Kinderpraat

Jelle

Kinderpraat

Bericht door Jelle »

Mijn kleinzoon is vorige week voor het eerst naar school gegaan.
Uit school wilde hij niets zeggen hoe het was, dan alleen maar: goed.
Toen z'n moeder bij het eten nog eens informeerde of de juffrouw op school soms nog een verhaal verteld had, antwoorde hij: Ja, een verhaal over Adam en Eva die in Parijs woonden, maar dat wist ik al.:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,
Marina

Bericht door Marina »

Ik heb ook gehoord dat een van jou kleinzoons over een gast van de bbq haar bol aaide en vroeg of ze mee ging spelen:,
Jelle

Bericht door Jelle »

Ja dat klopt, mijn kleinkinderen zijn zeer vindingrijk:,:,:,:,:,:,:,
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

Ons oudste zoontje (Roeland, 3 jaar) zat op de bank en zijn moeder zat op een andere stoel in de kamer. 'Mam, komt u gezellig naast mij zitten?' Mamma: 'Nee nu niet, ik zit hier even wat te doen.' Roeland: 'Ach, kom nou mam, ik heb voor u een plaats bereid.'


:,
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Gebruikersavatar
Miscanthus
Berichten: 5306
Lid geworden op: 30 okt 2004, 14:38
Locatie: Heuvelrug

Bericht door Miscanthus »

Oorspronkelijk gepost door Pim
Ons oudste zoontje (Roeland, 3 jaar) zat op de bank en zijn moeder zat op een andere stoel in de kamer. 'Mam, komt u gezellig naast mij zitten?' Mamma: 'Nee nu niet, ik zit hier even wat te doen.' Roeland: 'Ach, kom nou mam, ik heb voor u een plaats bereid.'


:,
:, Wie niet wordt als een kind....
Gebruikersavatar
Lizzy
Berichten: 1335
Lid geworden op: 17 feb 2005, 11:45
Locatie: Benthuizen

Bericht door Lizzy »

Oorspronkelijk gepost door Marina
Ik heb ook gehoord dat een van jou kleinzoons over een gast van de bbq haar bol aaide en vroeg of ze mee ging spelen:,
;);):) Lief he?
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Soms laat ik mijn mp3-speler weleens slingeren en op een dag lag hij op mijn nachtkastje.

Komt Isaac (6) naar beneden: Hier pap, je één-twee-drie-spelertje lag boven!
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

Mijn nichtje van 3 ging met haar oma en neefje een eindje lopen, Nichtje ging op de fiets mee. Op een gegeven moment wisten ze niet meer waar ze waren. Nou op een gegeven moment kwamen ze een bekende tegen en die heeft hen de weg gewezen. Thuis gekomen vertelde Oma dat ze maar hard fietse en zo. Zegt me nichtje: Maar ook heel zachtjes hoor.
Gebruikersavatar
jakobmarin
Berichten: 3523
Lid geworden op: 04 aug 2004, 13:42

Bericht door jakobmarin »

We spraken met de kinderen over Gods mooie schepping, en wilden onze kinderen een tekst uit de bijbel ontlokken. Mijn vrouw: “En God zag al wat Hij gemaakt had, en ziet, het was zeer …?” Zegt zoonlief (4): “…groen!”.
:,:,:,
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
wpv

Bericht door wpv »

Onze dochter is inmiddels negen. Toen ze nog een jaar of 5 was had ze eens een grote mond. Dus ik zei:"Pardon, u zei?" Waarop dochterlief antwoordde:'...de glorie".:,:,
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Oorspronkelijk gepost door wpv
Onze dochter is inmiddels negen. Toen ze nog een jaar of 5 was had ze eens een grote mond. Dus ik zei:"Pardon, u zei?" Waarop dochterlief antwoordde:'...de glorie".:,:,
:D

Onze oudste is nu 6 en je merkt dat hij groter wordt. Gistermorgen kwam hij ineens uit de keuken en riep: Hee stelletje deugnieten! Waarom staat er een schaaltje op het aanrecht? Er zaten nog kruimels in dus jullie hebben gisteren chips gegeten! Ik heb het wel gezien!

Het wordt geloof ik tijd om beter onze sporen uit te gaan wissen. :i
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

Zo liep mijn nichtje van t laatst met haar opa en oma in de stad en zegt ze ineens: papa en mama ruzie!
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Isaac leert lezen en schrijven in groep 3. Wat een uitdaging. Vanmorgen kwam hij naar me toen en vroeg: Papa, schrijf eens: "prrr taliloe!"

Dus ik dat opgeschreven en uitgelegd wat de "oe" was.

Komt -ie even later luid giechelend aanlopen met zijn schrijfboekje. Daarin staat met hanenpoten geschreven:

poepsinees

:,:,:,:,
Gebruikersavatar
Lizzy
Berichten: 1335
Lid geworden op: 17 feb 2005, 11:45
Locatie: Benthuizen

Bericht door Lizzy »

Oorspronkelijk gepost door Unionist
Isaac leert lezen en schrijven in groep 3. Wat een uitdaging. Vanmorgen kwam hij naar me toen en vroeg: Papa, schrijf eens: "prrr taliloe!"

Dus ik dat opgeschreven en uitgelegd wat de "oe" was.

Komt -ie even later luid giechelend aanlopen met zijn schrijfboekje. Daarin staat met hanenpoten geschreven:

poepsinees

:,:,:,:,
O gillen joh :,:,:,
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
Gabrielle
Berichten: 1055
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:12

Bericht door Gabrielle »

Oorspronkelijk gepost door Unionist
Oorspronkelijk gepost door wpv
Onze dochter is inmiddels negen. Toen ze nog een jaar of 5 was had ze eens een grote mond. Dus ik zei:"Pardon, u zei?" Waarop dochterlief antwoordde:'...de glorie".:,:,
:D

Onze oudste is nu 6 en je merkt dat hij groter wordt. Gistermorgen kwam hij ineens uit de keuken en riep: Hee stelletje deugnieten! Waarom staat er een schaaltje op het aanrecht? Er zaten nog kruimels in dus jullie hebben gisteren chips gegeten! Ik heb het wel gezien!

Het wordt geloof ik tijd om beter onze sporen uit te gaan wissen. :i
Nou, als ze de volgende morgen in de prullenbak kijken hoor je verontwaardigde geluiden: zie je wel, als wij in bed liggen , eten jullie altijd lekkere dingen :,:,
Plaats reactie