Afscheid

Laag
Berichten: 657
Lid geworden op: 26 apr 2017, 11:27

Re: Afscheid

Bericht door Laag »

Desiree schreef:
J.C. Philpot schreef:
Laag schreef:Ik ben gewoon blij dat ik geen BR-er ben....

Als ik een half jaar niets type, mist niemand mij, en ik hoef niet officieel afscheid te nemen...... :huhu


BR= Bekende Refoforummer.
Haha, ik ook. Ik ben al sinds 2006 onder deze naam lid (daarvoor onder een andere naam) en post soms jaren niks. Maargoed, als anderen wel behoefte hebben aan een virtuele afscheidsborrel gun ik hen dat van harte. Ook degene(n) die elke maand afscheid nemen, gun ik dat van harte. Ik ben echter meestal niet van de partij op de virtuele afscheidsborrels :huhu
Je weet toch helemaal niet wat er is. Denk toch na, man! Refo net zo goed.
Punt 1: ik had het beter voor mij kunnen houden, ik snap dat het verkeerd opgevat kan worden, het was meer een algemene, dan een persoonlijke opmerking.
Punt 2: ook ik wens hem het allerbeste toe.
Punt 3: laten we ook eens naar onszelf kijken als forumleden. Lezen, herlezen, overdenken en dan reageren, en punt 3 is niet persoonlijk naar u, maar een algemene opmerking.
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5648
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Afscheid

Bericht door Dodo »

Het hoort een beetje bij de forum-folklore om in een apart topic afscheid te nemen. Het ware te wensen dat de betrokkenen het niet zo serieus namen, het is maar een forum hoor. Het echte leven speelt zich niet hier af. Sluit je pc af als het je niet zint, trek je jas aan en ga een blokje lopen.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8957
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Afscheid

Bericht door J.C. Philpot »

Dodo schreef:Het hoort een beetje bij de forum-folklore om in een apart topic afscheid te nemen. Het ware te wensen dat de betrokkenen het niet zo serieus namen, het is maar een forum hoor. Het echte leven speelt zich niet hier af. Sluit je pc af als het je niet zint, trek je jas aan en ga een blokje lopen.
Pas op wat je zegt, hoor...
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
Desiree
Berichten: 2099
Lid geworden op: 09 dec 2006, 19:10

Re: Afscheid

Bericht door Desiree »

:humhihi Sorry, Philpot. Het was een spontane reactie... Ik ga de was doen :) .
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry


Online
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12035
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Afscheid

Bericht door Herman »

J.C. Philpot schreef:
Dodo schreef:Het hoort een beetje bij de forum-folklore om in een apart topic afscheid te nemen. Het ware te wensen dat de betrokkenen het niet zo serieus namen, het is maar een forum hoor. Het echte leven speelt zich niet hier af. Sluit je pc af als het je niet zint, trek je jas aan en ga een blokje lopen.
Pas op wat je zegt, hoor...
Inderdaad. Gaan JC Philpot en ik alletwee een blokje om, komen we elkaar toch nog tegen.
Gebruikersavatar
Desiree
Berichten: 2099
Lid geworden op: 09 dec 2006, 19:10

Re: Afscheid

Bericht door Desiree »

Laag schreef:
Desiree schreef:
J.C. Philpot schreef:
Laag schreef:Ik ben gewoon blij dat ik geen BR-er ben....

Als ik een half jaar niets type, mist niemand mij, en ik hoef niet officieel afscheid te nemen...... :huhu




BR= Bekende Refoforummer.
Haha, ik ook. Ik ben al sinds 2006 onder deze naam lid (daarvoor onder een andere naam) en post soms jaren niks. Maargoed, als anderen wel behoefte hebben aan een virtuele afscheidsborrel gun ik hen dat van harte. Ook degene(n) die elke maand afscheid nemen, gun ik dat van harte. Ik ben echter meestal niet van de partij op de virtuele afscheidsborrels :huhu
Je weet toch helemaal niet wat er is. Denk toch na, man! Refo net zo goed.
Punt 1: ik had het beter voor mij kunnen houden, ik snap dat het verkeerd opgevat kan worden, het was meer een algemene, dan een persoonlijke opmerking.
Punt 2: ook ik wens hem het allerbeste toe.
Punt 3: laten we ook eens naar onszelf kijken als forumleden. Lezen, herlezen, overdenken en dan reageren, en punt 3 is niet persoonlijk naar u, maar een algemene opmerking.
Punt 3 past wel bij mij hoor. Iemand zei weleens dat ik psalm 141 vers 3 moest zingen, maar vers 2 raakt mij meer. Ik dacht alleen, straks is er echt iets aan de hand en dan reageren wij zo koel.. zo refo maar niet heus. Maar ik moet punt 3 van jou nog maar eens goed lezen..

En nou ga ik de was doen... ik hoop bergen te verzetten vandaag.. Fijne dag! ;)
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry


Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8957
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Afscheid

Bericht door J.C. Philpot »

Desiree schreef::humhihi Sorry, Philpot. Het was een spontane reactie... Ik ga de was doen :) .
:super Het is goed hoor, zus!
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
liz boer
Berichten: 2989
Lid geworden op: 18 jun 2018, 15:31

Re: Afscheid

Bericht door liz boer »

Herman schreef:
J.C. Philpot schreef:
Dodo schreef:Het hoort een beetje bij de forum-folklore om in een apart topic afscheid te nemen. Het ware te wensen dat de betrokkenen het niet zo serieus namen, het is maar een forum hoor. Het echte leven speelt zich niet hier af. Sluit je pc af als het je niet zint, trek je jas aan en ga een blokje lopen.
Pas op wat je zegt, hoor...
Inderdaad. Gaan JC Philpot en ik alletwee een blokje om, komen we elkaar toch nog tegen.
:haha :dispute
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8957
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Afscheid

Bericht door J.C. Philpot »

Herman schreef:Inderdaad. Gaan JC Philpot en ik alletwee een blokje om, komen we elkaar toch nog tegen.
Haha, ik heb jou weleens opgezocht op faceboek, dus ik zou jou kunnen herkennen. Maar andersom denk ik niet :D
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Online
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12035
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Afscheid

Bericht door Herman »

J.C. Philpot schreef:
Herman schreef:Inderdaad. Gaan JC Philpot en ik alletwee een blokje om, komen we elkaar toch nog tegen.
Haha, ik heb jou weleens opgezocht op faceboek, dus ik zou jou kunnen herkennen. Maar andersom denk ik niet :D
O nee?
Zo'n strikje valt anders best op.

Afbeelding
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8957
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Afscheid

Bericht door J.C. Philpot »

Herman schreef:O nee?
Zo'n strikje valt anders best op.

Afbeelding
:D :D :D
Laatst gewijzigd door J.C. Philpot op 09 nov 2018, 09:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Online
Zeeuw
Berichten: 11593
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Afscheid

Bericht door Zeeuw »

Herman schreef:
J.C. Philpot schreef:
Herman schreef:Inderdaad. Gaan JC Philpot en ik alletwee een blokje om, komen we elkaar toch nog tegen.
Haha, ik heb jou weleens opgezocht op faceboek, dus ik zou jou kunnen herkennen. Maar andersom denk ik niet :D
O nee?
Zo'n strikje valt anders best op.

Afbeelding
Serieuze bakkebaarden ook zeg..
Piet Puk
Berichten: 5451
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Afscheid

Bericht door Piet Puk »

Ik lees nog mee en zie hier wat negativiteit rondom afscheid aankondigen. Voor mij is de reden medisch. Ik stond er niet meer voor in dat ik bijvoorbeeld over een topic van een vliegtuig iets over een auto zou zeggen. Inmiddels heb ik meer duidelijkheid en zal ik mogelijk binnenkort terugkeren.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8957
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Afscheid

Bericht door J.C. Philpot »

Piet Puk schreef:Ik lees nog mee en zie hier wat negativiteit rondom afscheid aankondigen. Voor mij is de reden medisch. Ik stond er niet meer voor in dat ik bijvoorbeeld over een topic van een vliegtuig iets over een auto zou zeggen. Inmiddels heb ik meer duidelijkheid en zal ik mogelijk binnenkort terugkeren.
Goed om te horen!
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33281
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Afscheid

Bericht door Tiberius »

Piet Puk schreef:Inmiddels heb ik meer duidelijkheid en zal ik mogelijk binnenkort terugkeren.
Gelukkig maar. We begonnen je al te missen. :OO3
Gesloten