Kerken gebouwd van lego

Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Re:

Bericht door Mara »

dennis schreef:
Marnix schreef:Krijg je nu ook op de uitspraak: Kerken van goud, dominees van hout (of kerken van hout, dominees van goud) de variant: Kerken van LEGO, dominees met een te groot EGO?

:D
erg leuk grapje, gelukkig komen er in 'mijn' kerkverband geen kerken van Lego voor...
Het is een grapje van 5 jaar oud Dennis ::tilt
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Kerken gebouwd van lego

Bericht door Mara »

Ook hier in huis zijn de legosteentjes heringetreden.
Ik heb een paar uurtjes meegebouwd en wat is het weer leuk om te doen.

Er liep onlangs een sollicitatieprocedure:
Kan jij werkelijk alles namaken in Legosteentjes? Dan heeft het nieuwe Legoland Discovery Centre in Scheveningen dé droombaan voor jou. Ze zoeken er een Master Model Builder om de mooiste Legomodellen te maken en jonge bezoekers te inspireren zelf aan het bouwen te slaan.
AD.nl

Wordt er bij jullie ook met Lego geknutseld en gebouwd, door de volwassenen bedoel ik dan.
En wat zien die nieuwste pakketten er leuk uit zeg. In allerlei kleurtjes (Friends), hele dure pakketten (Harry Potter) een peperduur pakket (Star Wars).
Heel anders dan wij nog op zolder hadden staan, maar het kan moeiteloos combineren. :)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5647
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Kerken gebouwd van lego

Bericht door Dodo »

Ik zit met de kleinkinderen nog meer in de duplo, en dat is al zo leuk.
Een paar jaar geleden heb ik al de lego uit de berging gehaald, en alle modelletjes in elkaar gezet. Je kunt alle handleidingen op internet vinden, dat is geweldig. Ik heb er zo'n leuke periode mee gehad, al die modelletjes maken. We hebben een paar heel leuke dingen, zoals het wildwest-fort, en wat ruimtevoertuigen (geen Starwars).
Kleinzoon is nu vier, en begint ook wat te doen met lego. Ik heb wat voor hem in een doosje staan, maar elke keer als hij hier is vraagt hij: oma, gaan we lego uit de verberging (!) halen? Antwoord is dan nee, want hij heeft genoeg om wat leuks van te maken. Maar ik hoef in de komende jaren niet te zoeken naar een verjaardagskadootje voor hem.
Plaats reactie