Hypnose

Ukkie
Berichten: 1066
Lid geworden op: 21 nov 2020, 22:17
Locatie: Rotterdam

Re: Hypnose

Bericht door Ukkie »

Thea schreef:Ik begrijp Zeeuws reactie. Op zich is mindfullness iets neutraals. Maar de aanbieders vaak niet. Ik geloof echt dat er achter alternatieve geneeswijzen een verkeerde macht zit. Op deze manier probeert de duivel ons in zijn macht te krijgen. Daarom houd ik me er ver van.....Mijn ervaring was voor mij zo schokkend...zo dicht bij kan het dus zijn, dacht ik. Ik benoemde ook bewust de naam van Jezus om de macht van de duivel te breken. Ik ben er vandaan gevlucht. De trainer wilde graag dat ik nog 1 keer zou komen om het af te ronden. Toen twijfelde ik weer. Maar op de dag dat dat zou zijn, verzwikte ik mn voet en kon niet meer lopen. Dat vond ik zo opmerkelijk.
Zelf heb ik goede ervaringen opgedaan met mindfullness maar ik had in die tijd een psycholoog die met twee benen op de grond stond. Het is denk ik belangrijk om duidelijk te zijn dat je van al die zweverige dingen niets moet hebben en je gelooft in de God van de bijbel.
Heel naar voor je zo'n ervaring temeer omdat mindfullness op zich heel helpend kan zijn.
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5636
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Hypnose

Bericht door Dodo »

Is mindfulness niet nuttig bij een burn-out? Dat je leert om wat meer in het moment te zijn?
Ukkie
Berichten: 1066
Lid geworden op: 21 nov 2020, 22:17
Locatie: Rotterdam

Re: Hypnose

Bericht door Ukkie »

Dodo schreef:Is mindfulness niet nuttig bij een burn-out? Dat je leert om wat meer in het moment te zijn?
Ja klopt helemaal. Het bracht/brengt de chaos in mijn bovenkamer tot rust. Volgens mijn toenmalige psycholoog ging het pas goed als ik mindfull kon afwassen voor mijn vrouw. :)
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
Plaats reactie