Kleine vreugden

Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3038
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Kleine vreugden

Bericht door Lilian1975 »

Gefeliciteerd Herman....(moest me nu wel aanmelden op dit forum, om dit te kunnen doen ;) )
Mistig
Berichten: 2391
Lid geworden op: 03 jul 2017, 13:04
Locatie: Rotterdam eo

Re: Kleine vreugden

Bericht door Mistig »

Herman schreef:Een grote vreugde vandaag: de geboorte van een zoon.
Dat is inderdaad geen kleine vreugde. Of toch wel?

In ieder geval van harte met de kleine!!
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Re: Kleine vreugden

Bericht door Bonny »

Gefeliciteerd Herman (en vrouw, natuurlijk). eigenlijk een grote vreugde
The Groom's still waiting at the altar
Gritje
Berichten: 233
Lid geworden op: 24 apr 2018, 21:36

Re: Kleine vreugden

Bericht door Gritje »

Een vo school die een boekenpakket speciaal bij ons thuisbezorgd omdat het vanmorgen niet zo snel vindbaar was, echt fijn. Maar nu kaften..... :?
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5646
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Kleine vreugden

Bericht door Dodo »

Fijne column van Bunt blogt: klik
Laag
Berichten: 657
Lid geworden op: 26 apr 2017, 11:27

Re: Kleine vreugden

Bericht door Laag »

Dodo schreef:Fijne column van Bunt blogt: klik
Mooi!
DDD
Berichten: 28637
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Kleine vreugden

Bericht door DDD »

Ik herken het washandje wel. Maar als je een lekkere douchegel gebruikt en je zet de douche uit, dan ben je juist weer zuiniger zonder washandje;-)

Het is maar net hoe je het bekijkt. Maar ik begrijp ook niet zo goed waarom dat nu ouderwets is geworden, want je wordt er zeker wel schoner van.
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3974
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Kleine vreugden

Bericht door Terri »

Dodo schreef:Fijne column van Bunt blogt: klik
Geweldig en zo herkenbaar.......wat tegelijk ook wat over mijn leeftijd zegt wellicht :huhu
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Kleine vreugden

Bericht door Jantje »

DDD schreef:Ik herken het washandje wel. Maar als je een lekkere douchegel gebruikt en je zet de douche uit, dan ben je juist weer zuiniger zonder washandje;-)

Het is maar net hoe je het bekijkt. Maar ik begrijp ook niet zo goed waarom dat nu ouderwets is geworden, want je wordt er zeker wel schoner van.
Ik vind het een raak stukje. Maar ik herkende nou juist dat washandje, als één van de weinige dingen, niet. Ik heb nog nooit gehoord dat het ouderwets zou zijn om zonder washandje te wassen. Echt een belachelijk nieuwerwets idee. Maar dat zal vast aan mij liggen.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Kleine vreugden

Bericht door Jantje »

Terri schreef:
Dodo schreef:Fijne column van Bunt blogt: klik
Geweldig en zo herkenbaar.......wat tegelijk ook wat over mijn leeftijd zegt wellicht :huhu
Dat weet ik niet. Ik vond het ook mooi. En aan mijn leeftijd kan het niet liggen.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18711
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Kleine vreugden

Bericht door helma »

Grote vreugde: het nieuws van de komst van een tweede kleinkind. Na 8 jaar huwelijk verwachten onze kinderen hun eerste baby. DV maart 2019.
-DIA-
Berichten: 32735
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Kleine vreugden

Bericht door -DIA- »

Dodo schreef:Fijne column van Bunt blogt: klik
Maar.... war doet de moderne mens, als hij zware koortsen heeft... weet de moderne mens dan nog hoe aangenaam een nat washandje kan zijn op je voorhoofd? Of gebruiken we daar voorbehoedspilletjes tegen? Zoiets van: Pré-Paracetamol-Pro, het middel om je goed te voelen? Ik volg het niet meer...
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Kleine vreugden

Bericht door eilander »

Jantje schreef:
DDD schreef:Ik herken het washandje wel. Maar als je een lekkere douchegel gebruikt en je zet de douche uit, dan ben je juist weer zuiniger zonder washandje;-)

Het is maar net hoe je het bekijkt. Maar ik begrijp ook niet zo goed waarom dat nu ouderwets is geworden, want je wordt er zeker wel schoner van.
Ik vind het een raak stukje. Maar ik herkende nou juist dat washandje, als één van de weinige dingen, niet. Ik heb nog nooit gehoord dat het ouderwets zou zijn om zonder washandje te wassen. Echt een belachelijk nieuwerwets idee. Maar dat zal vast aan mij liggen.
Ik heb het ook nog nooit gehoord. En in de hotels waar ik de laatste keren was (laatste keer december vorig jaar) lagen overigens wel washandjes. Het is wel van het soort dat je liever eigen washandjes had meegenomen, maar goed. Het was een niet geplande overnachting, dus géén vreugde. Zelfs geen kleine.
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5646
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Kleine vreugden

Bericht door Dodo »

helma schreef:Grote vreugde: het nieuws van de komst van een tweede kleinkind. Na 8 jaar huwelijk verwachten onze kinderen hun eerste baby. DV maart 2019.
Prachtig! Elk nieuw leven is een wonder, maar soms is het wonder nog wat groter.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Kleine vreugden

Bericht door eilander »

Dodo schreef:
helma schreef:Grote vreugde: het nieuws van de komst van een tweede kleinkind. Na 8 jaar huwelijk verwachten onze kinderen hun eerste baby. DV maart 2019.
Prachtig! Elk nieuw leven is een wonder, maar soms is het wonder nog wat groter.
Zo is dat! Dubbele vreugde!
Plaats reactie