Kleine vreugden

Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Kleine vreugden

Bericht door Mara »

Zeeuw schreef:
Mara schreef: Ik wens je veel veilige kilometers.
Een nieuwe auto ruikt altijd zo lekker. :love
Ja, dat vinden mn kinderen ook. Maar na een vakantie met de kids, hangt er vaak een wat andere geur :-)
:D
Een babydeken bijna afgehaakt, kom ik een bolletje tekort om de rand om te haken :sweat
Snel naar de winkel, o nee, ander verfbad. Toch nog even doorgegraven tot achterin de stelling en zowaar, ik vond nog 1 bolletje van hetzelfde verfbad.
Het aantal meters dat op een bol zit, is altijd plusminus. Blijkbaar had ik er een paar met minus. :hum
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Zeeuw
Berichten: 11545
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Kleine vreugden

Bericht door Zeeuw »

Mara schreef:
Zeeuw schreef:
Mara schreef: Ik wens je veel veilige kilometers.
Een nieuwe auto ruikt altijd zo lekker. :love
Ja, dat vinden mn kinderen ook. Maar na een vakantie met de kids, hangt er vaak een wat andere geur :-)
:D
Een babydeken bijna afgehaakt, kom ik een bolletje tekort om de rand om te haken :sweat
Snel naar de winkel, o nee, ander verfbad. Toch nog even doorgegraven tot achterin de stelling en zowaar, ik vond nog 1 bolletje van hetzelfde verfbad.
Het aantal meters dat op een bol zit, is altijd plusminus. Blijkbaar had ik er een paar met minus. :hum
Zo leer ik vandaag: een bolletje is altijd plusminus :-)
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Kleine vreugden

Bericht door Mara »

Zeeuw schreef: Zo leer ik vandaag: een bolletje is altijd plusminus :-)
Geldt ook voor branduren. ;)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Zeeuw
Berichten: 11545
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Kleine vreugden

Bericht door Zeeuw »

Mara schreef:
Zeeuw schreef: Zo leer ik vandaag: een bolletje is altijd plusminus :-)
Geldt ook voor branduren. ;)
En autobrandstofverbruik :-)
Wim Anker
Berichten: 3875
Lid geworden op: 05 dec 2014, 18:34

Re: Kleine vreugden

Bericht door Wim Anker »

GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Kleine vreugden

Bericht door GerefGemeente-lid »

Wim Anker schreef:https://www.rtlnieuws.nl/node/644541

"Tikkeltje lomp"
:yahoo
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
JvW
Berichten: 759
Lid geworden op: 03 jun 2019, 12:16
Locatie: Vlissingen; jvw850forum@gmail.com

Re: Kleine vreugden

Bericht door JvW »

Zeeuw schreef:
JvW schreef:
Zeeuw schreef:Net een nieuwe leaseauto besteld. Volgens mij de eerste keer van mijn leven dat ik in een nieuwe auto ga rijden.
Geniet ervan! Wat is het nog geworden?
Een Kia Ceed station. Veruit de beste prijs-kwaliteit in de lease. Ik wilde eigenlijk een Focus St-line. Bijna zelfde fiscale waarde, maar bij Leaseplan zoveel duurder.
Da’s zeker een goede prijs-kwaliteit! Nu nog wachten op de levering. Erg betrouwbare auto’s schijnbaar.
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
KDD
Berichten: 1503
Lid geworden op: 17 okt 2020, 21:40

Re: Kleine vreugden

Bericht door KDD »

De tweeling allebei geslaagd voor de rijbewijs vanochtend. Geen meer halen en brengen. En de stress in huis erover van de laatste weken is nu ook voorbij. :sorc :sorc
Zeeuw
Berichten: 11545
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Kleine vreugden

Bericht door Zeeuw »

KDD schreef:De tweeling allebei geslaagd voor de rijbewijs vanochtend. Geen meer halen en brengen. En de stress in huis erover van de laatste weken is nu ook voorbij. :sorc :sorc
Dat wordt ernaast of achterin zitten en gereden worden :)
KDD
Berichten: 1503
Lid geworden op: 17 okt 2020, 21:40

Re: Kleine vreugden

Bericht door KDD »

Zeeuw schreef:
KDD schreef:De tweeling allebei geslaagd voor de rijbewijs vanochtend. Geen meer halen en brengen. En de stress in huis erover van de laatste weken is nu ook voorbij. :sorc :sorc
Dat wordt ernaast of achterin zitten en gereden worden :)
En de de regel in huis hier is dat je tracteert met KFC als je slaagt dus dat wordt smikkelen vanavond …
gallio
Berichten: 1963
Lid geworden op: 14 jan 2004, 16:01

Re: Kleine vreugden

Bericht door gallio »

KDD schreef:
Zeeuw schreef:
KDD schreef:De tweeling allebei geslaagd voor de rijbewijs vanochtend. Geen meer halen en brengen. En de stress in huis erover van de laatste weken is nu ook voorbij. :sorc :sorc
Dat wordt ernaast of achterin zitten en gereden worden :)
En de de regel in huis hier is dat je tracteert met KFC als je slaagt dus dat wordt smikkelen vanavond …
Doen ze dat, denk je ? Ze kunnen iig de kosten delen.
KDD
Berichten: 1503
Lid geworden op: 17 okt 2020, 21:40

Re: Kleine vreugden

Bericht door KDD »

Veel keus hebben ze niet. Daar zorgen hun broer en zussen wel voor. Maar het is wel voordeliger, dat wel.
Zeeuw
Berichten: 11545
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Kleine vreugden

Bericht door Zeeuw »

KDD schreef:
Zeeuw schreef:
KDD schreef:De tweeling allebei geslaagd voor de rijbewijs vanochtend. Geen meer halen en brengen. En de stress in huis erover van de laatste weken is nu ook voorbij. :sorc :sorc
Dat wordt ernaast of achterin zitten en gereden worden :)
En de de regel in huis hier is dat je tracteert met KFC als je slaagt dus dat wordt smikkelen vanavond …
Jij woont vast niet in Zeeland :-). Het is echt bijzonder hoe slecht de KFC en de Burger King in Goes draaien ivm de Mac.
Online
merel
Berichten: 9655
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Kleine vreugden

Bericht door merel »

De bezetting op kantoor wordt na anderhalf jaar opgeschaald naar 15%. :yahoo
Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Kleine vreugden

Bericht door Mannetje »

In het topic over kleine ergernissen was het dat Mannetje schreef:Vandaag weer langs de huisarts geweest met mijn oor. Op diverse druppels en pillen reageert de ontsteking niet, dus ik werd verwezen naar de KNO-arts. Vanmiddag kwam er een mail voor een telefonisch consult over twee weken. :bobo
Dus heb ik de telefoon gepakt en kreeg ik een assistente aan de telefoon die vroeg naar pijnklachten, ja die zijn er, en die constateerde dat dit dan geen handige afspraak was. Dus of ik maandagochtend live kon komen. Ja hoor, dat lukt wel.
En als de pijn in het weekend te erg wordt, moet ik gewoon bellen, er is altijd een arts beschikbaar dan.
Zo kan het dus ook. :)
-
Plaats reactie