Forum Refoweb

Ik zit ook op het forum van Refoweb

Ja
12
21%
Nee
43
74%
Wat is Refoweb?
3
5%
 
Totaal aantal stemmen: 58

Piet Puk
Berichten: 5411
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Forum Refoweb

Bericht door Piet Puk »

Even kijken hoe Refoforumproof iedereen is.
Gebruikersavatar
Stof
Berichten: 547
Lid geworden op: 11 jul 2019, 22:56

Re: Forum Refoweb

Bericht door Stof »

Nee. Heel af en toe volg ik een link die hier of elders naar de vragenrubriek geplaatst wordt.
Ik heb er vroeger weleens wat gegrasduind, maar heb het gevoel dat alle vragen inmiddels wel gesteld en beantwoord zijn.
Bertiel
Berichten: 4537
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Forum Refoweb

Bericht door Bertiel »

Het forum heb ik op gezeten, maar al lang niet meer actief.
Heb op dit moment wel heel veel aan de vragenrubriek, oude vragen over zaken die nu actueel voor mij / ons zijn.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
Marck
Berichten: 1422
Lid geworden op: 02 mar 2019, 10:26

Re: RE: Re: Forum Refoweb

Bericht door Marck »

Bertiel schreef:Het forum heb ik op gezeten, maar al lang niet meer actief.
Heb op dit moment wel heel veel aan de vragenrubriek, oude vragen over zaken die nu actueel voor mij / ons zijn.
Dat klinkt goed.ik zag dat een lokaal GG ouderling ook vragen beantwoord daar. Mooi omdat te lezen!
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10418
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Forum Refoweb

Bericht door Orchidee »

Het is ook een "refo" forum!
Zo zit de "refowereld" in elkaar!
Maar je kan en mag je kop in het zand steken natuurlijk
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33190
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Forum Refoweb

Bericht door Tiberius »

Beste mensen,

We hebben met Refoweb de afspraak om elkaars forum niet te bekritiseren en elkaar in onze waarde te laten.
Ik verzoek jullie je daar aan te houden.
Mocht je je niet kunnen vinden in het beleid van Refoweb, dan kan je je met je bezwaren tot het moderator-team van Refoweb wenden.

Concreet: het is prima om de bekendheid van Refoweb hier te peilen, maar de berichten met waardeoordelen haal ik weg.

Gebruikersavatar
Marck
Berichten: 1422
Lid geworden op: 02 mar 2019, 10:26

Re: RE: Re: Forum Refoweb

Bericht door Marck »

Tiberius schreef:Beste mensen,

We hebben met Refoweb de afspraak om elkaars forum niet te bekritiseren en elkaar in onze waarde te laten.
Ik verzoek jullie je daar aan te houden.
Mocht je je niet kunnen vinden in het beleid van Refoweb, dan kan je je met je bezwaren tot het moderator-team van Refoweb wenden.

Concreet: het is prima om de bekendheid van Refoweb hier te peilen, maar de berichten met waardeoordelen haal ik weg.

Ik hoop hier geen aanleiding toe hebben gegeven. Ik heb immers aan dat forum veel gehad.
-DIA-
Berichten: 32685
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: RE: Re: Forum Refoweb

Bericht door -DIA- »

Ronaldus schreef:Ik hoop hier geen aanleiding toe hebben gegeven. Ik heb immers aan dat forum veel gehad.
Nee, ik denk dat ik teveel heb gezegd in de ogen van de mods. Maar ik kon het niet anders verwoorden. Dus maakt u zich geen zorgen.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Marck
Berichten: 1422
Lid geworden op: 02 mar 2019, 10:26

Re: RE: Re: RE: Re: Forum Refoweb

Bericht door Marck »

-DIA- schreef:
Ronaldus schreef:Ik hoop hier geen aanleiding toe hebben gegeven. Ik heb immers aan dat forum veel gehad.
Nee, ik denk dat ik teveel heb gezegd in de ogen van de mods. Maar ik kon het niet anders verwoorden. Dus maakt u zich geen zorgen.
Fijn om te horen DIA.. Ik was me ondanks mijn ondoordachtzaamheid in woorden van geen kwaad bewust.
-DIA-
Berichten: 32685
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: RE: Re: RE: Re: Forum Refoweb

Bericht door -DIA- »

Ronaldus schreef:
-DIA- schreef:
Ronaldus schreef:Ik hoop hier geen aanleiding toe hebben gegeven. Ik heb immers aan dat forum veel gehad.
Nee, ik denk dat ik teveel heb gezegd in de ogen van de mods. Maar ik kon het niet anders verwoorden. Dus maakt u zich geen zorgen.
Fijn om te horen DIA.. Ik was me ondanks mijn ondoordachtzaamheid in woorden van geen kwaad bewust.
Dat kan goed. Ik heb ook wel eens een ban gehad dat ik me echt niet bewust was waarvoor. Dan ga je denken wat het kan zijn geweest. Als je dan wilt inloggen staat er wel een reden, maar die is soms zo vaag dat ik me er niets veel bij kon voorstellen, of anders, ik begrijp wel dan dat ik soms vaststaande zaken te stellig lijk te zeggen in de ogen van degenen die over ons gesteld zijn.
Laatst gewijzigd door -DIA- op 11 feb 2020, 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Forum Refoweb

Bericht door Jantje »

Daar heeft ondergetekende ook menigmaal last van, al doe ik er alles aan om dat te voorkomen.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Mannetje
Berichten: 7667
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Forum Refoweb

Bericht door Mannetje »

Waardeer het dan maar dat de mods je soms tegen jezelf in bescherming nemen, als je niet door hebt dat je het te bont maakt. ;)
-
Zeeuw
Berichten: 11529
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Forum Refoweb

Bericht door Zeeuw »

Jantje schreef:Daar heeft ondergetekende ook menigmaal last van, al doe ik er alles aan om dat te voorkomen.
:D
Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Re: Forum Refoweb

Bericht door Bonny »

Als historisch geïnteresseerde forummer ben ik wel benieuwd naar de kip en het ei bij deze beide fora. Welke was er eerst en is er een verband met het ontstaan van het andere forum? En welk verband is dat dan?
The Groom's still waiting at the altar
Mannetje
Berichten: 7667
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Forum Refoweb

Bericht door Mannetje »

Ik weet dat refoweb eerder refodate heette, maar dat was nog voor ik daar actief werd.

Refoforum komt vanuit het Om Sions Wil-Wil-forum, ook al ver voor ik hier actief ben geworden.

Ik denk niet dat er historische banden zijn tussen de diverse fora.
-
Plaats reactie