Afscheid

Valcke
Berichten: 7616
Lid geworden op: 31 aug 2018, 17:55

Re: Afscheid

Bericht door Valcke »

Serieus voorstel: laten de moderators alle recente postings verwijderen die niet betrekking hebben op een (echt) afscheid, te beginnen met het niet-echte afscheid van Piet Puk. Dan is het probleem (om niet te zeggen: gezeur) opgelost en kunnen we rustig wachten op het volgende (echte) afscheid. Jullie mogen natuurlijk ook deze posting verwijderen, graag zelfs!
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Afscheid

Bericht door Bezorgd »

Valcke schreef:Serieus voorstel: laten de moderators alle recente postings verwijderen die niet betrekking hebben op een (echt) afscheid te beginnen met het niet-echte afscheid van Piet Puk. Dan is het probleem (om niet te zeggen: gezeur) opgelost en kunnen we rustig wachten op het volgende (echte) afscheid. Jullie mogen natuurlijk ook deze posting verwijderen, graag zelfs!
Kom op Valcke, dit is toch geen serieus topic. Beetje rekkelijker hoor ;)
Valcke
Berichten: 7616
Lid geworden op: 31 aug 2018, 17:55

Re: Afscheid

Bericht door Valcke »

Bezorgd schreef:
Valcke schreef:Serieus voorstel: laten de moderators alle recente postings verwijderen die niet betrekking hebben op een (echt) afscheid te beginnen met het niet-echte afscheid van Piet Puk. Dan is het probleem (om niet te zeggen: gezeur) opgelost en kunnen we rustig wachten op het volgende (echte) afscheid. Jullie mogen natuurlijk ook deze posting verwijderen, graag zelfs!
Kom op Valcke, dit is toch geen serieus topic. Beetje rekkelijker hoor ;)
O.k. prima. Maar als ik nog eens afscheid neem dan zal ik dit leuter- en zeurtopic in elk geval niet meer gebruiken.
Je wilt toch niet zeggen dat het 'zeuren' hier in goede harmonie gebeurt. Ik lees heel veel verwijten en frustratie, vandaar ook mijn voorstel.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Afscheid

Bericht door Jantje »

Neen, @Bezorgd. Wij zijn van de preciezen.
Bezorgd schreef:
Ad Anker schreef:
Mannetje schreef:Ga toch weg met dit gezeur!
Hetwelk is overgezet zijnde: Neem afscheid.
Hetwelk we willen trachten te verklaren aan de hand van een drietal punten:

- gekwetst op het forum'
- afscheid nemen van het forum
- terugkomen naar het forum.

Waarna we met een woord van excuses willen besluiten.
Als het nou een woord van toepassing zou zijn, kon je er misschien nog wat van leren. Maar dat excuses verwacht ik al geruime tijd.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Afscheid

Bericht door Bezorgd »

Valcke schreef:
Bezorgd schreef:
Valcke schreef:Serieus voorstel: laten de moderators alle recente postings verwijderen die niet betrekking hebben op een (echt) afscheid te beginnen met het niet-echte afscheid van Piet Puk. Dan is het probleem (om niet te zeggen: gezeur) opgelost en kunnen we rustig wachten op het volgende (echte) afscheid. Jullie mogen natuurlijk ook deze posting verwijderen, graag zelfs!
Kom op Valcke, dit is toch geen serieus topic. Beetje rekkelijker hoor ;)
O.k. prima. Maar als ik nog eens afscheid neem dan zal ik dit leuter- en zeurtopic in elk geval niet meer gebruiken.
Je wilt toch niet zeggen dat het 'zeuren' hier in goede harmonie gebeurt. Ik lees heel veel verwijten en frustratie, vandaar ook mijn voorstel.
Ik denk inderdaad dat een afscheidspost niet veel toevoegd (om maar weer even ontopic te komen) De ervaring leert dat de meesten na korte of langere tijd toch weer terugkomen, al dan niet met een nieuw account.
JCRyle
Berichten: 2287
Lid geworden op: 29 mei 2017, 13:08

Re: Afscheid

Bericht door JCRyle »

Ad Anker schreef:Jantje, zijn reactie was niet kies. Dus daarom wellicht verwijderd. Ik vind het kinderachtig wat je nu doet. Dus is het 1-1. ;)
Hier moet ik toch even van mijzelf op ingaan. Ik neem zeer nadrukkelijk afstand van jouw typering "niet kies". Mijn reactie was enkel het aan jou vragen van opheldering over een uitdrukking. Deze is vervolgens geknipt, omdat het off-topic zou zijn. Vervolgens heb ik na de modereer-actie van Tiberius nog een posting geplaatst. Die was ook gewoon binnen de normen, alleen is weggehaald vanwege het on-topic zijn en het niet opvolgen van een moderator-opmerking. Dus hou het feitelijk.

Overigens vind ik de desbetreffende opmerking uwerzijds nog steeds twijfelachtig, maar na melding wordt deze blijkbaar nog steeds gedoogd. Net als de rest van deze off-topic-nonsens. Ik denk er zo het mijne van, maar gezien een bepaald soort zinsnede van de desbetreffende moderator laat ik deze kwestie voor nu rusten. Meneer was niet in een hele goede bui namelijk :modo
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10590
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Afscheid

Bericht door Ad Anker »

Jantje schreef:Neen, @Bezorgd. Wij zijn van de preciezen.
Bezorgd schreef:
Ad Anker schreef:
Mannetje schreef:Ga toch weg met dit gezeur!
Hetwelk is overgezet zijnde: Neem afscheid.
Hetwelk we willen trachten te verklaren aan de hand van een drietal punten:

- gekwetst op het forum'
- afscheid nemen van het forum
- terugkomen naar het forum.

Waarna we met een woord van excuses willen besluiten.
Als het nou een woord van toepassing zou zijn, kon je er misschien nog wat van leren. Maar dat excuses verwacht ik al geruime tijd.
Wacht JIJ op excuses?
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Afscheid

Bericht door Jantje »

Jazeker. Al héél lang.
Laatst gewijzigd door Jantje op 09 aug 2019, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10590
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Afscheid

Bericht door Ad Anker »

JCRyle: Ik las een opmerking richting een moderator waarvan ik verwachtte dat het niet kies zou zijn. Feitelijk als maar zijn kan, hij is namelijk verwijderd.

En verder ben ik aanspreekbaar vwb gedrag en vind ik de posting van Jantje wat zeurderig. Ik heb met huisman inmiddels eea kortgesloten.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Afscheid

Bericht door Jantje »

Ad Anker schreef:En verder ben ik aanspreekbaar vwb gedrag en vind ik de posting van Jantje wat zeurderig.
Dat zal ik dan onthouden, voor als ik nog eens iets zeurderig vind.
Laatst gewijzigd door Jantje op 09 aug 2019, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10590
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Afscheid

Bericht door Ad Anker »

Jantje schreef:
Ad Anker schreef:En verder ben ik aanspreekbaar vwb gedrag en vind ik de posting van Jantje wat zeurderig.
Dat zal ik dan onthouden, voor als ik nog eens iets zeurderig vind.
Goed zo, jongen. Er staat trouwens nog een hele serieuze vraag richting jou open in een andere topic. Dat doe ik veel liever.
JCRyle
Berichten: 2287
Lid geworden op: 29 mei 2017, 13:08

Re: Afscheid

Bericht door JCRyle »

Ad Anker schreef:JCRyle: Ik las een opmerking richting een moderator waarvan ik verwachtte dat het niet kies zou zijn. Feitelijk als maar zijn kan, hij is namelijk verwijderd.

En verder ben ik aanspreekbaar vwb gedrag en vind ik de posting van Jantje wat zeurderig. Ik heb met huisman inmiddels eea kortgesloten.
Je neemt aan dat je feitelijk was. De ware reden lag in het niet opvolgen van moderators-opmerkingen. Zoals ik al zei. Je kan dat aannemen als betrouwbaar of komt hier de "leugenachtige anonimiteit" - waarbij je de anonimiteit tot leugen maakt - naar voren?
Maar goed. Ik neem afstand van je typering en hou het daar voor de rest bij. ::bye
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23841
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Afscheid

Bericht door refo »

Jantje schreef:
Ad Anker schreef:En verder ben ik aanspreekbaar vwb gedrag en vind ik de posting van Jantje wat zeurderig.
Dat zal ik dan onthouden, voor als ik nog eens iets zeurderig vind.
En daar staat bij mij onder: psalm 130. Wat bedoel je daar dan nog mee?
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Afscheid

Bericht door Bezorgd »

Jantje schreef:Jazeker. Al héél lang.
Van wie dan?

Overigens is het niet netjes om naar excuses te vragen ;)
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10590
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Afscheid

Bericht door Ad Anker »

JCRyle schreef: Maar goed. Ik neem afstand van je typering en hou het daar voor de rest bij. ::bye
Wijs. :hi
Gesloten