheid.

Mensen, ik kan me geen betere en geen Bijbelser wens indenken dan dat we in Christus geborgen mochten zijn.
Volgens mij ging daar ook de topic van onze gewaardeerde Mod. over.
Dank je Orcie maar je begrijpt me niet of wilt me niet begrijpen. Jij stelt uit verschillende bijbelgedeeltes jou interpretaties op en daar ageer ik tegen.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Plaats reactie