Hoe breng jij je zaterdag door?

Gebruikersavatar
Mariavt
Berichten: 2095
Lid geworden op: 26 mar 2007, 13:11
Locatie: Haarlem

Hoe breng jij je zaterdag door?

Bericht door Mariavt »

Nou laat ik ook maar even een onzin topic neerplanten.
Er wordt hier nogal eens geredeneerd hoe je de zondag doorbrengt
Eigenlijk ben ik best wel nieuwsgierig hoe jullie de zaterdag doorbrengen. Voor de meesten is dit een vrije dag toch?
Ben benieuwd........... :wink:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Gebruikersavatar
dré
Berichten: 383
Lid geworden op: 06 apr 2004, 13:31

Bericht door dré »

vooruit dan maar.

ik ben aan het overwerken :cry: vanmorgen, terwijl het buiten heel mooi weer is. :P
vanmiddag ga ik naar mijn broertje op verjaardagsvisite :roll: en daarna halen we mijn schoonouders op (die ik dan aan het eind van de avond weer thuis breng.
dré
--------

Credo in unum Deo
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Maria gaat haar eigen gangetje.......ik ga naar Ede, lekker struinen over de markt...(je hoeft helemaal NIKS te kopen......KIJKEN is alleen al hartstikke leuk!!)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Hoe breng jij je zaterdag door?

Bericht door Marnix »

Mariavt schreef:Nou laat ik ook maar even een onzin topic neerplanten.
Er wordt hier nogal eens geredeneerd hoe je de zondag doorbrengt
Eigenlijk ben ik best wel nieuwsgierig hoe jullie de zaterdag doorbrengen. Voor de meesten is dit een vrije dag toch?
Ben benieuwd........... :wink:
Sporten, werken, op visite, met vrienden wat gaan drinken, met vriendin naar een filmpje kijken of naar een cafe of lekker op de bank hangen. Ik doe zoveel op een zaterdag en wat, dat verschilt weer per zaterdag.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Afgewezen
Berichten: 17323
Lid geworden op: 12 mei 2005, 21:50

Bericht door Afgewezen »

De zaterdag begon erg slecht!!
In plaats van het ND zat het AD in mijn bus. Dan ben ik meteen uit mijn humeur. Ik hoef die AD echt niet, dus die kon gelijk in de papiercontainer. Ontbijt zonder krant dus. Van ellende de radio aangezet, viel ik met mijn neus in de EO-landdag. Toch nog wat.
Nou maar hopen dat ik het ND nog krijg...
Adorote

Bericht door Adorote »

Dat is nogal logisch de zaterdag wordt doorgebracht zoals de zaterdag als zaterdag door gebracht hoort te worden tot de Zon aan de einder onder gaat , en de Zondag een realiteit is.
Laatst gewijzigd door Adorote op 21 apr 2007, 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Afgewezen schreef:De zaterdag begon erg slecht!!
In plaats van het ND zat het AD in mijn bus. Dan ben ik meteen uit mijn humeur. Ik hoef die AD echt niet, dus die kon gelijk in de papiercontainer. Ontbijt zonder krant dus. Van ellende de radio aangezet, viel ik met mijn neus in de EO-landdag. Toch nog wat.
Nou maar hopen dat ik het ND nog krijg...
Heb je dan geen sticker op je brievenbus met:

JA wel christelijke lectuur
NEE geen seculiere meuk

?
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Bericht door vlinder »

werkend :?
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
uitgeworpen
Berichten: 939
Lid geworden op: 11 sep 2006, 20:10

Bericht door uitgeworpen »

vlinder schreef:werkend :?
ik ook maar wel met rustmomentjes.
Het gebed is de gouden sleutel die de poort der genade kan openen.
Gebruikersavatar
myster
Berichten: 331
Lid geworden op: 08 sep 2004, 22:24
Locatie: gelderland

Bericht door myster »

Ik heb de eer op mijn kroost te mogen letten terwijl vrouwlief de behoeftige naasten verzorgt.
Een taak die overigens niet zwaar valt.
Lambertus

Bericht door Lambertus »

wassen...strijkend....boodschappen doen ...ZUCHT
Gebruikersavatar
myster
Berichten: 331
Lid geworden op: 08 sep 2004, 22:24
Locatie: gelderland

Bericht door myster »

Lambertus schreef:wassen...strijkend....boodschappen doen ...ZUCHT
zucht voor jou, maar voor mij is dat ontspanning zo 1 keer in de twee weken een dagje huishouden draaiend houden :). Klinkt misschien raar maar heb er altijd weer plezier in om de boel op de rails te houden en op zaterdagavond helemaal klaar te zijn voor de zondag: huis aan de kant, speelgoed opgeruimd, eten gekookt, was weg, strijk weg en dan de kiddies schoon in bed. En dan heerlijk een stukje lezen. Maar ja, het is dan ook maar om de week één dagje. Dat scheelt misschien.
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Marnix schreef:
Afgewezen schreef:De zaterdag begon erg slecht!!
In plaats van het ND zat het AD in mijn bus. Dan ben ik meteen uit mijn humeur. Ik hoef die AD echt niet, dus die kon gelijk in de papiercontainer. Ontbijt zonder krant dus. Van ellende de radio aangezet, viel ik met mijn neus in de EO-landdag. Toch nog wat.
Nou maar hopen dat ik het ND nog krijg...
Heb je dan geen sticker op je brievenbus met:

JA wel christelijke lectuur
NEE geen seculiere meuk

?
een lange tijd terug had het ND een sticker voor op de brievenbus:

"hier bewust het ND in de bus"
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Bericht door JolandaOudshoorn »

Deze zaterdag, heel zielig voo rhet grootste deel in bed doorgebracht. Manlief heeft het huis op orde gebracht, boodschappen gedaan en haalt nu iets bij de chinees. Mijn zoon heeft heel lief een puzzelboekje voor me gekocht omdat hij het zo zielig vindt dat mama ziek is. En nu zit ik even met een kop kruidenthee achter de computer.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Lambertus

Bericht door Lambertus »

Myster

Ik vind het wel lachen dat je dergelijkedingen leuk vind maar ja.... ik verblijf al meer dan een jaar in een hotel voor me werkgever en zie me huis heel weinig ....en als ik me huis zie moet ik dergelijke dingen doen....maar....als jij dit leuk vind dn wil ik je bij deze uitnodigen om dergelijke dingen te doen :D :D
Plaats reactie