Rens overleden....

Gebruikersavatar
Mariavt
Berichten: 2095
Lid geworden op: 26 mar 2007, 13:11
Locatie: Haarlem

Rens overleden....

Bericht door Mariavt »

Tot onze diepe droefenis moet ik mededelen dat Rens een uurtje geleden is overleden.
We belden naar zijn mobiele telefoon omdat we nét gehoord hadden dat het heel slecht met hem ging, dus zei ik, bel maar, er neemt daar nu vast wel iemand op.
Tot onze schrik kregen we een verpleegster aan de lijn die ons vertelde dat Rens net een uurtje geleden was overleden.
De klap is hard aangekomen, ééns was hij mijn man en ik heb toch goede tijden met hem mogen beleven. En hij was de beste vriend van degene waar ik bivakeer , bid alsjeblieft voor degenen die hem lief waren........
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
commentator
Berichten: 36
Lid geworden op: 06 okt 2009, 19:20

Re: Rens overleden....

Bericht door commentator »

Het is misschien een beetje vreemd, want ik heb Rens niet gekend, maar de berichten op het forum over hem wel gelezen, en ik wil jou en alle anderen die geraakt zijn door zijn overlijden graag condoleren, en jullie de troost en zegen van God toewensen.
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Re: Rens overleden....

Bericht door jvdg »

Ik kan het me nauwelijks voorstellen.....

Woorden schieten tekort.

Maria, ook namens mijn vrouw, gecondoleerd.

Heel veel Sterkte toegewenst.
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Rens overleden....

Bericht door JolandaOudshoorn »

jvdg schreef:Ik kan het me nauwelijks voorstellen.....

Woorden schieten tekort.

Maria, ook namens mijn vrouw, gecondoleerd.

Heel veel Sterkte toegewenst.
Dat is precies wat ik ook dacht. Het is best raar dat iemand die hier zoveel was nu van ons is weggegaan.
Ik wil een ieder dan ook veel sterkte wensen.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
Afgewezen
Berichten: 17323
Lid geworden op: 12 mei 2005, 21:50

Re: Rens overleden....

Bericht door Afgewezen »

Tja, ik heb een tijdlang gedacht "het zal wel meevallen met Rens", want hij had altijd nogal wilde verhalen. Ach, de oude RF'ers kennen hem wel.
Maar nu is het dan toch echt gebeurd...
Ik weet niet wat ik hierop zeggen moet.
Ik wens degenen die hem na staan, veel sterkte toe.
Laatst gewijzigd door Afgewezen op 27 apr 2010, 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
albion
Berichten: 7514
Lid geworden op: 27 dec 2007, 18:23
Locatie: ergens in nederland

Re: Rens overleden....

Bericht door albion »

jvdg schreef:Ik kan het me nauwelijks voorstellen.....

Woorden schieten tekort.


Heel veel Sterkte toegewenst.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: Rens overleden....

Bericht door Joannah »

van harte gecondoleerd Maria. Sterkte met het verlies.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9087
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Re: Rens overleden....

Bericht door Bert Mulder »

Maria, dat de Heere je steun en troost mag wezen. Wens ook alle familie en vrienden de troost des Heeren toe.

En onze troost is vooral, dat zalig zijn degenen die in de Heere sterven.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Gebruikersavatar
Gijs83
Berichten: 7035
Lid geworden op: 04 feb 2008, 17:12
Locatie: vlakbij een kerk

Re: Rens overleden....

Bericht door Gijs83 »

Woorden schieten inderdaad tekort. We zullen hopelijk nog wel meer horen. Lijkt me heel apart hoe het zal gaan rondom begrafenis enz.
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Rens overleden....

Bericht door Marnix »

Mariavt schreef:Tot onze diepe droefenis moet ik mededelen dat Rens een uurtje geleden is overleden.
We belden naar zijn mobiele telefoon omdat we nét gehoord hadden dat het heel slecht met hem ging, dus zei ik, bel maar, er neemt daar nu vast wel iemand op.
Tot onze schrik kregen we een verpleegster aan de lijn die ons vertelde dat Rens net een uurtje geleden was overleden.
De klap is hard aangekomen, ééns was hij mijn man en ik heb toch goede tijden met hem mogen beleven. En hij was de beste vriend van degene waar ik bivakeer , bid alsjeblieft voor degenen die hem lief waren........
Gecondoleerd. Ik heb hem 1x mogen ontmoeten, dat was fijn.... Ik denk dat hij de laatste tijd het niet makkelijk had... maar wel altijd weer wist de genieten van dingen.... En nu is hij bij God, van wie hij, ook al verschilden we soms in bepaalde opzichten, hij toch altijd getuigde hier.

Ik wens je, en de anderen die hem beter kenden, veel sterkte toe met dit verlies... en veel troost en kracht van God.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Re: Rens overleden....

Bericht door Bonny »

Bert Mulder schreef:Maria, dat de Heere je steun en troost mag wezen. Wens ook alle familie en vrienden de troost des Heeren toe.

En onze troost is vooral, dat zalig zijn degenen die in de Heere sterven.
The Groom's still waiting at the altar
haaf
Berichten: 258
Lid geworden op: 11 jul 2006, 21:53

Re: Rens overleden....

Bericht door haaf »

Mariavt schreef:Tot onze diepe droefenis moet ik mededelen dat Rens een uurtje geleden is overleden.
We belden naar zijn mobiele telefoon omdat we nét gehoord hadden dat het heel slecht met hem ging, dus zei ik, bel maar, er neemt daar nu vast wel iemand op.
Tot onze schrik kregen we een verpleegster aan de lijn die ons vertelde dat Rens net een uurtje geleden was overleden.
De klap is hard aangekomen, ééns was hij mijn man en ik heb toch goede tijden met hem mogen beleven. En hij was de beste vriend van degene waar ik bivakeer , bid alsjeblieft voor degenen die hem lief waren........
Ik wil me bij de anderen aansluiten.

Er is er Een die troosten kan. Dat wens ik jouw en zijn verdere familie en bekenden toe.
Moge de Heere deze roepstem heiligen!
Gebruikersavatar
Mariavt
Berichten: 2095
Lid geworden op: 26 mar 2007, 13:11
Locatie: Haarlem

Re: Rens overleden....

Bericht door Mariavt »

Gijs83 schreef:Woorden schieten inderdaad tekort. We zullen hopelijk nog wel meer horen. Lijkt me heel apart hoe het zal gaan rondom begrafenis enz.
Wanneer de begrafenis is weten we nog niet, dat regelt de familie, Helaas is Haarlem te ver weg van Leeuwarden om er naar toe te kunnen want de auto heeft het bijna begeven en een treinreis kunnen we wegens gezondheidstoestanden niet aan, en hebben we geen contact met de familie. De Ds. die daar dient wist niet veel van hem af, Rens is daar één keer in de kerk geweest, twee keer daarna niet meer.
Toen de Ds. dus onverwacht vanmorgen een bezoekje bracht trof hij Rens aan in overlijdende toestand en wist zich ook geen raad.
Hij zal het waarschijnlijk wel met de familie regelen, maar kende Rens dus niet persoonlijk. Moeilijk allemaal.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Re: Rens overleden....

Bericht door memento »

Het stemt me verdrietig. De langst actieve forummers is niet meer.
Mona Lisa
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 feb 2007, 14:15

Re: Rens overleden....

Bericht door Mona Lisa »

Maria (en anderen die dicht bij Rens stonden),

Van harte gecondoleerd. Je zag het aankomen maar de dood komt uiteindelijk toch weer onverwacht. Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijden.

groeten van een 'oude bekende' ,
Mona Lisa
Plaats reactie