Afscheid

-DIA-
Berichten: 32745
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Afscheid

Bericht door -DIA- »

aline1984 schreef:ok. :)
ja, akkoord, DIA. maar deze orchidee deed me zo sterk denken aan iemand die ik ken van vroeger, dat ik bijna zeker... niet dus. je hebt gelijk als je schrijft dat het geen doel is om mensen te namen. mi scusi
Ook een gok, al ben ik tegen gokken: Ge zijt toch geen Italiano? :)
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
aline1984
Verbannen
Berichten: 144
Lid geworden op: 15 nov 2018, 17:51

Re: Afscheid

Bericht door aline1984 »

bravissimo :) die suggestie. nee, ik vind dat italiaans gewoon grappige uitdrukkingen kent.
-DIA-
Berichten: 32745
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Afscheid

Bericht door -DIA- »

Ho solo pensato :)
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
merel
Berichten: 9775
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Afscheid

Bericht door merel »

aline1984 schreef:@merel: pietje puk kreeg ook zonnebank geadviseerd. dan vind ik de koperen ploert van sharm toch wat gezonder... om dat nu direct te relateren aan CA???
wat het namen betreft, je hebt gelijk. zie post aan DIA
Nee, zijn beiden erg slecht voor de huid. Niet voor waarschuwen de dermatologen al een aantal jaren voor de enorme stijging van huidkanker. Zij wijten het ook de reisdrang van mensen en zonnebank gebruik. Factor 50wordt aangeraden met evt. extra vitamine d
Gebruikersavatar
Roos2018
Berichten: 842
Lid geworden op: 01 aug 2018, 02:16
Locatie: CA - USA

Re: Afscheid

Bericht door Roos2018 »

Sharm-el-Sheikh ... veel te toeristisch ... :nonnon
aline1984
Verbannen
Berichten: 144
Lid geworden op: 15 nov 2018, 17:51

Re: Afscheid

Bericht door aline1984 »

:super
aline1984
Verbannen
Berichten: 144
Lid geworden op: 15 nov 2018, 17:51

Re: Afscheid

Bericht door aline1984 »

@ roos: ja, wel érg toeristisch.
Piet Puk
Berichten: 5440
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Afscheid

Bericht door Piet Puk »

-DIA- schreef:Ho solo pensato :)
Dat is bedoeld voor www.refoforum.it
aline1984
Verbannen
Berichten: 144
Lid geworden op: 15 nov 2018, 17:51

Re: Afscheid

Bericht door aline1984 »

:) maar pietje: heb je wel een oplossing voor het vit. d-tekort?
Piet Puk
Berichten: 5440
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Afscheid

Bericht door Piet Puk »

aline1984 schreef::) maar pietje: heb je wel een oplossing voor het vit. d-tekort?
Nee, heb genoeg zonuren met postbezorger :D

Nu serieus: heb tabletjes gehad om aan te vullen en dat was hard nodig gezien mijn waarde.
-DIA-
Berichten: 32745
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Afscheid

Bericht door -DIA- »

Piet Puk schreef:
-DIA- schreef:Ho solo pensato :)
Dat is bedoeld voor http://www.refoforum.it
Pagina kan niet worden geopend.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Ditbenik
Inactief
Berichten: 3465
Lid geworden op: 25 feb 2011, 17:09

Re: Afscheid

Bericht door Ditbenik »

-DIA- schreef:
Piet Puk schreef:
-DIA- schreef:Ho solo pensato :)
Dat is bedoeld voor http://www.refoforum.it
Pagina kan niet worden geopend.
Nee, natuurlijk niet. Dat is de grap van Piet om vavn refoforum een itialiaansdomein te maken.
Goudleus
Berichten: 288
Lid geworden op: 29 jun 2018, 19:50

Re: Afscheid

Bericht door Goudleus »

Ik ga hier weg. Ergens heb ik altijd gehoopt dat mensen tot elkaar konden komen. Inmiddels denk ik dat dat in de huidige gereformeerde gezindte niet mogelijk is. Men is vooral benieuwd naar de letter: wat mag wel, wat mag niet. bovendien is men vooral bezig met bijzaken, waardoor verschillen alleen maar benadrukt worden. Prima, maar ik trek die discussies niet.

Overigens: de koude liefdeloosheid die spreekt uit de Nashville-discussie was voor mij persoonlijk de druppel. Ik weet dat God mij liefheeft, en dat Hij mij zelf vormde. Dat troost me en geeft me houvast.a Dieu!
Mannetje
Berichten: 7745
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Afscheid

Bericht door Mannetje »

Goudleus schreef:Ik ga hier weg. Ergens heb ik altijd gehoopt dat mensen tot elkaar konden komen. Inmiddels denk ik dat dat in de huidige gereformeerde gezindte niet mogelijk is. Men is vooral benieuwd naar de letter: wat mag wel, wat mag niet. bovendien is men vooral bezig met bijzaken, waardoor verschillen alleen maar benadrukt worden. Prima, maar ik trek die discussies niet.

Overigens: de koude liefdeloosheid die spreekt uit de Nashville-discussie was voor mij persoonlijk de druppel. Ik weet dat God mij liefheeft, en dat Hij mij zelf vormde. Dat troost me en geeft me houvast.a Dieu!
Het ga je goed!

Nochtans ben ik het niet met je eens dat de Nashville-discussie koud liefdeloos is.
-
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4073
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: Afscheid

Bericht door Maanenschijn »

Goudleus schreef:Ik ga hier weg. Ergens heb ik altijd gehoopt dat mensen tot elkaar konden komen. Inmiddels denk ik dat dat in de huidige gereformeerde gezindte niet mogelijk is. Men is vooral benieuwd naar de letter: wat mag wel, wat mag niet. bovendien is men vooral bezig met bijzaken, waardoor verschillen alleen maar benadrukt worden. Prima, maar ik trek die discussies niet.

Overigens: de koude liefdeloosheid die spreekt uit de Nashville-discussie was voor mij persoonlijk de druppel. Ik weet dat God mij liefheeft, en dat Hij mij zelf vormde. Dat troost me en geeft me houvast.a Dieu!
De druppel die de reden was dat je hier gaat, raakt me. Als je weet dat God je liefheeft, is dat een troost waarmee je door de tijd naar de eeuwigheid mag reizen. Op de wijze waarop God je hebt geschapen. Dat wens ik ons allen toe. á Dieu.

ps. overweeg ter relativering dat die 25-50 man die hier op het forum echt actief zijn mogelijk niet exemplarisch hoeft te zijn voor de gehele gereformeerde gezindte.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Gesloten