Gebed gevraagd

Diakonos
Berichten: 61
Lid geworden op: 02 mei 2017, 16:35

Re: Gebed gevraagd

Bericht door Diakonos »

Charles schreef:Ds. Van der Net heeft maandag een hartoperatie gehad. De toestand is heel kritiek, hij is in levensgevaar.
Dat is heel wat!
Is er al meer bekend wat de toestand nu is?
Charles
Berichten: 1553
Lid geworden op: 06 jan 2014, 08:44

Re: Gebed gevraagd

Bericht door Charles »

Voor zover ik weet nog steeds kritiek.
mulder
Berichten: 365
Lid geworden op: 02 jun 2015, 15:33

Re: Gebed gevraagd

Bericht door mulder »

Ik hoop dat deze oude knecht snel mag opknappen!! wel eens preken gehoord van deze prediker op het internet. de preken doen me altijd denken aan vroeger: heel eenvoudig en bewogen en schriftuurlijk
Gebruikersavatar
Roeline
Inactief
Berichten: 510
Lid geworden op: 22 jun 2017, 19:39

Re: Gebed gevraagd

Bericht door Roeline »

Weet iemand er meer van of/dat ds. J. Schipper (emeritus GG) ook weer ernstig ziek is? In onze gemeente werd voorbede gedaan voor zowel ds. Van der Net als voor hem.
Gebruikersavatar
Jeremiah
Berichten: 1471
Lid geworden op: 25 mar 2016, 12:43

Re: Gebed gevraagd

Bericht door Jeremiah »

Zowel ds. Schipper als ds van der Net heeft een hartoperatie ondergaan. Met ds. Van der Net gaat het beter, omtrent ds. Schipper zijn er nog steeds zorgen.
Jesaja40
Berichten: 41
Lid geworden op: 03 jul 2017, 15:56

Re: Gebed gevraagd

Bericht door Jesaja40 »

Roeline schreef:Weet iemand er meer van of/dat ds. J. Schipper (emeritus GG) ook weer ernstig ziek is? In onze gemeente werd voorbede gedaan voor zowel ds. Van der Net als voor hem.
Ds. heeft een hartinfarct gehad vrijdag- op zaterdagnacht.
"Leer mij, HEERE! Uw weg; ik zal in Uw waarheid wandelen; verenig mijn hart tot de vreze Uws Naams."
Gebruikersavatar
Roeline
Inactief
Berichten: 510
Lid geworden op: 22 jun 2017, 19:39

Re: Gebed gevraagd

Bericht door Roeline »

Dank voor de info. Wat een zorgen weer.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Gebed gevraagd

Bericht door -DIA- »

Jesaja40 schreef:
Roeline schreef:Weet iemand er meer van of/dat ds. J. Schipper (emeritus GG) ook weer ernstig ziek is? In onze gemeente werd voorbede gedaan voor zowel ds. Van der Net als voor hem.
Ds. heeft een hartinfarct gehad vrijdag- op zaterdagnacht.
Dat wist ik niet. Zondag ook niet gehoord. We hadden 2 maal leesdienst en 's avonds ds. Janse.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
MvD5
Berichten: 62
Lid geworden op: 30 mei 2017, 20:12

Re: Gebed gevraagd

Bericht door MvD5 »

Gebruikersavatar
Van Ewijk
Berichten: 1753
Lid geworden op: 01 apr 2015, 18:05

Re: Gebed gevraagd

Bericht door Van Ewijk »

Ik zou in alle bescheidenheid best wat gebedsteun willen vragen in verband met de gezondheidstoestand van mijn 60-jarige moeder.
Zij heeft sinds haar jonge jaren last van ernstige reuma maar is altijd strijdlustig gebleven.
Sinds kort heeft ze door een val twee breuken in haar ruggengraat die de signalen van de zenuwen van de hersens naar haar onderlichaam verstoren en zorgen voor verlammingsverschijnselen in die vorm dat ze steeds meer controle over haar benen verliest, erge pijn heeft en afhankelijk is van een rollator.
Uit onderzoek blijkt echter dat ze goed geopereerd kan worden maar dit werd helaas uitgesteld door een ernstige insectenbeet in haar arm met bijna-bloedvergiftiging tot gevolg, waardoor deze ontsteking operatief behandeld moest worden.

Helaas kunnen ze haar rug niet opereren voordat deze wond helemaal dicht is inzake bacteriële besmetting.
Dit zorgt er voor dat de tijd erg opgerekt word en ze iedere dag steeds meer pijn lijd en inlevert.
Ik doe ondanks mijn werk wat ik kan maar voel me steeds te meer machteloos.
De wond is nu goed aan het genezen maar het is nog steeds ver weg.
Ik zie toe hoe het haar iedere dag verteerd en ontmoedigd.

Aangezien ik niet meer familie heb ben ik alleen beschikbaar voor hulp, met uitzondering van enige thuiszorg.
Haar enige steun en toeverlaten die de hele bij haar zijn zijn haar huisdieren die haar verschrikkelijk lief zijn en voor wie ze desondanks toch de zorg vol houd.

Ik dank u.
Laatst gewijzigd door Van Ewijk op 17 sep 2018, 23:24, 3 keer totaal gewijzigd.
''Niemand is armer dan hij die in tijden van nood zijn geloof verliest.''
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Gebed gevraagd

Bericht door Piet Puk »

Van Ewijk schreef:Ik zou in alle bescheidenheid best wat gebedsteun willen vragen in verband met de gezondheidstoestand van mijn 60-jarige moeder.
Zij heeft sinds haar jonge jaren last van ernstige reuma maar is altijd strijdlustig gebleven.
Sinds kort heeft ze door een val twee breuken in haar ruggengraat die de signalen van de zenuwen van de hersens naar haar onderlichaam verstoren en zorgen voor verlammingsverschijnselen in die vorm dat ze steeds meer controle over haar benen verliest, erge pijn heeft en afhankelijk is van een rollator.
Uit onderzoek blijkt echter dat ze goed geopereerd kan worden maar dit werd helaas uitgesteld door een ernstige insectenbeet in haar arm met bijna-bloedvergiftiging tot gevolg, waardoor deze ontsteking operatief behandeld moest worden.

Helaas kunnen ze haar rug niet opereren voordat deze wond helemaal dicht is inzake bacteriële besmetting.
Dit zorgt er voor dat de tijd erg opgerekt word en ze iedere dag steeds meer pijn lijd en inlevert.
Ik doe ondanks mijn werk wat ik kan maar voel me steeds te meer machteloos.
De wond is nu goed aan het genezen maar het is nog steeds ver weg.
Ik zie toe hoe het haar iedere dag verteerd en ontmoedigd.

Aangezien ik niet meer familie heb ben ik alleen beschikbaar voor hulp, met uitzondering van enige thuiszorg.
Haar enige steun en toeverlaten die de hele bij haar zij zijn haar huisdieren die haar verschrikkelijk lief zijn en voor zie ze desondanks toch te zorg vol houd.

Ik dank u.
Sterkte en Gods nabijheid gewenst in deze situatie zowel voor jou als je moeder.
Gebruikersavatar
Van Ewijk
Berichten: 1753
Lid geworden op: 01 apr 2015, 18:05

Re: Gebed gevraagd

Bericht door Van Ewijk »

Piet Puk schreef:Sterkte en Gods nabijheid gewenst in deze situatie zowel voor jou als je moeder.
Dank je wel.
''Niemand is armer dan hij die in tijden van nood zijn geloof verliest.''
Gebruikersavatar
Roos2018
Berichten: 842
Lid geworden op: 01 aug 2018, 02:16
Locatie: CA - USA

Re: Gebed gevraagd

Bericht door Roos2018 »

Normaal gesproken loop ik niet zo warm om voor onbekenden te bidden.
Maar door jouw openhartige verhaal voel ik zo met je moeder en jou mee dat ik niet anders meer kan.
Het zal groot zijn als de Heere onze gebeden voor je moeder wil verhoren.
Het is toch minstens onze christelijke plicht om elkanders lasten te dragen.
Heel veel sterkte en een lieve groet!
Gebruikersavatar
Van Ewijk
Berichten: 1753
Lid geworden op: 01 apr 2015, 18:05

Re: Gebed gevraagd

Bericht door Van Ewijk »

Roos2018 schreef:Normaal gesproken loop ik niet zo warm om voor onbekenden te bidden.
Maar door jouw openhartige verhaal voel ik zo met je moeder en jou mee dat ik niet anders meer kan.
Het zal groot zijn als de Heere onze gebeden voor je moeder wil verhoren.
Het is toch minstens onze christelijke plicht om elkanders lasten te dragen.
Heel veel sterkte en een lieve groet!
Hartelijk bedankt.
''Niemand is armer dan hij die in tijden van nood zijn geloof verliest.''
Gebruikersavatar
liz boer
Berichten: 2989
Lid geworden op: 18 jun 2018, 15:31

Re: Gebed gevraagd

Bericht door liz boer »

Ik zal ook bidden voor je moeder Ewijk
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Plaats reactie