Alleen voor vrouwen - hoe kijk je naar de huishouding?

Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5636
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Alleen voor vrouwen - hoe kijk je naar de huishouding?

Bericht door Dodo »

Vanmorgen tijdens mijn ommetje zag ik een oudere mevrouw buiten de ramen zemen. Om kwart over acht 's morgens! Natuurlijk was het een oudere mevrouw, het laat voor mij echt een huishoudmentaliteit zien die van vroeger is.
Ik werd er wel door geïnspireerd om zelf vandaag ook de buitenboel te doen. Dan heb ik de komende dagen onbelemmerd uitzicht op de meters sneeuw die gaan vallen!
Bertiel
Berichten: 4538
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Alleen voor vrouwen - hoe kijk je naar de huishouding?

Bericht door Bertiel »

Ik denk dat altijd: ze geven regen / sneeuw op, dan wordt het weer vies, ik kan beter even wachten
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Mannetje
Berichten: 7667
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Alleen voor vrouwen - hoe kijk je naar de huishouding?

Bericht door Mannetje »

Bertiel schreef:Ik denk dat altijd: ze geven regen / sneeuw op, dan wordt het weer vies, ik kan beter even wachten
Dat is een mannen-insteek, dat hoort niet in dit topic ;)
-
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Alleen voor vrouwen - hoe kijk je naar de huishouding?

Bericht door Mara »

Dodo schreef:Vanmorgen tijdens mijn ommetje zag ik een oudere mevrouw buiten de ramen zemen. Om kwart over acht 's morgens! Natuurlijk was het een oudere mevrouw, het laat voor mij echt een huishoudmentaliteit zien die van vroeger is.
Ik werd er wel door geïnspireerd om zelf vandaag ook de buitenboel te doen. Dan heb ik de komende dagen onbelemmerd uitzicht op de meters sneeuw die gaan vallen!
Maar dan wel aan beide kanten he. ;)
Ik ga het niet doen, aan de binnenkant zitten er nu dagelijks kattenneusjes op. Ik had een nieuw potje wormenpindakaas opgehangen, het is hier een vogelparadijs. Volgens mij is het alweer leeg.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5636
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Alleen voor vrouwen - hoe kijk je naar de huishouding?

Bericht door Dodo »

Ik smeer de pindakaas aan een boompje, dan duurt het langer.
Ik heb kattenpootjes aan de buitenkant van het glas. Een van de katten gaat tegen het raam staan als hij naar binnen wil, en mauwt dan heel hard. We laten het altijd even gaan, omdat het zo'n leuk gezicht is :love
Inmiddels miezert het, dus de ramen moeten even wachten. Eerst wat binnen-klusjes.
Chrisje72
Berichten: 1477
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Alleen voor vrouwen - hoe kijk je naar de huishouding?

Bericht door Chrisje72 »

Ik heb maar zelden dat ik denk: ik zal die ramen eens gaan zemen.
merel
Berichten: 9611
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Alleen voor vrouwen - hoe kijk je naar de huishouding?

Bericht door merel »

Ik heb dat ook niet maandelijks en helemaal niet in de herfst en winter. Ik zie nu ook wel dat mijn ramen vies zijn, maar ik lap ze pas rond de oplevering van het huis.
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10418
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: RE: Re: Alleen voor vrouwen - hoe kijk je naar de huishouding?

Bericht door Orchidee »

merel schreef:Ik heb dat ook niet maandelijks en helemaal niet in de herfst en winter. Ik zie nu ook wel dat mijn ramen vies zijn, maar ik lap ze pas rond de oplevering van het huis.
AfbeeldingAfbeeldingService hoor! Kunnen zij er weer een paar maanden van genietenAfbeelding
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Plaats reactie