Afscheid

JCRyle
Berichten: 2287
Lid geworden op: 29 mei 2017, 13:08

Re: Afscheid

Bericht door JCRyle »

Jantje schreef:Gewoon, ik was van gedachte dat dat wel bij jouw persoonlijkheid paste. :yahoo
:haha
Isala
Berichten: 1267
Lid geworden op: 27 sep 2013, 22:14

Re: Afscheid

Bericht door Isala »

Ik neem even wat afstand van dit forum.
Het ga jullie allen goed! ::bye
Hora est!
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8917
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Afscheid

Bericht door J.C. Philpot »

Isala schreef:Het ga jullie allen goed! ::bye
Nee toch? En ik moest nog steeds op een pb berichtje van je reageren!

Ik vind het jammer dat je weg gaat!
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17245
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Afscheid

Bericht door huisman »

Isala schreef:Ik neem even wat afstand van dit forum.
Het ga jullie allen goed! ::bye

Reageer je nog wel op mijn (lieve) PB? :cry
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
TSD
Berichten: 2091
Lid geworden op: 31 aug 2011, 11:34

Re: Afscheid

Bericht door TSD »

Beste forummers,

Om persoonlijke redenen heb ik zojuist verzocht om mijn account te deactiveren / op te heffen.

Ik hecht eraan dat de redenen persoonlijk zijn en niet primair te maken hebben met (recente) discussies op dit forum.

Het ga jullie allemaal goed!
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Afscheid

Bericht door Jantje »

Jammer... Ik zie het met lede ogen tegemoet. Na @Mistig en @Wandelende is @TSD nu de derde evenwichtige persoon binnen korte tijd die plotseling vertrekt van het forum. Ik hoop niet dat dit een voorbode is van wat komen gaat. Dat zou ik heel erg jammer vinden en bijzonder betreuren.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Afscheid

Bericht door Mara »

Inderdaad heel jammer.
Ik hoop dat je terugkeert, ooit.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Afscheid

Bericht door Bezorgd »

Jantje schreef:Jammer... Ik zie het met lede ogen tegemoet. Na @Mistig en @Wandelende is @TSD nu de derde evenwichtige persoon binnen korte tijd die plotseling vertrekt van het forum. Ik hoop niet dat dit een voorbode is van wat komen gaat. Dat zou ik heel erg jammer vinden en bijzonder betreuren.

Je hebt mij toch nog :yahoo
Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Afscheid

Bericht door Mannetje »

TSD schreef:Beste forummers,

Om persoonlijke redenen heb ik zojuist verzocht om mijn account te deactiveren / op te heffen.

Ik hecht eraan dat de redenen persoonlijk zijn en niet primair te maken hebben met (recente) discussies op dit forum.

Het ga jullie allemaal goed!
Dag TSD, het ga je Goed. Ik heb je bijdragen gewaardeerd!
-
Valcke
Berichten: 7605
Lid geworden op: 31 aug 2018, 17:55

Re: Afscheid

Bericht door Valcke »

Mannetje schreef:
TSD schreef:Beste forummers,

Om persoonlijke redenen heb ik zojuist verzocht om mijn account te deactiveren / op te heffen.

Ik hecht eraan dat de redenen persoonlijk zijn en niet primair te maken hebben met (recente) discussies op dit forum.

Het ga jullie allemaal goed!
Dag TSD, het ga je Goed. Ik heb je bijdragen gewaardeerd!
Dat geldt ook voor mij. Het ga je goed.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Afscheid

Bericht door Jantje »

Bezorgd schreef:
Jantje schreef:Jammer... Ik zie het met lede ogen tegemoet. Na @Mistig en @Wandelende is @TSD nu de derde evenwichtige persoon binnen korte tijd die plotseling vertrekt van het forum. Ik hoop niet dat dit een voorbode is van wat komen gaat. Dat zou ik heel erg jammer vinden en bijzonder betreuren.

Je hebt mij toch nog :yahoo
Hoe kan ik jou nou toch vergeten? :yahoo :nananere
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Re: Afscheid

Bericht door Jongere »

TSD schreef:Beste forummers,

Om persoonlijke redenen heb ik zojuist verzocht om mijn account te deactiveren / op te heffen.

Ik hecht eraan dat de redenen persoonlijk zijn en niet primair te maken hebben met (recente) discussies op dit forum.

Het ga jullie allemaal goed!
Bijzonder jammer, ik waardeerde je bijdragen erg. Alle goeds!
Gebruikersavatar
Desiree
Berichten: 2099
Lid geworden op: 09 dec 2006, 19:10

Re: Afscheid

Bericht door Desiree »

Een echte R komt altijd weer terug ;)

Ik duik voorlopig eens in de boekenkast... :livre

Straks kom ik er wijzer uit :super
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry


Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17245
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Afscheid

Bericht door huisman »

Hier vraag ik in het openbaar aan de mods om mijn account te deactiveren. Ik kan niet mee met het sanctioneren van een andere opvatting over de schepping dan dat ik lees in Genesis 1-3. Helaas is de onzin van dr van de Brink en dr Huijgen verheven tot dogma op dit forum. Hopelijk vind ik een forum waar je wel over bijbelse waarheden kunt spreken. Hier kan dat niet meer.

Gode bevolen.

huisman
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9160
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Afscheid

Bericht door parsifal »

Sorry, maar wat een onzin. Er zijn mensen die er anders over denken dan jij en die ook aangeven waarom ze er anders over denken. Ik heb nergens gezien dat iemand de letterlijke lezing niet meer wil horen of dat het zelfs een minderheidsstandpunt is. Zelf was ik van plan niet te veel te reageren in de discussie, maar ik reageer echter wel als het misverstand "niet-letterlijke lezing van Genesis 1 komt voort uit twijfel aan God's almacht of twijfel aan wonderen" of als er op de daadwerkelijke genetica wordt ingegaan (omdat ik denk dat ik op dat punt iets kan toevoegen).
Het punt van de discussie waar je over praat was juist dat een grote groep jouw standpunt tot dogma wil verheffen (wat nooit zo geformuleerd was in de kerkgeschiedenis) en een opener standpunt niet meer gehoord wil laten worden.

Trouwens goed dat je weer overgestapt bent op het gebruik van titels voor mensen met wie je het niet bent. Dat was wel iets waar de forumregels duidelijk over zijn.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Gesloten