Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]

Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]

Bericht door henriët »

MarthaMartha schreef:Hey Tib,
Wát een schattig jongetje!!!!! Prachtig!! Vooral die ene met die spleetoogjes.... als ie wat ouder was zou ik denken dat ie even gluurde om te kijken of je nou eindelijk klaar was met die camera...... Echt een geweldig kereltje! Hoe heet ie? (tja, als je de naam van de vader niet kent, dan is het maar een gokje welke advertentie in het rd bij ene Tib past.....) :jongle
gun die mods nou nog een beetje anonimiteit joh :bobo
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33251
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]

Bericht door Tiberius »

Bedankt Henriet.

En voor wat zijn naam betreft: iedereen die me een PB-tje stuurt met haar of zijn eigen naam, krijgt per omgaande de naam van de baby gemaild.
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]

Bericht door Lassie »

wahahahah als het goed is heb je die van mij al (stond nl. op de kaart) :jongle :jongle
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]

Bericht door henriët »

Tiberius schreef:Bedankt Henriet.

En voor wat zijn naam betreft: iedereen die me een PB-tje stuurt met haar of zijn eigen naam, krijgt per omgaande de naam van de baby gemaild.
graag gedaan, tib :)
maarre dat voorstel.. kwee nie.. maar je krijgt vast een overstroming in je inbox :huhu
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]

Bericht door Rens »

jvdg schreef:
Rens schreef:Giga leuke foto's Tib.............

alsnog hartelijke felicitaties aan moeder en vader..........

nu de naam nog...............help ons uit het giswerk Tib!!
Tja, dat krijg je ervan als je geen RD leest :modo
Pardón.......'s morgens de Volkskrant, 's middags de Leeuwarder Courant en 's avonds het RD.............

"Ik vind en vat voor iedereen van alles wat" (de ondertitel van "de Grijper", het personeelsblad van de Hoogovens, het bedrijf waar ik 17 jaar gewerkt heb) slaat aardig op het nieuwsarsenaal van deze drie kranten........."de Leeuwarder Courant" krijg ik van de buren in de bus gemikt als ze 'm zelf gelezen hebben.........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
Wilma van den Berg
Berichten: 3849
Lid geworden op: 17 okt 2005, 16:24

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]

Bericht door Wilma van den Berg »

Wat een prachtig ventje! Schitterend...
En...op deze manier willen we je (en je vrouw) van harte feliciteren met dit wonder, een kind door God aan jullie gegeven. We wensen je van harte dat jullie dit kind mogen opvoeden en het mag wezen 'een kind Gods'.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Gebruikersavatar
Jo-Ann
Berichten: 979
Lid geworden op: 01 jan 2008, 20:06

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]

Bericht door Jo-Ann »

Nou Tib, je bent vader geworden van een schatje joh! :love
Van harte gefeliciteerd!
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]

Bericht door wim »

Lief hoor! Maar er komt een tijd dat je je playmobil moet afstaan. :langue
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]

Bericht door Rens »

een hele vracht weekboodscappen bij de Aldi (Dokkum) vandaan.........de scoot was afgeladen...gelukkig was het gisteren heerlijk weer om te rijden!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]

Bericht door Lassie »

groene wc bril
dampo
en wat boodschappen bij de AH.
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]

Bericht door JolandaOudshoorn »

Lassie schreef:groene wc bril
dampo
en wat boodschappen bij de AH.
Heb jij ook smurfen?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]

Bericht door Lassie »

JolandaOudshoorn schreef:
Lassie schreef:groene wc bril
dampo
en wat boodschappen bij de AH.
Heb jij ook smurfen?
nee.

(ik was toevallig in de stad en daar hebben ze een AH en heb daar de boodschappen gehaald voor het avond eten)
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]

Bericht door Jongere »

Afbeelding

Welke bladzijden uit de theologie hebben u het meest geboeid, ontroerd of verrast als het gaat over het thema Passie en Pasen? Voor de samenstelling van dit luisterboek is die vraag voorgelegd aan twintig Nederlandse theologen. Ze deden een greep in hun bibliotheek en namen plaats achter de microfoon.

Het resultaat is een prachtige verzameling sprankelende overwegingen, afkomstig uit de theologie van alle tijden en plaatsen; variërend van de kerkvaders Ignatius en Athanasius, de reformatoren Luther en Calvijn, tot een keur aan 20e eeuwse theologen. Sommigen gaven de voorkeur aan de poëzie en zo kregen ook Ida Gerhardt, Martinus Nijhoff en zelfs John Updike een plaats. Elk fragment is voorzien van een toelichting, waarin de theologen een verantwoording geven van hun selectie.

Met medewerking van H.A. Bakker, A. van de Beek, R. Bos, G. van den Brink, J.R. Douma, A. van der Dussen, N. Dijkstra-Algra, G.C. den Hertog, J. Hoek, N. van Kampen-Boot, B. Kamphuis, H. Lalleman-te Winkel, H. de Leede, W.J. Ouweneel, H.G.L. Peels, A.A. Spijkerboer, W. van Vlastuin en A. Vos, H. Vreekamp.


en:

Afbeelding

Gedurende de lijdensweken in het kerkelijk jaar richt de aandacht zich op het lijden van Christus. In deze bundel biedt ds. Vreugdenhil voor elke dag een overdenking. Vanaf de prediking van Johannes de Doper in de eerste week tot aan de dood van Christus wordt het lijden van de Heere Jezus beschreven. Ds. Vreugdenhil wijst op de toegang tot God die door het lijden en sterven van Christus voor zondaren is geopend.
Een groot deel van de meditaties in dit boek verschenen eerder als onderdeel van de bundel De prediking van de verzoening.


Ervaringsdeskundigen in ons midden?
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]

Bericht door MarthaMartha »

De getemde tijger (tony anthony)
Tony Anthony kende geen angst. Als drievoudig wereldkampioen Kung Fu had hij geen reden om bang te zijn. Hij was sterk, zelfverzekerd en op het hoogtepunt van zijn carriére. Als top-bodyguard beschermde hij de rijkste en machtigste personen van de wereld. (...) Eenmaal in de hel van Nicosia, in de beruchte gevangenis op Cyprus, lijkt alles verloren, tot een vreemdeling bij Tony op bezoek komt...

Het ninevé-complex (lessen -met een knipoog- over Jona)

En het sneeuwde (Calvin Miller)

En dat alles van de aanbiedingentafel bij de Rank (evangelische boekhandel) voor € 13,00.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]

Bericht door Lassie »

24 rode rozen.... :love
Gesloten