Alleen voor vrouwen, vragen en problemen

Susanna
Berichten: 1061
Lid geworden op: 21 jul 2020, 21:01

Re: Alleen voor vrouwen, vragen en problemen

Bericht door Susanna »

merel schreef:Een tregging vind ik eigenlijk niet zo mooi staan onder een jurk. Tunieken draag ik ook nooit. Dan draag ik liever een mooie jeans met sneakers. Voor aankomende zomer iig gezien dat de jaren 70 mode helaas nog voortduurt. Alles is wijd en model hobbezak en gemaakt van polyester. Dat wordt weer zoeken.
Een tregging is dikker dan een legging. Niet zo fijn als je het gauw warm hebt.
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5636
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Alleen voor vrouwen, vragen en problemen

Bericht door Dodo »

Ik heb pas de "voetjes" gekocht, die verbazend duur waren voor zulke kleine frutjes. Toen ik ze aandeed, zat het niet erg lekker, maar in de loop van de dag vergat ik dat ik ze aan had.
Toen ik 's avonds mijn schoenen uitdeed, begreep ik ook waarom: ze zaten losjes rond mijn tenen en deden dus niets voor het behoud van mijn panty.
Gelukkig is het bijna lente.
windorgel
Berichten: 1385
Lid geworden op: 18 jan 2013, 23:40

Re: RE: Re: Alleen voor vrouwen, vragen en problemen

Bericht door windorgel »

Dodo schreef:Ik heb pas de "voetjes" gekocht, die verbazend duur waren voor zulke kleine frutjes. Toen ik ze aandeed, zat het niet erg lekker, maar in de loop van de dag vergat ik dat ik ze aan had.
Toen ik 's avonds mijn schoenen uitdeed, begreep ik ook waarom: ze zaten losjes rond mijn tenen en deden dus niets voor het behoud van mijn panty.
Gelukkig is het bijna lente.
Je moet inderdaad wel goed sluitende kousenvoetjes hebben die goed blijven zitten. Omdat ik ze in de zomer ook gebruik weet ik welke geschikt zijn.
Chrisje72
Berichten: 1477
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Alleen voor vrouwen, vragen en problemen

Bericht door Chrisje72 »

Die gebruik ik nou nooit! ''s zomers meestal met blote voeten in mijn ballerina's of sandalen. In de winter meestal laarzen met gewoon panty, legging met sokken of malliot . (mits ik een rok draag)
Plaats reactie